Secretul lui Jason (BONUS)

4.8K 314 71
                                    

3 Septembrie 2010

 

Nu mai înțeleg nimic din ce mi se întâmplă. Jur. Ce e cu toate astea? Nu asta mi-am dorit. Încep să cred că sunt nebun și am halucinații. Și poate chiar așa e, nu? Foaia de hârtie a rămas singura căreai îi mai pot vorbi. Știu că ea nu mă judecă. Mă ascultă și mă consolează în tăcere. Eu îi spun atât de multe. Mi-aș dori să îmi vorbească și ea. Măcar să îmi spună: ”Hei, Jason. Nu ești nebun. Doar treci printr-o perioadă grea a adolescenței.” Dar nu. Ea doar tace și mă lasă să îmi pun singur întrebări și să deduc singur răspunsuri.

Capul îmi vâjâie continuu, iar El mi se arată ca un nor de praf. Poate ceață. Nu înțeleg ce vrea. Ce vrea de la mine? Spune ceva, hârtiuțo! Măcar o dată, ai putea șopti ceva, orice! La naiba, vreau doar să fiu lăsat în pace. Uneori îmi șoptește lucruri. Lucruri oribile. Lucruri dezgustătoare în legătură cu Alicia. O iubesc. Mă doare să îl aud vorbind astfel despre ea. Îmi spune că trebuie să o fac să sufere. Să o fac să creadă că e nebună. O iubesc. Nu am să îi fac așa ceva. E doar un copil. A greșit cu ceva?

Ieri mi-a șoptit ceva ce m-a cutremurat de-abinelea. M-am speriat și am simțit cum mi se strâng mațele la propriu. Nu îi pot face așa ceva! Este sora mea. Sora pe care o iubesc, deși o tachinez mereu. Nu mă pot culca cu ea. Nu o pot atinge în modurile pe care el le vrea. Și mai exact de ce vrea asta? Mai exact, cine e El?

 

 

 

 

6 Septembrie 2010

 

Începe să îmi vorbească tot mai mult. Am impresia că s-a atașat de mine. Dar eu nu vreau asta. A spus că nu mi se va arăta pentru că am să mă sperii și am să îmi blochez mintea. Iar el nu va mai putea intra acolo. Exact asta îmi doresc. Nu îl vreau aici. Știi ce mi-a spus? Mi-a spus că vine din Iad și că El este Diavolul. Nu îl pot crede. Tot încerc să mă concentrez asupra faptului că este doar un produs tâmpit al imaginației mele tâmpite și sărite de pe fix. Uneori, jur că îl simt cum intră în mine și îmi arată lucruri. Vizualizez imagini pe care nici dacă aș vrea, nu le-aș putea opri. Mi-a spus că nu am ce căuta în Biserică, căci Dumnezeu mă urăște. Vreau doar să fiu aproape de Cel de Sus și să mă rog să mă scape de acest Diavol, cum se intitulează El. Nu mai vreau asta. Cred că deja încep să îmi pierd mințile. Poate am nevoie de ajutor social.

Îmi este frică, jur. Foarte mare frică. Mi-a explicat ce am de făcut. Dar nu pot să fac sex cu propria mea soră. Mi-a spus că trebuie să o dezvirginez și să o înnebunesc. Să o distrug propriu-zis. Nu vreau asta! O vreau în siguranță. Vreau să mă duc chiar acum să o strâng în brațe, dar ceva mă oprește. O parte din mine mă ține ostatic aici, acum, cu pixul în mână și foaia în față.

 

 

PsychoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum