11. Easy, boy

10 0 0
                                    

Dupa cine stie cate ore de cercetat limbi stravechi si dubioase,am gasit un articol ce specifica faptul ca demonii ce erau captivi in lumea noastra obisnuiau sa comunice prin cosmarurile oamenior care sunt pe cale sa piarda pe cineva drag. Povestea asta mi s-a parut dubios de similara cu a mea asa ca m-am dus la Luke in camera cu calculatorul in brate.

Statea in pat,uitandu-se la Tv.

-Buna,Luke. ii spun eu abatuta.

-Buna babe. Ce ai patit?

-Mai stii cand eram la spital?

-Adica ieri,asa...

-In noaptea in care te-ai operat tu am avut un cosmar oribil.

Ma asez langa el.

-Ce poate fi asa rau. Povesteste.

Las calculatorul pe jos si ma apropii incep sa ii spun.

*dupa 10 ani de povestit*

- Nu cred! Am visat ceva super asemanator, dar mai demult.spune Luke.

Eu,luand calculatorul ,ii arat ce am gasit despre aceste lucruri.

-Babe, nu cred ca trebuie sa iti faci griji. Adica,lucrurile astea sunt cel mai adesea scrise de oameni plictisiti care nu au ce sa faca.incearca el sa ma calmeze.

-Da,dar gandeste-te ce bizar ar fi sa ti se intample ceva de genu'.

Eu fiind o fiinta foarte paranoica am inceput sa il suspectez ca incearca sa imi ascunda ceva.

Am renuntat la ideea asta pt un timp si am alunecat in bratele lui ca sa ne uitam la Tv impreuna.

Era un film foarte siropos si ni s-a parut gretos. Am schimbat canalul si intre timp ni s-a facut foame asa ca am mers amandoi la bucatarie.

Pe jos era o mare balta de ulei pe care nu am vazut-o si am alunecat.

- Babe,esti ok? Te-ai ranit?ma intreaba Luke. Poti sa mergi?

-Um... Asa cred.

Incerc sa ma ridic ,dar cad din nou.

-Ah... Nu. Nu pot.

Ma ia de pe jos si ma pune in patul meu.

Eram plina de ulei pe haine asa ca mi le-am dat jos. Practic,eram in lenjerie in fata iubitului meu. Mda...

El se uita la mine si observa o julitura exact pe piept.

-Lasa-ma sa am grija de julitura aia. Ar putea sa se infecteze.spune el.

F**k.

-Um... ok.

Se duce el in dulapul din baie si scoate o compresa sterila si rivanol.

Vine,imi curata rana si...

-AHHH..

-ustura. Stiu.

Se uita in ochii mei si ma saruta usor pe gat.

Devenea intens. Foarte intens.

Stiam spre ce se indreapta acest sarut si desi era prima oara, cred ca eram gata. Adica suntem impreuna de 3 ANI si nu s-a intamplat nimic de genul deci era momentul perfect.(avem amandoi 18)

Ma uit doritoare la el . A inteles ce vreau.

El se apropie mai mult. Ma saruta si imi desface sutienul cu o mana. Eu ii dau jos tricoul.

Macar nu scartaia patul😄

Eram in mijlocul actiunii cand auzim usa de la apartament deschizandu-se.

-Luke. Lisaaaa.ne striga Jes.

-oh f**k. De ce trebuia sa  ne intrerupi Jes.spun eu in soapta.

El rade si se imbraca ,iar eu ma bag la dus.

-Da Jes.spune Luke.

-Um... De ce esti shirtless? Si de ce era Lisa in camera ta?

-Um.. paii... Lisa a cazut si eu am ajutat-o sa se ridice si am dus-o la mine in pat si acum ea e la dus si eu ma schimbam pt ca eram murdar.minte Luke. Ce, te deranjeaza partatelele mele?continua Luke.

-Data viitoare cand va faceti de cap,puteti sa ma anuntati sa vin mai tarziu.spune Jes enervata de situatie.

Luke isi drege vocea si zice:
-Si, unde e restul grupului?

-Pai. Pe Mary o durea capul  asa ca s-a dus la farmacie sa ia pastile si Carly a fost cu ea. Mie imi era frig asa ca am venit inapoi.

-Ai fost la magazin?incearca Luke sa devieze de la subiectul anterior.

-Um... nu. Am fost sa cultiv niste mancare pt noi. spune Jes sarcastica.Da am fost la cumparaturi.

-Babe,poti sa imi aduci un prosop?strig eu din baie.

-In niciun caz. Vin eu.zice Jes.

-Ba nu vii.ii zic eu furioasa.

Luke vine cu un prosop. Eu fiind dezbracata(pt ca asa se fac dusurile) i-am deschis usa fara nici o problema.

-Damn.spune Luke doritor.

-Mersi de prosop.zic eu si inchid usa.

JACKPOT.😊

Pofticios baiat😁

Cam asta a fost. Scuze ca nu am mai postat de mult. Va rog sa imi cititi si cealalta carte. Va pup :*

My Life As LisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum