Aku bermimpi dia.Aku melihat dia sedang berdiri di didepanku.Aku pun berjalan ke arah dia.Semakin aku menghampirinya semakin dia jauh dariku.
Aku pun berkata kepadanya"Kenapa awak menjauhkan diri dari saya,maafkan saya".
Aku melihat dia menangis.Aku melutut di hapadan dia dan aku menangis"Maafkan aku,maafkan aku sayang"kata ku sambil menangis.
Dia menyapa bahuku."Hei sayang,kenapa awak menangis?Dah lah tak payah pikir,saya sayang awak"kata Niel.
Aku melihat rupanya dah sedang senyum gembira.Air mataku semakin hilang melihat senyumannya.Aku memeluknya dengan erat.
Aku pun tersedar dari tidur."Aku perlu jumpa dia"kata ku.Aku cuba menelefon dia."Yes dia angkat"kata ku.Aku mengajaknya keluar makan."Hai sayang,keluar makan jom saya belanja"kataku."Okey,tempat biasa ehh"balas Niel.Aku berasa lega mendengar jawapannya itu.Aku bergegas ke tempat kitorang berdua selalu berjumpa.
"Lalalalaaaalalalala,lamanya dia nih"kata ku.Dia pun tiba didepanku."Waww,comel nya dia"kata hatiku.Aku senyum kearah dia.Dia pun membalas senyumanku dengan hati yang gembira.
Aku melihat dia menangis."Kenapa awak menangis"kata ku."Hari ini sayang sangat gembira dapat jumpa awak"balas Niel.
"Saya kan sayang awak,saya tak kan tinggalkan awak"kata ku.Dia senyum dan berkata"Terima kasih sebab terima sayang lagi".Aku ketawa kecil dan senyum.Kami berdua makan bersama-sama sambil berbual-bual..
YOU ARE READING
Mampukah Dia?
RandomFarhan seorang pemalu bila bersemuka dengan wanita.tetapi dia sukakan seorang gadis ini.mampukah dia mencintai gadis itu?