~ Capitolul 5 - Atingeri noi și interzise ~
Privea icoana Maicii Domnului cu îndurerare, în timp ce stătea în genunchi pe covorul aspru și își spunea cu atenție rugăciunea de odinioară. Începea cu Crezul, termina cu câteva rugăminți personale, ce aveau ca scop fericirea ei și a celor din jur.
- Iar te rogi, fraiero?
Întoarse stupefiată privirea în spate-i, doar ca să îl zărească pe Jason, ce o privea în batjocură. Întotdeauna trebuia să îi strice șirul gândurilor și să o oprească din a se ruga până la final.
Alesese să nu îi răspundă și să își înăbușească lacrimile în liniște, ignorându-l.
- Nu vrei să înțelegi că te rogi degeaba? Cu ce naiba te ajută dacă stai în genunchi ca sclava și vorbești ca proasta cu icoana? începu să se hlizească, strâmbându-se la Fecioara Maria. În genunchi se stă doar la orale, credeam că te-am învățat bine.
- De ajuns! izbucni ridicându-se la același nivel cu el. Încetează să mai aduci asemenea injurii cu tine în lăcașul sfânt. Pedepsi-te-ar Dumnezeu de piază rea!
- De ce tot continui să crezi că Dumnezeu te iubește? Nici măcar nu te bagă în seamă, nu vezi?
- Termină cu prostiile! Domnul nu mă iubește doar pe mine. Ne iubește pe fiecare în egală măsură. Chiar și pe plozi ai Iadului, ca tine!
- Rahaturi. Dacă ne iubește pe toți, de ce Angie Foster a murit călcată de mașină? De ce Andrew Marste a sfârșit mutilat? De ce bunica a murit cancer la sân? Pe ei de ce nu i-a iubit în egală măsură? spuse acesta, adăugând o notă de ironie și falsitate în glas.
- Bunica era bătrână.
- Angie avea 16 ani, Andrew avea 20. Da, foarte inteligent, dragă Dumnezeu! strigă batjocoritor către icoanele din biserică.
- Ieși afară, spuse ferm Alicia.
- Nu vreau. Începe să îmi placă în maghernița asta, să știi. Și acum îmi aduc aminte când ai sărit la gâtul meu să mă săruți, atunci. Începusei să îți îndeși disperată mâna pe sub tricoul meu. Chiar era să o facem acolo sus la clopotniță... Bine că te-am oprit înainte să facem vreun mare păcat.
- Tu m-ai drogat! se răsti fata indignată.
- Mai încet că o sperii pe Fecioara Maria. Știi, niciodată nu am înțeles de ce i se spune fecioară, din moment ce are un fiu. Asta face copii și se dă virgină?
În timp ce Alicia privea temătoare la icoanele ce tremurau pe pereții pictați în stil catolicesc, Jason râdea aproape să se sufoce. Nu că ar fi fost un lucru rău.
- Jason, nu mai înjura, se mișcă icoanele și crucile, murmură aproape să plângă biata-i soră.
Își aruncă privirea până peste cap, și cu o singură palmă grea, reuși să doboare cele trei cruci sfinte de pe altar, continuând să scuipe și să dărâme din perete restul tablourilor și icoanelor.
- Jason, te implor, termină! Cum poți să faci asta?!
Fratele ei doar ignoră pițigăielile și continuă să dărâme tot ce îi era mai sfințit în cale.
CITEȘTI
Psycho
Mistério / Suspense[+18] După trei ani în care Alicia este agresată sexual și torturată de propriul ei frate, părinții îi descoperă pentru a doua oară în ipostaze intime, iar la sugestia lui Jason, care reușește să-i convingă a cui este vina, adolescenta de 16 ani, es...