2.La scoala

76 6 3
                                    

Minunata dimineata de luni! Nu poti decat sa o adori! Ma dau jos voioasa din pat si ma pregatesc pentru scoala,cu zambetul pe fata! Soarele luceste pe cer, zambind florilor din gradina!

As vrea sa fie asa! Este ingrozitoarea zi de luni! Cine nu o uraste? Ma trezesc si ma dau foaaaaarte greu jos din pat,apoi ma uit in oglinda la cat de oribil imi statea parul si cat de groaznic de mari erau gearcanele de sub ochii mei. Ploua,ca in orice dimineata din Londra!

-Inca nu esti gata?intreaba Jess.

-Jess,e ora 8:00. Cum naiba sa fiu gata?!

-Hai odata! Am o surpriza! Azi mergem la scoala cu LUKE!!!

-Nu pot sa cred?!zic eu si ma pregatesc sa ma imbrac.

-Ba sa crezi,ne asteapta jos! Asa ca hai mai repede!

Cobor eu scarile ca o adevarata diva si ma uit la Luke cum este interogat de mama si cum isi bea ceaiul de musetel.

-'Neata!spune Luke rosind.

-Hey! 'Neata tata, 'neata mama!spun eu rosind.

-Bine... Va vom lasa acum! Lisa,scumpo, sa nu uitati sa o luati si pe Mary pe drum.

Mary este cea mai buna prietena a Jesicai. Mereu o luam si pe ea in drum spre scoala.

-Mergem?intreaba Jess plictisita de situatie.

-Sigur! Lisa?spune Luke uitandu-se la mine.

- 2 secunde!spun eu indesandu-mi micul dejun in gura.

Pe drum spre scoala, dupa ce o luam pe Mary de la ea de pe strada, eu si Luke am ramas mai in spate sa vorbim.

-Auzi....Stii la ce ma gandeam?

-Cum as putea?spun eu razand.
-Stii ca am vorbit cu Jess despre tine si m-a intrebat daca te plac ... Acum iti adresez aceeasi intrebare...zice el apoi rosim amandoi

-Paiii....

-Ce faceti mosilor! Haide,vom intarzia!ne strica Jess momentul.
-Jess!tip eu la ea in soapta rosie de furie.
-Cee???spune ea confuza.Aaa... Va las sa terminati.spune ea si imi face cu ochiul.

-Imi raspunzi la intrebare?spune
Luke nerabdator.

-da, cred ca da. Spun eu rosind si fara sa ocolesc intrebarea.

Cand intru in scoala,aud o voce pitigaiata de pitipoanca care spune:

- O M G!!! Luke si Lisa sunt impreuna? Vai trebuie sa afle toata scoala!

...as vrea eu ...

-Miriam,ce mama naibi faci?spune Luke enervat.
-Dragul meu verisor,ti-ai tras prietena?spune ea pe un ton si mai pitigaiat.
-M.am saturat de tine. Lasa ca ii spun eu matusii Carel ce ai facut la balul bobocilor cu Brandon.

Cred ca nu a facut ceva foarte bine pentru ca a plecat cu coada intre picioare.

-Imi cer scuze pentru ea. O sa ne faca viata un calvar amandurora!spune Luke jenat.

-Nu pentru mult timp din cate am inteles... Care e faza cu Brandon si matusa Carel?

-Matusa Carel e mama ei si Brandon e un baiat cu care....

RINGGGG.....

Eu si Luke suntem colegi de laborator la chimie si trebuia sa facem un exepriment care aproape distrus tot etajul,asa ca a fost evacuata toata scoala. Din cauza noastra. Nu zic ca nu as fi mandra.

-Pot spune ca a fost chimie intre voi!se aude o voce din spatele meu.

Era Carly. Prietena mea cea mai buna.O imbratisez apoi o intreb:

-Carly,ce e cu tine? Nu te.am vazut toata pauza.

-Am intarziat pentru ca fratiorii mei au facut o bomba mirositoare si a trebuit sa ma schimb si sa ma dau cu tone de parfum ca sa se duca mirosul.

Fratii ei mai mici sunt gemeni si foarte inteligenti si ii fac farse in fiecare zi.

-Imi pare rau!Vesti bune! Azi am mers cu Luke pana la scoala! Ma duc la el sa vad ce face!spun eu super entuziasmata.

-Bine,va las! Ne vedem la bio!

-Ne vedem!

Merg eu super repede spre Lune si na impiedic de o bordura.Desigur ca toata lumea a vazut si m.am simtit super jenata. Luke m-a ridicat si am mers amandoi pe o banca foarte departe de toata lumea care radea.

-Esti ok?ma intreaba Luke foarte ingrijorat.

-Da sunt ok ,nu te ingrijora.

-Vrei sa ne intoarcem?

-Nu! E destul de dragut aici ! Doar noi doi!

A fost atat de dragut cand amandoi am rosit si din ciresul sub care stateam au inceput sa cada flori.

Noi avem o cafenea dupa scoala unde tot timpul mergeam noi 5.

-Vii la cafenea?il intreb eu. Nu accept un nu!spun eu razand.

-Bine hai!se da el batut intr-un final.

La cafenea nu am fost de data asta decat noi doi pentru ca Carly avea teme si sor-mea s-a dus la Mary pentru ca Mary s-a udat de la chimicalele care au explodat.
-Si Lis....Cum de am reusit sa distrugem toata clasa?

-Nu stiu ,dar avem un talent inascut la chimie!spun eu razand

Am ras si am povestit doua ore pana cand ....

Heeey! Scuze ca va tin in suspans! Sper sa va placa cartea pana acum si o sa vin cat de curand cu capitolul 3! Sunteti nerabdatiri? Mersi ca va uitati! :*

My Life As LisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum