♕ 8

1K 76 0
                                    

* Yıldız içerisinde italik yazılanlar geçmişi kastediyor. 

"Hayır Kris, önümüzdeki bin asır kadar falan yataktan çıkmayı düşünmüyorum." Baekhyun yatakta daha rahat bir pozisyon almak için debelendiği sırada komodinin üzerindeki yağlı cipsten bir avuç aldı ve hepsini ağzına tıkıştırmaya çalışırken Krisin dediklerini dinledi. Karşı taraftaki büyük olanın susmayacağını anladığında telefonu bacak arasından yatağa bırakıp kola kutusuna uzandı ve büyük bir yudum aldı.

"Sikeyim, Baekhyun! Beni dinliyor musun sen?!"

Telefondan yükselen kalın sesle birlikte Baekhyun yerinde sıçradı ve kolanın birazının üzerine dökülmesine sebep oldu, burnundan soluyarak tekrardan telefona uzandı ve kulağına dayadı. "Asıl sen beni dinliyor musun? Sana gelmeyeceğimi söylüyorum! Yatakla randevum var, sikik. Kapat şimdi şu telefonu ve gidip sevgilini falan becer." Karşı tarafın itirazlarını duymazdan gelerek telefonu kapattığında yerinden kalktı ve etrafı toparlamak için harekete geçti.

Yaklaşık on beş dakika sonrasında, odası temizlendiğinde –hala ortalık dağınıktı, sadece şimdi daha fazla yaşanılabilir görünüyordu– telefonuna uzandı ve sapığı olarak adlandırdığı kişiyle olan sohbetini açtı. Son konuşmalara göz gezdirdikten sonra tekrar yazdı.

*

demonboy: Benimle 'yüz yüze' konuşmak istediğin önemli mesele nedir, miniğim?

baekkie04: Bu sefer bana şeytanı tanıtmanı istiyorum.
baekkie04: Ayrıca bana öyle seslenme. Bu garip.

demonboy: Bunun için görüşmemize gerek yok, biyografini çıkartıp sana atabilirim. Ah, tabii boyunu da öyle.

baekkie04: Dalga geçip durma! Oyuncağınmışım gibi davranıyorsun!

demonboy: Zaten öylesin. Benim gözde oyuncağımsın.

baekkie04: Sana daha fazla katlanmak istemiyorum, engelleyeceğim.

demonboy kişisini engellediniz.

demonboy: Eğlencelisin, Baekhyun. Beni engelleyerek hayatından çıkarabileceğini mi sandın gerçekten?

Ufak olanın şaşkınlıkla gözleri pörtlediğinde karşı taraf mesaj atmaya devam ediyordu. Baekhyun buna inanamadı, nasıl engellediği biri ona yazmaya devam edebilirdi? Küçük bir ihtimal, uygulama falan mı bozuktu yoksa telefonu kafayı mı yemişti?

demonboy: tch tch tch, gerçekten kalbimi kırmaya başlıyorsun.
demonboy: Bu yaptığın terbiyesizliği görmezden gelecek ve seninle buluşacağım.
demonboy: Her zamanki kafede, saat 05:00'da.


*


baekkie04: Hazırım, az sonra yola çıkıyorum.

Baekhyun mesajı attıktan sonra banyoya geçti. Sıcak suyla biraz keyif çattıktan sonra hazırlanıp kafeye gidebilirdi, yeterince vakti vardı. 




sweet things | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin