♚2♚

328 23 4
                                    

Hara's point of view

Imi deschid lenes ochii observand in jurul meu aceeasi parcare in care imi pierdusem cunostinta. Eram asezata pe un scaun metalic. Franghii subtiri imi inconjurau corpul imobilizandu-l. Trunchiul gol era acoperit cu o panza subtire de culoare alba. Privesc in jurul meu observand insemnari scrise cu sange. La cativa zeci de metri de mine se afla Woo Shik care ma privea. Pe fata lui isi facu prezenta acel ranjet in coltul gurii ce-mi dadea fiori. Il priveam cu groaza cum scote din nou acel cutit murdar de sange. Facand pasi mici se apropia de mine chicotind ca mai apoi cand ajunge in fata mea sa inceapa sa rada cu pofta. Rasul sau imi dadea fiori reci. Deja ii puteam simti lama cutitului pe pielea mea. Eram speriata. Respiram sacadat inima batandu-mi rapid. Firicele de transpiratie imi traversau gatul. Cutitul sau se plimba lent dea lungul fetei mele. Se pune in genunchi in fata mea plimbandu-si cutitul pe picioarele mele. Lasa cutitul jos apoi imi saruta picioarele. Incep sa dau din picioare lovindu-l in fata el cazand pe spate. Se ridica calm masand locul lovit apropiindu-se din nou de mine.

- Ah ah ah! Ce fetita obraznica. Tsk tsk tsk! Ah trebuie sa fii pedepsita nu crezi, iubito? Hm... dar cum sa te pedepsesc?! Hm... cred ca am gasit ceva, iubire.

Desface nodul ce tinea panza alba lipita de mine apoi arunca panza la cativa metri de noi. Se uita cu atentie la corpul meu scanandu-l apoi muscandu-si buza apropiindu-se de mine.

- Ce priveliste! Ah, iubire. Au crescut asa mari! spune trasand cu degetele sale cerculete pe sanii mei. Incep sa ma zbat.

Se pune din nou in genunchi sarutandu-mi abdomenul si muscandu-l periodic. Incepe sa-mi suga pielea eu gemand usor. Nu puteam face asta. Trebuia sa rezist. Incepe sa urce pana ajunge la sani moment in care ma zbat si cad pe spate cu tot cu scaun. El ma ia de par ridicandu-ma fiind de aceasta data furios.

-Stii ceva, curvo!? M-am saturat de tine! spune el tragandu-ma in continuare de par.

Ma tranteste pe ciment luandu-si cutitul de pe jos. Se pune deasupra mea punandu-mi cutitul la gat. Imi era frica. Tremuram din toate incheieturile lacrimi inundandu-mi fata. Imi inchid ochii gandindu-ma cat imi doream sa mor si sa nu mai sufar. Imi doream atat de mult sa scap de durere.

-Ah vreau mai mult! Mai mult... mai mult... zice el respirand sacadat. Isi pierduse controlul.

Simt o mare durere la nivelul abdomenului imi deschid ochii observandu-l cum scoate cutitul plin de sange din mine. Imi asez mainile tremurand in locul de unde provine durerea. Mainile sale erau pline de sange. Imi ia barbia intre degete. Simt gustul sangelui in gura. El ma priveste in ochi in timp ce degetul sau imi sterge o picatura de sange de pe barbie. Il priveam speriata cu pupilele dilatate. Tremura.

-Te urasc! Te urasc! Te urasc... repeta el indepartandu-se de mine continuand sa repete aceeasi propozitie.

Incetul cu incetul totul devine negru. Auzeam infundat totul oprinduse brusc.

Bae Yong Jun's point of view

Eram pe drumul spre Seul cu fiica mea,Kim Soo Hyun.Curand se va marita,asa ca vorbeam despre ginere cand am trecut pe langa o parcare parasita iar ea striga speriata sa opresc privind in directia parcarii.

- Tata, a-aia... e o fata!? spune ea cu vocea tremuranda incepand sa planga.

Opresc masina apoi cobor din ea fugind spre o fata ce statea intinsa in parcare. Era plina de sange iar  trunchiul ii era gol. O strig pe Soo Hyun sa-mi aduca telefonul. Cand vede trupul fetei incepe sa planga si mai tare eu incercand sa o linistesc. Sun la 112 explicand unde se afla trupul fetei. Doream sa vad daca fata mai era vie insa mi s-a spus sa nu  misc trupul. In cateva minute apar echipajele de politie si ambulanta. Fata este declarata ca fiind moarta. Eram ingrozit de situatia in care ma aflam. Privind in jur observ urme de sange peste tot. Un politist ne roaga sa il insotim la sectie pentru a depune marturie. O iau pe Soo Hyun in masina urmand masina politiei. Ajunsi la sectie suntem intrebati diferite lucruri insa nu am putut oferi informatii importante ci nesemnificative si foarte putine. Plecam de la sectie, dar nu inainte de a fi informati ca vom mai fi chemati in curand din nou pentru a da declaratii.

Ahn Jae Hyun's point of view

Stateam linistit pe scaunul meu din camera de interogari bandu-mi cafeaua aburinda. In fata mea era acelasi violator in serie ce imi provoca dezgust. Ma privea in ochi neperturbat de situatia in care se afla. Acceptasem cazul lui din naivitate cand a ajuns pentru prima data la sectie. Fusese condamnat de mai multe ori pentru viol insa nu se invata minte ci din potriva incepuse chiar sa aiba victime minore. Fusesem prost sa accept un astfel de caz insa nu aveam sa mai repet greseala, de aceasta data sentinta va fi maxima si cu putin noroc nu voi mai avea de a face cu el. Trantesc cana pe mana cafeaua scurgandu-se spre inculpat.

-Te mai intreb o singura data! Ai agresat-o sexual pe eleva, Shin Hye Jin, clasa a zecea, Liceul de arta Min Young?! tip furios la el sprijinindu-mi mainile de masa.

Usa este trantita de perete in camera intrand Jiro urmat de doi politisti ce il iau pe inculpat din camera. Jiro Wang inchide usa urmand sa se aseze pe masa. Baga doua degete in cafeaua varsata apoi le linge dand din cap negativ.

-Ce risipa, Jae! Ah... stii ca te pot scapa de violator nu?

-Pot scapa si singur de el. spun superior.

-A venit un nou caz si cred ca te-ar interesa. Este caz al familiei Gu. spune el sigur ca voi accepta.

-Ce e acum!? Trafic de influenta!?incerc eu sa ii iau din siguranta pe care o avea in voce insa nu reusesc. Acesta se ridica de pe masa apropiindu-se de mine.

-Omor! Fiica lui a fost gasita moarta intr-o parcare de la marginea orasului. Nu a fost semnalata absolut nicio amenintare sau orice alt semn sa e vorba de un rival de afaceri. E ceva mai murdar aici intelegi? Nu doar ca a fost torturata, dar sunt si diferite insemne ce sunt a unui psihopat cu siguranta. Te asigur ca nu e un caz obisnuit! Seful te scuteste de pramatia aia daca accepti cazul! Domnul Gu te va plati bine de asemenea... I
imi zice el pe un ton sigur.

-Arat eu ca si cum mi-ar pasa de banii lui?! ii spun incercand sa imi ascund curiozitatea referitoare la caz.

-Ne cunoastem de cand eram mici. Daca am invatat ceva despre tine in acesti ani e ca esti o carte deschisa... dar hieroglifa! Vrei cazul, orgoliosule. Accepta-l si gata! striga el la mine iesind grabit pe usa.

________________________________________________________________________

N/A: Pentru ca am observat ca multi ati folosit singularul cand faceati referire la scriitor voi spune si acum ca aceasta carte este o colaborare cu Obsession_solution.

____________________________________
10.ianuarie.2016

Blood CodeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum