Duminica,27.12.2015,plecarea
Yes! Merg in exursie in AUSTRIA!
Bine,nu o sa fiu singura(din pacate). Mai vin si Jess,Mary,Carly si,desigur,Luke.-Haide,geamantan nesuferit! Inchide-te!!!spune Jess incercand sa inghesuie cred ca 400 perechi de blugi si 2000 bluze intr-un geamantan la fel de inalt ca o canapea.
-Stii ca daca tipi la el nu o sa rezolvi nimic,da?Mai bine,foloseste energia pozitiva din tine si mangaie-l!spun eu cu un zambet sarcastic.
-Ha,ha!spune ea si dupa radem amandoua cu pofta.
Cum spuneam,Mary va sta la noi o bucatica foarte mare de vreme asa ca am "cazat-o" in camera alaturata camerei mele(si a Jesicai). Chiar nu stiu de ce avem camera aia,dar.... Ma rog.
Ma duc la Mary sa vad cum se descurca cu bagajele.
-Si,cum te intelegi cu geamantanul? Jess urla la el de vreo 20 min.spun eu razand.Ea rade apoi imi spune:
-Eu sunt ok,mi-am terminat bagajul. Mai trebuie doar sa ma pregatesc pentru drum... E libera baia?ma intreaba ea.-Da,te poti duce!spun eu si ii fac loc sa treaca pe langa mine.
*TROSC*
Se aude un zgomot din camera mea,ca si cum ceva foarte greu a lovit parchetul.
-AFURISENIE!striga Jess nervoasa.
*PLEOSC*
Se aude un zgomot(tot de la mine din camera) ca si cum ceva de sticla a cazut pe jos si s-a spart. Acum m-am speriat. Imi si imaginam cum imi omor sora daca mi-ar fi spart cadoul de la Luke.
-Upss....spune Jess.
Eu fug ca ultima disperata in camera si o vad pe Jess cu o fața inocenta si cu o bucatica de ciob portocaliu in mana. Ma linistisem. Nu era cadoul meu. Era o sticla de apa plata,goala care nu stiu ce cauta la noi in camera,dar acum e chiar peste tot. M-am uitat spre cadoul meu care era pe marginea dulapiorului langa alte porcarii,stand sa cada. Ma reped la el si il dau frumos si delicat in spatele tuturor chestiutelor care erau pe acolo. De acolo era imposibil sa cada.Mary iese din baie,cu un prosop mare pe cap si spune zambind:
-Ce faci,Jess? Demolezi casa?
-A spart ca toanta o sticla si acum o sa dea cu matura!spun eu si ma uit la ea.
Ea zambeste si fuge dupa matura.
In timp ce Jess matura tor dezastrul pe care l-a cauzat,eu si Mary ii inchidem geamantanul ca sa nu mai sparga ceva. Le caram in jos pe scari si il sun pe Luke sa vad pe unde e si la ce ora o sa ajunga.
Dupa ce a venit Luke,am chemat un taxi pana la aeroport.
-Nu pot sa cred. Mi-am lasat portofelul in geamantan. Cum o sa platim?spun eu foarte jenata.
-Platesc eu!spune Luke.
-Pe bune? Merci!spun eu. O sa iti dau banii in Austria!spun eu recunoscatoare.
-Nu e nevoie! Oricum impartim pretul si da....
Dupa ce ne-am dus si ne-am ridicat biletele de la o doamna forte plictisita de viata care chiar parea ca isi adora slujba,am mers la Starbucks si am baut o cafea. Trebuia sa fim in avion la ora 14:00 si era doar 13:30 cand amplecat de la cafenea. Am ajuns aproape de intrarea in avion si am auzit cum se anunta:" Zborul cu nr 35 este intr-o intarziere de 10 minute din cauza vremii"
-Este zborul nostru,nu?intreaba Carly nedumerita incercand sa citeasca pe biletul de avion.
-Ma tem ca da,o sa mai stam aici ceva timp!spun eu dezamagita.
-Eu zic sa mergem prin magazinul acela,pare interesant!spune Luke.
-Da,si foarte scump!spune Jess suparata. Eu o sa stau aici sa citesc din cartea mea preferata. Se numeste"Orasul oaselor-instrumente mortale".O ador!continua ea si srangand cartea la piept ca un copil mic(ce e ) se aseza pe un scaun.
-Da,pai o sa stau si eu cu ea!zice Mary si se duce sa se aseze langa prietena ei.
-Se pare ca mergem doar noi trei!spune Luke.
Dupa ceva timp in care ne-am tot invartit printr-un magazin care avea absolut tot c e posibil in el,am urcat cu totii in avion.Erau locuri de cate trei si eram asezati asa:
Carly Mary Jess
Lisa Luke o persoana
Dupa ce ne-am pus toata aparatura pe care o aveam cu noi pe modul avion eu si Luke ne-am uitat la un serial incredibil numit"Shadowhunters(vanatorii de umbre)". Avea, oarecum legatura cu cartea pe care o citea Jess. De sigur ca aveam serialul cu toate episoadele pe stick dar avand in vedere ca nu a fost un drum asa lung si un episod dureaza cam 30 de minute,nu cred ca ne-am uitat decat la 4 episoade.Cand am ajuns,am stat 2 ore. Da ati auzit bine. 2 ORE ca sa ne luam bagajele pt ca al meu si al lui Jess s-a pierdut si a trebuit sa asteptam pana s-au cautat in fiecare avion care venea dinspre Londra spre Austria. Si am stat,si am asteptat si intr-un final am plecat la hotel cu bagajele noastre. Noi stateam intr-un apartament foarte luxos cu sute de camere. Eu si Jess dormeam intr-o camera,Mary si Carly intr-o camera si Luke singur intr-o camera mai micuta.
-Eu sunt prima la baieeee!!!!spune Jess super grabita.
-NUUUU!!!strigam absolut toti din acea incapere la Jess pentru ca stiam ca ea va sta alte 2 ore in dus... mai bine nu.
Jess se uita la noi foarte speriata si spune:
-Voiam doar sa ma spal pe maini pentru ca sunt lipicioasa de la ciocolata asta topita.
-Bun deci ma duc eu prima la baie,apoi tu Carly,Mary, Luke si apoi Jess,ok?spun eu.
-Ok.spun ei.
Luni,28.12.2015,prima zi de ski
Asta este prima zi de schi! Bine,schi pentru Mary si Carly. Eu,Luke si surioara mea adorabila pe care nu ai cum sa nu o adori,Jess ne dam cu snowboardul/placa.
Inainte sa urcam in telegondola,a trebuit sa be luam un ski-pass,un cartonas care te lasa sa intri in telegondola/telecabina/telescaun/teleschi.
Cand am urcat in telegondola,Luke parea putin cam infiorat,asa ca l-am luat in brate,dar nu s-a calmat. Acum chiar m-am speriat.
-Esti ok?il intreb eu deja ingrijorata.
-Da,nu,nu-ti face griji!spune el.
-Dar totusi nu pari ok!spun eu.
-Crede-ma! Sunt bine!spune el si ma saruta pe obraz.
-Ok!spun eu ,acceptand cu greu ca Luke e bine.
Va urma...
Cam atat pana aici pentru ca vreau sa mai fie capitole deci ,va fi si partea a 2-a. Pana atunci,voi lucra la alta carte! Sper sa va placa!