Prolog ;3

5.4K 251 1
                                    

Mała dziewczynka o jasnej cerze i długich ciemnych blond włosach biegła do ogrodu. Szukała swojego przyjaciela.
- Lion! Gdzie jesteś?! - krzyczała, a w jej pięknych oczach zaczęły się zbierać łzy. Nigdzie nie mogła go znaleźć. Szukała w tych, nawet niedorzecznych do schowania się miejscach. W lodówce, pod kanapą, na drzewie... Chociaż wszyscy wiedzą, że sześciolatek i tak nie umiałby na nie wejść. W pewnym momencie mała usłyszała śmiech. Ruszyła w tym kierunku, a jej oczom ukazał się mały chłopiec o kręconych, brązowych włosach i tego samego koloru oczach. - Jesteś! Martwiłam się Leo... - szepnęła zapłakana.
- Nie płacz owieczko. - powiedział chłopczyk i przytulił ją.
Nie wiedzieli jeszcze, że było to ich ostatnie przytulenie...
***
W tym samym czasie gdzieś w Bournemouth na kanapie siedziała kasztanowłosa piękność. Ośmiolatka oglądała telewizje i nagle usłyszała pukanie do drzwi. Była sama więc bała się je otworzyć. Podeszła i przekręciła ostrożnie zamek. Nacisnęła klamkę, a jej oczom ukazał się blond włosy chłopiec jej wzrostu.
- Wchodzisz czy jesteś wampirem i czekasz na zaproszenie? - zaśmiała się dziewczynka. Niebieskooki wyminął ją w drzwiach i usiadł na kanapę.
- Moja mama zaraz przyjdzie i zrobi nam kolacje. - powiedział. - Kiedy wrócą twoi rodzice?
- Nie wiem. - mruknęła. - Chyba pojutrze, mówili że mają coś ważnego do załatwienia i nie długo mi powiedzą. - zasmuciła się.
- Czemu jesteś smutna? - zapytał podchodząc do niej.
- No, bo ja schodziłam po schodach żeby się z nimi pożegnać dwa dni temu. Byłam bardzo cicho, więc mnie nie usłyszeli. Mówili coś o wyprowadzce... Boję się, że chcą mnie stąd zabrać... - rozpłakała się.

- Nie pozwolę im na to. - szepnął i przytulił przyjaciółkę, której niedługo miał już wcale nie widzieć.
~~~~~~~~
Ta historia pochodzi również z mojego bloga XD także zapraszam do czytania ;> CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ ROWNIEŻ MOIM IF's, KTÓRE WYMIENIAŁAM NA BLOGU HYHY TO TYLE..
Mam nadzieję, że zainteresuję was tą historią ^^
Ps. Kocham to jpg w mediach Hihihi

After so many years | Bars&Melody (discontinued)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz