-Rianna Pov-
Huh..
Alarma sună Dis de dimineață, mă trezesc lenasă din pat și merg către baie pentru a-mi face rutina.
*Mă spăl pe Dinți, îmi fac duș si cam atât..*
Mă întorc înapoi în dormitor, unde mă duc țintă spre dulap pentru a vedea cu ce mă îmbrac.-După 10 minute-
Hei, nu vă uitați așa la mine, nu am spus că v-a fii ușor.
În sfârșit mi-am ales o pereche de blugi rupți, un tricou, o jachetă sportivă și o pereche de teneși.-La școală-
-Hei pisoi! Aud vocea Melissei venind spre mine.
- Hei șoricel! Ce faci?
-Nu o să îți vină să crezi, dar Bryan și Jessica s-au cuplat
-Ăm.. Ok. Spun cu o voce ușor dezamăgită.
-Nu îmi spune că încă îl placi?
-Eu...
-UH! Taci, doar taci!
-.....Melissa, te rog să mă înțelegi!
- Rianna, nu am ce să înțeleg! Tu trebuie să înțelegi că el e doar un afemeiat care și-o trage cu toate fetele din școală!
-Știu, dar...
-Niciun dar! Daruri o să îmi dai tu mie de Crăciun, acum gura si hai la oră.-Rianna pov-
Mă așez în a doua bancă, iar în spatele meu se pune Melissa.
Vorbim când în clasă intră Bryan, care culmea se oprește fix la banca Melissei.
-Cred că stai pe locul meu păpușă.
-Iar, eu cred că ai uitat să îți scrii numele pe el ,,păpușă" . Spune ea în timp ce își întinde picioarele peste bancă.
-Ascultă, nu am chef de ceartă, mai ales cu o fată pentru că nu te pot lovi.
Melissa îl privește cu o față gen ,, Crezi că mă impresionezi?'"
-Nu, tu să asculți, nu îmi pasă că ești cel mai drăguț, dur, puternic si oricum mai vrei tu din școală, dar cu mine bu îți merge, așa că fă pași, pentru că eu nu mă mișc.
-Adică vrei să spui că nu mă placi? Spune el făcându-i cu ochiul și afișându-și zâmbetul lui pervers gen ,, În seara asta ești a mea"
-Nup.
Huh! Acest specimen extrem de prost crede că mă impresionează cu textele lui de doi lei cu care agață toate târfele . Ei bine nu scumpi, pentru că eu, NU TE PLAC!
-Eu în locul tău aș avea grijă cum vorbesc.
-Iar, eu în locul tău m-aș mișca.-Melissa pov-
Primele 2 ore trec destul de lent, dar în sfârșit micul dejun! Mor de foame!
O chem pe Rianna și mergem să mâncăm ceva, cred ca și ea este la fel de înfometată ca mine.
După ce mâncă ieșim să ne plimbăm.
Serios? Nu apucă mâncarea să se așeze bine că deja o simt cum vine înapoi când o văd pe Jessica.-Ăm.. Scuză-mă, dă-te la o parte că îmi Strici priveliștea.
-Scumpo, eu sunt priveliștea.
- Pff.. Cu coșul ăla? Nu prea cred.. Spun ironică doar pentru a o enerva.
-Coș? Ce coș? Nu am niciun coș!
-Sss... Îmi pare rău să te dezamăgesc dar ai... Si e unul mare!
Fuge repede spre baie pentru a verifica.
- Cum de tu poți să te cerți cu toți, iar eu sunt ca o mămăligă bleagă atunci când cineva se ia de mine?
-Pentru că.... Scumpo, tu ești, iar eu sunt eu, hainsă nu schimbăm cine suntem!
-Ai dreptate. Spun eu în timp ce o îmbrățișez
-Uf! Doamne jur că ăștia sunt ca și gândacii de bucătărie, scapi de unul apar 4 în loc. Uite ca vine si gașca ,,Vrem sex"
-Hă? Arăt bine? Nu vreau ca Bryan să mă vadă urâtă!
-Pisic, tu i-ai văzut prietena? E clar că el are tot altă perspectivă a frumuseții. Și plus, arăți perfect.
-Aw, merci!-Bryan pov-
Nicio fată până acum nu mi-a vorbit așa cum mi-a vorbit Melissa, așa o cheamă, nu? Da, idiotule, așa o cheamă! Cine dracu a vorbit? Hmm... Nu știu ce ar fii să te gândești că poate a fost conștiința ta. Dar asta e imposibil cum ar putea conștiința să.... Oh stai! Chiar ea a fost!
Bine, bine taci, pentru că povesteam ceva și nu îmi place să mă întrerupă altcineva când vorbesc. Boule, eu sunt tu! Nu-mi pasă, taci odată! Unde rămăsesem? Oh da, chiar mi-sa părut ciudat să-mi spună toate chestiile alea mie, MIE! De parcă cine știe ce mare vedetă este domnul Bryan Cooper! Tu ești încă aici?! Nu..... sunt în Hawai dar comunicăm telepatic. Normal că sunt încă aici, imbecil cu cap de nucă! Gura!-Hei fetelor! Spun făcându-i cu ochiul Melissei.
-Bună! Spune cealaltă plină de extaz, dar nu o prea bag în seamă, pentru că pe mine mă intereesează Melissa.
-Sper că glumești. Dacă vii aici ca să mai dai odată greș în a mă cuceri m, esti invitatul meu.
-Poftim. Spun în timp ce îi întind o invitație la petrecerea mea, adică cea mai tare petrecere a anului și o foaie cu numărul meu de telefon.
-Accept cu o condiție să vin la rahatul tău de petrecere.
-Spune, baby!
- În primul rând dacă vrei să mai ai o față așa de atrăgătoare, nu-mi mai spune baby.
-Deci recunoști că îți place această față extrem de atrăgătoare. Spun eu cu un zâmbet pervers.
-Gura că nu am terminat. Și doi, vine și ea cu mine. Și apropo, da îmi place fața ta, dar nu sunt moartă după tine ca toate fufele din școală.
-Ok, vine și ea. Apropo să te îmbraci în ceva sexi, îi spun eu la ureche cu un zâmbet și mai pervers, și nu aș fii regretat asta dacă nu mi-ar fii tras o palmă de nota zece.
CITEȘTI
O Iubire Complicată
RomanceOare te mai poți îndrăgosti de persoana care ți-a făcut cel mai mult rău? Această întrebare și-o pune zilnic Rianna, o adolescentă mediocră din New York, care s-a îndrăgostit de Bryan un tip dur, vulgar și plin de sine.