8.Craciun fericit!

36 1 0
                                    


Vineri,24.12.2015,8 luni de la incidentul cu roata mare

Este Ajunul Craciunului.... Eu si Jess impodobim bradul alaturi de Carly,Mary si Luke...

-Si... Iubito,ce iti doresti de Craciun?ma intreaba Luke cu o sclipire in ochi.

-Pai... Nu stiu....spun eu fara nici cea mai mica idee...

- Atunci cred ca va trebui sa te surprind...spune el razand.

Oh f**k... Eu nu stiu ce sa-i iau....Sa-l intreb ce isi doreste?

-Stiu eu ce vrea Lisa...spune Jess chicotind.
- Ce ?spune Mary chicotind.

- Un pupiiiic!spune Jess razand in timp ce lipea o crenguta de vasc deasupra mea si a lui Luke.

Noi amandoi am rosit...

-Uu.... Vasc....spune Carly fericita.

-Regulile sunt reguli!spune Luke foarte timid....

...

Mi-am intors privirea in alta parte,iar el mi-a intors privirea spre el si si-a muscat buza.

A fost asa de romantic.... Atat de special. Nu ca la bal ,dar special.

M-a sarutat apoi am rosit.

-Auuu....spun Jess si Mary.

Dupa ce am impodobit bradul,am plecat la mall ca sa cumparam cadouri(am fost doar eu,Jess ,Mary si Carly).

-Mama,chiar nu stiu ce sa ii iau lui Luke!!!!spun eu ingrijorata.

-Pai... Ai zis ca-i plac pinguinii,nu?spune Jess.

-Da,dar nu vreau sa-i iau un pluș sau ceva de genu'... Vreau sa fie ceva special.spun eu oftand.

-Pai... Eu ma gandeam la pinguinul ala adorabil din vitrina aceea...spune Jess si arata cu degetu' spre vitrina.

-Da... Cred ca merge.spun eu orbita de lucirea acelui pinguin.

Era din sticla si avea ceva... Ca mozaic dar... Era mai lucios.

-L-am cumparat si am luat o felicitare pe care scria:"craciun fericit,iubitule"

Cand am ajuns acasa,am scris pe felicitare ceva de genu':"Draga Luke,esti singura persoana din lume de care am nevoie si te iubesc mai mult ca orice. Cu drag,Lisa"

-Vai cat de dulce!spune Jess topita.

...

Sambata,25.12.2015,Craciunul

Azi dimineata,m-am trezit si Luke era langa brad,pe canapea,band un ceai.

-Craciun fericit,iubito!spune el fericit.

-Craciun fericit! Ti-am luat un cadou!spun eu incantata.

-Si eu!spune Luke ridicand o cutie mare si grea.

Eu fug pana in camera si aduc cadoul pentru Luke.

-Poftim!spune el cu o sclipire in ochi.

Era cel mai frumos lucru pe care l-am putut vedea vreodata. Era o perna cu noi doi si o sculptura cu 2 porumbei din cristal,intr-o inimioara.

-Este minunat! Nu pot sa cred ca ai dat atatia bani pentru mine! Te iubesc!spun eu cu lacrimi in ochi.

-Ma bucur ca-ti place!spune el satisfacut.

-Pofim! Nu cred ca e la fel de bun ca al tau dar ... Sper sa-ti placa.spun eu stergandu-mi lacrimile de pe obraz.

-Wow! Este incetedibil! Si acum,de fiecare cand ma voi uita la el ma voi gandi la tine! MEREU!spune el cu calm si fericire.

Ne-am imbratisat si apoi au venit si Jess si Mary(Mary doarme mereu la noi in Ajunul Craciunului pentru ca tatal ei a decedat cand aceasta avea 5 ani iar mama sa sufera de schizofrenie).

-Auu!!spune Jess,ca de obicei.

Ne-am sarutat si dupa am rosit,ca de obicei.

Cand am desfacut si celalalte cadouri,se aude un chiuit din partea lui Jess.

-NU POT SA CREEED! O reducere la excursia din Austria si se va tine iarna asta. Uuu...si uite ,aici scrie:"poti sa iti iei cu tine alti 4 prieteni!" .Adica noi 5!!!!spune ea super incantata.

-Fantastic! Cand se face plecarea? Si transportul e platit?intreaba Luke.

-Scrie aici ca"biletele de avion le putem ridica cu acest cupon de la aeroport".citesc eu.

-Perfect. Dar echipamentul?

-"Echipamentul de ski/snowboard/sanius costa doar 0.50 euro de persoana!",citeste Mary,"Si plecarea se face pe data de 27 dec ora 14.00!"

-Perfect! Sa ne punem pe facut bagaje,zic!spune Luke.

Heeey!!! Scuze ca nu am mai postat! Pur si simplu nu mai aveam idei! Imi pare rau ! O sa postez cat de repede pot dar o sa incerc sa nu fac capitolele foarte scurte!

My Life As LisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum