-Melissa pov-
Au trecut aproape două săptămâni decând Rianna nu a mai venit la școală, dar mai rău, decând nu a mai vorbit cu mine.
Mă îmbrac rapid intr-o ținută lejeră și în 5 minute sunt la ea la ușă.
Îmi deschide mama ei care este atat de drăguță cu mine de fiecare data când vin la Rianna.-Buna ziua, Rianna este acasă?
-Bună, Melissa. Da Rianna este sus în camera ei si de două săptămâni nu a mai ieșit. Nu vrea sa imi spună ce are, știi tu cumva?
-Îmi pare rău, dar din păcate nu va pot spune. Zic eu deja începând să urc scările.
*Bat la ușa Riannei*-Mamă, dispari, ți-am mai zis că nu vreau să vorbim. Spune ea printre suspine.
-Nu sunt mă-ta, dar dacă îți fut una o sa zici că-s tactu. Acum deschide și nu mă enerva mai rău decât sunt! Ea se conformează si imi deschide.
-Tu ce pula mea mai vrei?! Spune ea plângând si mirosind a alcool si fum de Țigară! (Bryan o să te omor, afemeiat cu păr perfect și mușchi tonifiați)
*Ce? Oh.. Mai scutiți-ma! Am zis că nu sunt moarta după el, nu că nu îl plac deloc, acum gura ca vreau sa vad ce explicație imi da nebuna*
-1: Nu ai mai venit la școala de 2 săptămâni.
2: Dacă mai vorbesți asa cu mine, te omor!
3: De ce plm (pula mea) miroși în halul asta?!
-Hmm... De ce aș mai venii mai avem 2 saptamâni pana la vacanța de vara, și de ce să vin ca acel idiot dar totuși perfect sa mă facă din-nou de râs?!
-Păi..... Îți dau eu un motiv bun: Dacă mâine dimineață la ora 7:45 nu ești la școala, îți jur că îți rup mana si te bat cu ea în cap!
-Ok.. Spune ea putin îngrozită pe tru că știa ca sunt în stare.-A doua zi la școală-
-7:44... Ar fii bine să apari dacă nu vrei să rămâi fără mână! Oh uite-o!
-Hei!
-Salut si tie pisic! Arați bine! Ma bucur că venit!
-Mersi, dar nu ma simt bine... Ma simt folosită.... Ma simt îngrozitor! Mă simt ca ultima... Nu apuca sa termine că deja îl aud pe ipocritul ala de Bryan că vine spre noi.-Știi ce?! Spun eu în timp ce ii închid gura, chiar când voia sa spună o mare stupizenie probabil!
-Ce? Spune el cu o sprânceană ridicată.
(Uf... Băga-mi-as e asa de adorabil cand face fața asta de tâmp! Revino-ți Melissa! Fii dură, nu îl lăsa să câștige! )
-Dacă ai de gând sa spui nu Stiu ce tâmpenii mai bine cara-te pana nu îți mai lipesc încă o palmă.
-Știi, ești așa de adorabilă când ești nervoasă și mă ameninți! Spune el lipsindu-si palma de fundul meu și zâmbind din nou pervers si al dracului de sexi!-Bryan pov-
Oh, doamne. Nu pot să cred dar.... Cred că m-am îndrăgostit de Melissa.
Și din-nou nu aș fii regretat că mi-am lipit palma de fundul ei, asta daca nu imi futea din-nou o palmă de nota 10+! Doamne chiar se pricepe la asta, dar încă nu cred că nu i-a plăcut!-Ei bine... Melissa, tu știai cât de bună este prietena ta la pat!? Spun eu cu un zâmbet diabolic în timp ce Melissa se uita la prietena ei care mai avea putin si izbucnea în plâns!
-Du-te-n pula mea! Spune ea foarte nervoasa! Încercând între timp să o calmeze pe prietena ei care începuse să plângă.
-Pff... Ai tu asa ceva?! Spun eu râzând!
-Dar, m-ai controlat tu ca sa știi ce am?!
-Nu... Dar aș vrea!Mă mai trezesc cu încă o palmă, de data asta mai dureroasă decât prima!
Serios, Bryan?! Serioa?! Trebuia să te aștepți la asta.
Vezi?! Eu ti-am zis că ești un imbecil cu cap de nucă dar tu nuuuuuuuu...
Tu din-nou?! Dispari! Si dacă nu ce? O să mă umplii cu gânduri perverse pana o sa plec? Poate ca da, poate ca nu! Huh! Că idiot mai esti! Eu sunt tu, am aceleași idei perverse si nesimțite ca și tine!
Oh Grozav, cât timp eu m-am certat cu conștiința mea de căcat, ele au plecat._________________________
Hei prieteni! Uitați si Nextul si scuzați ca este atât de scurt si probabil plin de greșeli.
P.s la medie este Rianna. Si da, Stiu ca am zis că este brunetă cu ochii verzi, dar când am văzut-o pe tipa asta mi-a plăcut mult de ea, păreri?!
Va Pupacesc ❤️
App. Probabil că voi schimba și înfățișarea Melissei ❤️
CITEȘTI
O Iubire Complicată
RomanceOare te mai poți îndrăgosti de persoana care ți-a făcut cel mai mult rău? Această întrebare și-o pune zilnic Rianna, o adolescentă mediocră din New York, care s-a îndrăgostit de Bryan un tip dur, vulgar și plin de sine.