Viata unor adolescenti se schimba radical, in momentul in care pasesc afara din curtea fostului lor liceu. De atunci ei isi incep viata impreuna. Dar desigur, trebuie sa vii prezint.
Vii prezint pe cupluri, sa fie mai simplu...
Diana si Tudor, ei au o relatie de 3 ani si cateva luni. Diana, este satena cu ochii caprui iar Tudor este brunet cu ochii caprui. Se potrivesc de minune,stiu,stiu...
Antonia si Edy au o relatie de 7, ani va vine sa credeti? Din clasa a 5-a pana in a 12-a. Wowww...sa trecem peste asta si sa vi prezint, Antonia este blonda cu ochi, albastrii spre verzi si Edy la fel, se potrivesc de neminune, stiu, stiu...:))))
Iulia si Alex au o relatie de 2 ani si cateva luni, Iulia este satena cu ochii verzi, iar Alex este blond si are ochii albastri, combinatia perfecta, stiu, stiu...
Si ultimii, dar cu siguranta nu cei din urma...
Alexia si Darius, sunt impreuna de 1 an, Alexia este satena cu ochii caprui, iar Darius este brunet cu ochii albastrii.
Deci, cam astia sunt toti din gasca nebuna, iar toata gasca asta sta intr-o vila cat Parisul (nu chiar). Si ce fac cu viitorul lor vedem data viitoare.Hey guys, asta a fost primul capitol si spre ca va place cartea! Va doresc un an nou plin de bucurii!! :-)
Bye!!!
CITEȘTI
Life Is Life
AdventurePovestea aceasta are la baza experientele unor adolescenti care isi cauta drumurile in viata.