Cap-5

50 6 5
                                    

-Melissa pov-
Nu mă așteptam la asta, în niciun caz, Bryan e chiar de treaba, este drăguț, prostut. Oh my God! Cred că îmi place și mai mult de el acum! Dar în niciun caz nu îi pot spune asta Riannei sau Roxei.

-Hei pisic! Ce faci?
-B-b-Bună, uite stăteam tu?
-Melissa, ești bine îmi pari can agitată..
-Sunt...sunt bine.
-Ești sigură? S-a întâmplat ceva cu Bryan, în mașină? Rianna este din ce în ce mai curioasă nu știu cât mai pot ascunde asta de ea.
-Nu! Nu s-a întâmplat nimic! Spun eu destul de agitată.
-Ok... Dacă vrei să vorbim știi unde mă găsești..

-Rianna pov-
Oare ce s-a întâmplat cu ea? Se comportă așa de ciudat...

-Hei Melissa!
-NU ȘTII SĂ BAȚI?! Dacă mă schimbam?!
-Nu am eu norocul ăsta! Spune el cu un zâmbet pervers pe față.
-Ha! Ce neamuzant ești, ce vrei?!
-Vrei să ieși cu mine în seara asta?
-...o să mă gândesc.
- Te rog?
-Uite, în seara asta vom merge toți în oraș, deci nu știu!
-Ok..

-Ora 21:15-
Mai este puțin și plecăm, se pare că Rox a alea un club, ceea ce nu mă miră. Dar.... încă mă gândesc la ceea ce a spus Bryan, adică la faptul că m-a invitat în oraș, mi-sa părut așa de drăguț. În fine... M-am pregătit și sunt gata de plecare, m-am îmbrăcat într-o fustiță scurticică și un top negru fără bretele, o pereche de tocuri, puțin machiaj și sunt gata, cobor jos în recepție și văd că suntem aproape toți, îl mai așteptăm doar pe Bryan și se pare că și pe Rox..

-Uite că își face apariția și făt-frumos din lacrimă! Mă așteptam că noua ta iubită să întârzie nu tu. Spune unul dintre prietenii lui, făcând un gest din cap spre mine.
-Tu ești prost? Cine dracu ți-a spus ție că suntem împreună?! Spun eu dându-i o palmă după cap.
-Au!
-Ce mă bucur.

Într-un final apare și Rox, îmbrăcată într-o rochiță roșie, strâmtă care îi acoperă doar jumătate din fund, cu o pereche de tocuri mai mari decât capul ei și puțin machiaj.

-Wow ce sexi ești pisi! Spun eu în timp ce zâmbim și începem să râdem
-Stai liniștită că nici tu nu ești mai prejos! Zâmbim și ne îmbrățișăm până când idiotul de Zack ( un prieten de al nostru și iubitul Roxei ) întrerupe
-Aww nu vreau să vă întrerup, ah stai, chiar vreau! Mișcați-vă!
-Du-te mă-n pana mea! Spune Rox în timp ce îl sărută.

-La club-
-Melissa pov-
Ajungem și după 5-6 minute mă ridic de la masă pentru a mă duce la bar să îmi iau ceva de băut.
Imediat ce mă ridic o mână se lipește cu putere de fundul meu.

-Să îi fut morții în gură ai măsii ăluia care dădu. Spun eu întorcându-mă spre masă.

-Înapoi la hotel-
După ce ajungem înapoi, adică după vreo 2 ore în care am băut și ne-am distrat ne-am întors înapoi.
Toți băuserăm, dar unii băieți erau beți de-a dreptul, posibil și Drogați, dar asta e altă parte. Urc în cameră pentru a mă schimba și a face un duș, dar după 2minute după ce ajung, vine Bryan.

-Aa! Bryan, ce vrei!
-Pe tine!
-Huh, ce glumă bună. Ieși afară!

Nu mă ascultă și începe să mă sărute sălbatic de la gură coborând în jos până la topul meu care îl încurcă fin ceea ce face și scapă cu ușurință de el.

-Bryan! Oprește-te! Te rog!
-Nici gând, în seara asta vei fii a mea!

Continuă ceea ce face și multe altele în pat! Încercam să mă împotrivesc dar, degeaba.

O Iubire ComplicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum