"Tak angkat pon,mana dia nih"kata Niel dengan nada yang sedih.Niel menghantar sms kepadanya.
"Awak,saya minta maaf.Esok boleh kita jumpa buat kali terakhir.Jika awak sudi" dan Niel menekan butang send dan dia terus tidur.
Keesokan paginya...
Aku on kan semula fhone ku.Manalah tau ada orang call ke.Aku menerima 67call dari Niel dan satu sms daripadanya.Aku membacanya dan terus bergegas ke sana.Ke tempat date kami berdua.
"Lamanyaaaaa...kenapalah aku tunggu dia.Tak penting pun dia nih"bisik hatiku.Dia tiba dihadapan ku sambil menundukkan kepalanya.
"Kau nak apa dari saya,tak cukup ke hancurkan perasaan saya.Awak nak apaaa laggiiii"kata ku dengan nada yang tinggi.
"Saya nak minta maaf,saya sangat menyesal.Saya sayang kat awak sangat.Boleh terima saya buat kali kedua?"kata Niel dengan nada yang sedih.
Aku memandangnya.Aku memeluk dan mencium pipinya.
"Baiklah saya terima awak semula.Tapi jangan buat lagi.Saya tahu awak tak sengaja.Saya maafkan awak"kata ku.
Niel menangis dan memelukku dengan erat.Kami berdua berbual-bual dengan gembira.Kami berdua mengenangkan balik saat kami berdua bergembira.
"Awak ingat tak masa saya cuba mengurat awak.Hahahahah,malu gilerrr time tu"kata ku.
Niel senyum dan mendakapku dengan erat.Kami berdua hidup bahagia selama-lamanya...
»TAMAT«
HAI PEMBACA.CERITA INI REKAAN SEMATA-SEMATA.TAK ADA KAITAN YANG MATI ATAU YANG HIDUP.BY THE WAY,HOPE KORANG HAPPY BACA CITE NI.
WALAUPUN ADE PART SEDIHH..HAHAHAHAFOLLOW ME→Han_Niesa
YOU ARE READING
Mampukah Dia?
RandomFarhan seorang pemalu bila bersemuka dengan wanita.tetapi dia sukakan seorang gadis ini.mampukah dia mencintai gadis itu?