-Melissa pov-
Plâng, plâng, plâng încontinuu fără oprire, de 3 zile nu am mâncat, vomit, plâng și, iar plâng, dar gata! Asta se termină aici și acum! Nu e nevoie să merg să îmi văd părul sau fața pentru că știu deja că părul meu arată ca o junglă, iar despre față nici măcar nu vreau să îmi imaginez!
Merg la baie, îmi fac rutina, și cobor în recepție unde toată lumea era gata să plece la plajă, dar când apar toți se uită la mine ca la dracu (Ce?! Nu ați mai văzut fete frumoase?)-Melissa, ești bine? Întreabă Rianna, curioasă și totuși îngrijorată.
-Sunt bine, pisic. Aveam nevoie de puțin timp după ceea ce s-a întâmplat. Spun eu punând accent pe ,,ceea ce s-a întâmplat" văzându-l pe Bryan, simțindu-se prost. Dar așa trebuie, mai ales după ce mi-a făcut! Îl urăsc din toată inima!
-Hei BITCH! Spune Rox, dându-mi o palmă peste fund.
-Hei și ție nebuno! Spun eu cu o mutră falsă de genul ,, nesimțit-o"
-Vii cu noi la plajă?
-Da.-La plajă-
-Nu te dezbraci nebuno?! Întreabă Rox ironică.
-Nea! Cred că o să rămâne în ceea ce sunt acum( o pereche de pantalonași scurți și un maieu) .
-De ce?
-Păi, poate o să fiu prea sexi, și poate se mai gândește CINEVA, la tot felul de chestii!Rox, bufnește în râs și pleacă să înnoate. În momentul ăla îl văd pe Bryan, că se apropie de mine, oh Grozav, fix tu lipseai. Se pune în fața mea.
-Scuză-mă îmi strici priveliștea!
-Eu sunt priveliștea! Spune el cu un zâmbet inocent!Oh! Nu îl pot urî cu fața asta inocentă și tâmpă pe care o are! Revino-ți Melissa, amintește-ți ce ți-a făcut.
-Huh. Ai vrea tu! Acum scuză-mă dar, dacă nu te superi vrea să mă bronzez, iar tu îmi iei tot soarele.
-Melissa, te rog ascultă-mă.
-Nu Bryan, tu să mă Asculți. Am vrut să îți dau o șansă, dar apoi tu ai devenit un monstru, care mi-a luat totul. Mi-am pierdut virginitatea Bryan, înțelegi?! Și nu a fost deloc așa cum își imaginează o fată! Acum dispari! Nu vreau să te mai văd vreodată! Spun eu în timp ce o lacrimă își face apariția pe obrazul meu încins, din cauza căldurii.
-Melissa, ăla nu am fost eu! Și tu știi asta! Am fost beat, drogat, am fost un idiot! Știu, dar te rog mai dă-mi o șansă și îți voi arăta cum sunt eu defapt!
-Îmi pare rău, Bryan, dar nu pot! Spun eu în timp ce mă întorc cu spatele să plec în timp ce îmi șterg și ultimele lacrimi care si-au făcut apariția.
-Nu... Mie îmi pare rău... Spune el cu o voce înceată și stinsă.-Rianna pov-
Mă distram atât de bine la plajă, până când am văzut-o pe Melissa, tristă și abținându-se cu greu sa nu plângă, ies din apă și mă duc spre ea.-Melissa, ești bine? Întreb puțin îngrijorată.
-Da sunt bine... Spune ea ștergându-și o lacrimă.
-Ți-a zis, Bryan ceva?
- Rianna, nu vreau să vorbesc despre asta.
-Știu.. Dar...dacă vei vrea, să știi că sunt aici oricând pentru tine!
-Știu, mulțumesc,Îi zâmbesc și o îmbrățișez călduros, după care o las singură pentru că știu că asta vrea.
-Bryan pov-
Uf! Nu pot să cred! De data asta chiar am făcut-o lată! Nu pot să cred că singura fată pe care am iubito vreodată mă urăște, și pe bună dreptate, am fost un idiot! Dar gata, până aici, mă voi revanșa față de ea.______________
Hei ursuleților! Uitați și Nextul! Curioși să aflați cum se va revanșa, Bryan? Ei bine asta veți vedea în următorul capitol!
Scuzați că este așa de scurt și probabil plin de greșeli, dar nu prea am inspirație noaptea :)))
Va pupăcesc! ❤️❤️❤️
CITEȘTI
O Iubire Complicată
RomanceOare te mai poți îndrăgosti de persoana care ți-a făcut cel mai mult rău? Această întrebare și-o pune zilnic Rianna, o adolescentă mediocră din New York, care s-a îndrăgostit de Bryan un tip dur, vulgar și plin de sine.