Cap-4

72 8 3
                                    

-Melissa pov-
UH! Bryan e asa un mare idiot! Jur că dacă o mai face o singură dată pe Rianna să plângă o să îl bat rău de tot!
Gândurile îmi sunt tulburate când telefonul începe să sune. Mă uit să vă cine este, dar este un număr privat.

Call
-Bună frumoaso, ce faci?
-Cine ești și de ce ai numărul privat? Spun eu sec si plictisită
-Ghicește
................... Un moment de tăcere, după care.
-Bryan ce vrei?! Spun eu deja simțind cu începe să îmi fiarbă sângele..
Auzi știi ceva?! Nu am chef de tine, așa că PA!
-Stai, nu în...

Call end
Uf, ce idiot! Cu toate că e idiot, prost, imbecil, pervers, mi-a făcut cea mai bună prietenă să plângă uimilind-o în fața a sute de oamenii, îl urăsc...
Ăăăm... Este drăguț, de treabă(CÂTEODATĂ), arată bine! (Nu am ce comenta), cred că poate totuși îl plac... Puțin... Aducă, eu..... Sincer chiar nu Stiu... Poate că nu par genul care să se îndrăgostească așa de repede,  nu e deloc așa... Sunt o fire nebună și rea, poate nu par, dar chiar sunt.. Îmi place să desenez, chiar mă pricep, și urăsc persoanele false, care îmi rănesc prietenii!
*Telefonul suna ca disperatul, dar nu îl băgam în seamă ptc știam că este el! După vreo 45 de apeluri, în care constată și el în sfârșit că nu ii voi Răspunde, îmi trimite un mesaj*

~Melisaa, te rog Răspunde și ascultă ceea ce am de zis...~

Telefonul sună, iar, de data asta răspund doar ca să văd ce vrea.

Call
-Ce?  Spun irascibilă.
-Hei și ție scumpete! Spune el cu vocea lui perversă...
-Pa, Bryan!
-Stai, așteaptă!
-Ce vrei? 
-Voiam doar să văd dacă ești bine știu că azi, te-ai simțit extrem de jenată când palma mea a făcut cunoștință cu fundulețul tău sexi!  Spune el si mai pervers!
-Bryan?
-Da?!
-Du-te-n pula mea, de afemeiat imbecil si retardat ce ești! Îți jur că te omor data viitoare când se mai întâmplă asta?! Stai! Ce deacu tot spun eu aici?! Nu va fii o dată viitoare! AI ÎNȚELES?!
-Gata șefa, să trăiți.
-Deci.... Până la urmă ce vrei?
-Păi, mâine intrăm în vacanța de vară și vreau să te Invit în oraș, ce zici?
-Zic pass! Pa
-Te rog! Nicio fată nu m-a mai refuzat până acum!
-Atunci se pare că e o premieră, uite promit că o să mă gândesc, bine?
-Ok, pa!
-Pa

Call end.

*Ce? Doar nu credeți că voi ieși cu el nu? Dar..trebuia să ii zic ceva ca să scap de el. 

Call
-UH! Ce mai vrei?! Spun deja nervoasă
-Bună și ție nebuno!
-Oh, hei Rox, scuze nu știam că ești tu..
-Ok... Deci mâine nu mergem la școală, plecăm la mare, iar tu și Rianna veniți cu noi.
-Rox..
-Lasă-mă să termin. Nu o să lipsiți, veți venii cu noi! 
-... bine.
-Iei, să fiți gata la 12:20 ne vedem în fața casei tale, să nu uiți să o anunți si pe Rianna.

Call end.

Măcar scap de monotonia școlii, și până la urma cred că va fii distractiv..deci..de ce nu?

Call
-Hei Rianna, ghici!
-Ce? De ce esti așa de fericită?
-Mâine plecăm la mare cu Rox, și alții.
-Nu știu ce sa zic...
-Rox a zis că nu vrea să ne audă, și că ne va bate pe amândouă dacă mâine la 12:20 nu suntem în fața casei mele!
-Ok...

Call end.

-A doua zi-
-12:18 când vin?!
-Ai răbdare Rianna!  Nu apuc nici bine să termin, ca uite-i!  Șapte mașinii. Și.... Oh Grozav! Bryan, vine cu noi că nu se putea să nu imi strice imbecilul și vacanța!

-Ok, deci! Rianna, tu vii cu mine, iar tu Melissa mergi cu Bryan!
-CE?! Spun eu extrem de șocată!  În timp ce îl pot vedea cu coada ochiului ce zâmbet pervers are pe față!
-Ne te mai plânge și mișcă!

Îl las să îmi i-a bagajele, și plec spre mașină unde el vine și îmi deschide ușa, eu închizând-o la loc spunându-i că pot și singură. Toți prietenii lui tembeli încep să râdă de el.
UH! Nu cred că mi-am alea ziua potrivită pentru a purta o pereche de pantaloni scurți care îmi acopereau doar o jumătate din fund și un maieu cu decolteu generos și spatele gol. O să mor 5 ore cu el în mașină!  Îmi pun centura si plecăm.
El bagă viteză, adică vreau să spun că,    cred că a trecut de mult de 100km/h

-Bryan, poți să încetinești?
-Nu îți place viteza iubire?
-Ba da, dar nu cu un dement la volan, și nu îmi mai zice iubire că o să ajungă capul tău în loc de volan.
-Gata boss!  Spune el putin amuzat.
Ascultă Melissa, Stiu ca am fost nesimțit dar, vrei să o luăm de la capăt, și să încercăm să ne cunoaștem?
-Norocul tău că avem de mers 5 ore!
-Deci accepți? Spune el zâmbind.
-Ok.. Dar, hai să facem altfel.
-Cum altfel? Spune puțin confuz.
-Eu îți spun ce știu eu despre tine, iar tu imi spui dacă este adevărat sau nu, apoi rândul tău.
-Ok, asta trebuie să fie amuzant. Spune el chicotind.
-Deci  să începem: Te cheamă Bryan Cooper, ai 19 ani îți place să îți trăiești viața(la propriu), nu ai avut nicio relație serioasă ci doar aventuri, ești nesimțit, drăguț, puternic, idiot, prost, imbecil și afemeiat.
Începe să râdă spunând
-Wow, tu chiar mă Cunoști mai putin partea cu afemeiatul..
Mă uit la el cu sprânceana ridică, și începem amândoi să râdem.
-Ok, acum rândul meu: Te cheamă Melissa Anderson, am 19 ani, esti nebună, de treabă, frumoasă, drăguță, sexi, rea, diabolică, îți place să le spui lucrurilor pe nume, ai avut mulți iubiți. Spune el în timp ce îmi pune mâna pe coapsă, uitându-ne unul la altul, el zâmbind, iar eu doar schițând un micuț zâmbet.

-Bryan pov-
Nu pot să cred ce drăguță este, atunci când nu mă lovește, este de treabă, amuzantă, o bună prietenă.. Dar, cred că eu o vreau că mai mult decât o prietena, așa ceva este imposibil, nu îmi vine să cred că m-am îndrăgostit de ea....

__________________
Hei! La medie este Melissa, v-am spus că probabil îi voi schimba înfățișarea. Păreri?
Ce credeți despre acest capitol? Aștept păreri!
Va Pupacesc 💋❤️❤️❤️❤️

O Iubire ComplicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum