Stiri de ultima ora! Trupul neînsufletit gasit in dimineata aceasta in parcarea fostului compex comercial Jing Ha Yoon a fost identificat! Se pare ca victima,in varsta de 17 ani este unica fiica a parlamentarului Gu! Ancheta este in plina desfasurare.
Ahn Jae-Hyun's point of view
Inchid micul televizor din birou si decid sa ii cer sefului, dosarul despre cazul Gu. Suna interesant:un psihopat omoara cu sange rece fiica unui deputat la presedintia capitalei.
- Lee Joo Seung, adu-mi dosarul despre cazul Gu. ii spun subalternului meu.
Este la inceput, in perioada de proba. E muncitor,dar cam neatent si uneori neindemanatic. I-am spus sefului ca nu am nevoie de un ajutor in plus, ca Jiro este de ajuns, dar el a insistat sa il iau sub aripa mea.Imi amintesc cand eram si eu la inceput,entuziasmat de orice caz, dar cu timpul am progresat, fiind mult mai atent la cazurile mele.
- Sunbae, aici este dosarul si v-am adus si o cafea. imi intrerupe Joo Seung gandurile.
- Vezi ce spune mass-media de acest caz. Sa imi raportezi tot ce gasesti important.
- Da,sunbae! ma saluta si se intoarce la biroul lui.
Woo Shik's point of view
Toata mass-media vorbea despre minunata mea opera de arta la doar cateva ore dupa ce saracuta Hara si-a inchis ochii pentru totdeauna. Stiam ca asa va fii,stiam ca se va vorbi despre asta cateva zile apoi toata lumea va uita pentru ca asa sunt oamenii,sunt atenti pe un subiect, apoi isi pierd interesul din cauza altui subiect de barfa.
A doua zi, dupa amiaza am fost la tatal ei pentru a nu da de banuit ceva. Vroiam sa il vad cum se scalda in durerea pierderii celui mai scump lucru pe care il avea.
Am ajuns in fata casei uriase,am sunat la soneria din poarta si mi-a deschis una dintre servitoare.In casa era multa zarva, din biroul parlamentarului auzindu-se tipete "Unde este avocatul Choi?! Suna-l imediat pe detectivul care se ocupa de caz! Opriti articolele care influenteaza negativ votul!"
Se pare ca voturile sunt mai importante decat propria familie...ah alt gunoi pus la conducere. imi spun in gand in timp ce ma asez pe canapea prefacandu-ma ingrijorat de situatie.
- Domnul Gu este foarte nervos, inca de aseara de cand a aflat ce s-a intamplat cu domnisoara Hara. imi explica una dintre servitoare ingrijorata aducandu-mi un pahar cu apa. Nu pot sa cred, ce oameni fara inima ar putea ucide in halul asta pe cineva...saraca domnisoara Hara...spune ea suspinand.
Trantesc paharul de podea spargandu-se zgomotos, servitoarea tresărind la contactul sticlei cu parchetul.
- Inca nu pot sa cred ca numai e printre noi...am iubit-o atat de mult. spun jucand teatru in timp ce imi sterg doua lacrimi "sincere" cu podul palmei.
Ma scuz si plec in graba spre masina. Incep sa rad zgomotos si pornesc rapid spre casa.
Vai saraca Hara a suferit prea putin...puteam sa ma joc mai mult cu ea...ce rau imi pare ah. gandesc sarcastic intrand in casa.
Imi deschei 3 nasturi de la camasa si imi suflec manecile. Ma trantesc pe canapea si imi aprind o tigara simtind gustul tutunului dupa mult timp.
***
Ies din liceu in pauza cu Jong Min, unul dintre bunii mei prieteni. Eram pe la mijlocul primului an de liceu. Mi-a propus sa chiulim de la urmatoarea ora pentru putina distractie. Am vrut sa refuz,dar m-a convins si am acceptat nestiind despre ce este vorba. Ne-am urcat intr-unul din copacii din curte, in cel mai mare si am asteptat sa se sune de intrare si sa se elibereze curtea. Ne-am asigurat ca paznicii sunt ocupati si am sarit din copac, fugind spre spatele scolii.
Acolo erau sprijiniti de perete cativa baieti mai mari care trageau fiecare din cate o tigara, privind nepasatori. Jong Min imi zambeste nevinovat si se aseaza langa ceilalti baieti, facandu-mi semn cu mana sa ma apropii. Ia o tigara din pachet si mi-o intinde. Eu ma uit urat la el, dar iau tigara din curiozitate. Vreau sa refuz si sa plec, dar ceva ma face sa aprind tigara si sa o duc la buze.
De atunci fumam cate o tigara, doua pe zi, dar m.am lasat incetul cu incetul de cand am cunoscut-o pe Hara.
***
- Tsk tsk tsk, ti-am spus ca nu e buna tigara,frate! ma intorc si il vad pe fratele meu, Hyun Woo stand in pragul usii cu mainile in san.- Vrei si tu una? spun sarcastic stingand tigara in scrumiera de pe masa de sticla din fata mea.
- Ha ha, ce amuzant esti de la un timp. Am auzit ce s-a intamplat aseara...spune asezandu-se langa mine.
- Stii ce e ironic? Ca Hara mi-a dat papucii alaltaieri pentru Hyun-Jun,care azi radea cu doua fete in mall, iar eu sufar ca prostul...ironic rau.
- V-ati despartit?! spune uimit privindu-ma.
- Defapt mi-a dat papucii...practic juca la doua capete de ceva timp,intelegi? Am vrut sa il iau la bataie pe Hyun-Jun dar am decis ca nu se merita.
- Frate ce noroc ai si tu...spune batandu-ma pe umar. Hai la plimbare sa mai uiti de tristete.
Sunt atat de trist incat imi vine sa dau o petrecere in cinstea mea.
M-am schimbat intr-un tricou larg si blugi si m-am plimbat cu Hyun Woo in oras toata ziua.
Seara ne-am intors acasa la mine. Azi am stabilit sa ies in club cu Jong Min si cu inca cativa prieteni de la liceu. Hyun Woo a plecat o ora mai tarziu,asa ca am avut timp sa ma aranjez. Pe la 10 se aude claxonul masinii. Cobor scarile, ma incalt si ies.
CITEȘTI
Blood Code
Mystery / ThrillerŞtiri de ultima oră! Atenţie! Urmează imagini şi informaţii ce pot afecta emoţional! În această dimineaţă, la ieşirea din Seul, în parcarea fostului complex comercial Jing Ha Yoon, a fost găsit trupul mutilat al unei fete. Poliţiştii o pot identific...