Cap. XIV (Un Mic Calmant)

27 3 0
                                    


Hey , guys! Stiu, stiu vreti sa aflati ce o sa se intample insa atat va zic. Nu aflati in acest capitol! :))) Nu ma certati va rog! Caci asa nu o sa mai apuc sa va multumesc, fara voi nu eram pe locul 31 la categoria Aventura! Va iubesc!!Dar acum zic sa terminam cu dulcegarelile si sa vedem daca ma imbunati, incat sa va las sa aflati in acest capitol ce se intampla cu Diana. Let's go!!!


*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\**\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*

Dupa toata discutia baietilor din sufragerie, fetele au mers in bucatarie sa pregateasca cina. Tudor venise acasa iar toti au sarit pe el, cu intrebari despre starea Dianei. 

Iulia: Ceva nou??

Tudor: Absolut nimic...

Darius: Esti in regula???

Tudor: Sunt bine, cat timp mai am speranta dar... si ea se pierde intr-o zi...

Alexia: O haide! Sti bine ca o sa trecem peste asta, cum trecem noi peste tot!

Tudor: V-a fi cam greu dar, cred ca ai dreptate!

Alex: Pai? De ce mai stam aici? Haideti la masa o data, caci eu mai am putin si explodez, la cat de foame imi e! 

Toti se aseaza la masa, indiferent de cat de foame pretindeau ca le este, nu au putut manca...adica imiaginati-va cum v-ati simti daca unul dintre cei mai buni prieteni ar fi in spital, si intr-o stare grava!


Tudor: Fetelor, arata minunat si este si delicios, dar...am mancat prea multi covrigi de la automatul de la spital, pentru a mai putea manca si asta... Ma scuzati! 

Alexia: Are dreptate! Cine ar mai putea baga in el mancarea asta, in clipele astea...

Iulia: Stiti ceva, eu nu mai pot. Mananca cine vrea, dar eu una chiar nu mai pot...

Nimeni nu a mai mancat nimic la cina, si toti au revenit la starea de moleseala din cauza celor intamplate. Tudor s-a intors la spital, fetele s-au inchis intr-o camera si au inceput sa vorbeasca iar baietii, discutau despre aceasta problema.

Alex: Este tot mai grav!

Darius: Nici macar, nu am mai avut chef de mancare, cand l-am vazut  pe Tudor plecand.

Edy: Credeti ca ar fi fost bine sa mergem si noi, cu el??

Alex: Baieti eu nu stiu de voi, dar cred ca e mai bine sa stam aici si sa avem grija de fete. Adica le-ati vazut si astazi, toata ziua au stat inchise in casa...

Darius: Nu!!! Ar fi fost o idee teribila, sa mergem cu el la spital, fetele au nevoie de noi aici, nu plecati pe la spital! Si sa isi faca dupa griji pentru noi!

Discutia baietiilor a fost intrerupta de un ciocanit la usa. 

Darius: Daca e Andreea spune-i sa plece, pana cand nu merg sa o sutez pana in Croatia!

Alex: Calmeaza-te frate!

Alex merge sa vada cine este la usa. Cine sa fie altul decat vechiul lor prieten Andrei. 

Alex: Andrei!!!! 

Andrei: Baieti, mi-ati lipsit!!!

Darius: Hai inauntru! 

Edy: Ce te aduce pe-aici?!!????!!??!??

Andrei: M-a sunat Tudor, era complet distrus! Mi-a zis de tot ce s-a intamplat, si cu tarfa aia de Andreea, nu mi-a placut niciodata de ea!!! Mi-a zis ca fetele, sunt distruse si ele! Ca veni vorba, unde sunt fetele???

Alex: S-au inchis in camera Dianei, si acum tot vorbesc acolo de ce s-a intamplat...

Andrei: Credeti ca ati putea sa le convingeti, sa deschida usa? Nu le-am mai vazut, de cand am plecat in Canada.

Darius: Am putea incerca!

Baietii au mers sus si au batut la usa. 

Iulia:  Ce vreti? 

Alex: Avem o surpriza pentru voi! 

Alexia: Daca surpriza nu e ca Diana s-a trezit din coma, nu merci!

Darius: Haideti fetelor! 

Antonia: Deschideti-le, sa vedem ce vor.

Fetele deschid usa. 

Edy: Ce faceti? 

Alex ii da lui Edy o palma peste cap. 

Alexia: Asta e surpriza! 

Iulia: Ce mai surpriza minunata! 

Alex: I-a uitati cine a venit! 

Darius: Zice c-a inotat pana aici.

Andrei intra e usa. Fetele erau fericite dar nu puteau sa zambeasca, vroiau sa planga, sa se descarce dar nici asta nu puteau, doar se uitau la el. 

Andrei: Nici nu stiu ce sa zic. 

Alexia: Nu trebuie sa zici nimic.

Iulia: Nu inteleg, de ce toata lumea simte nevoia sa spuna ceva. 

Andrei: Nu plec de aici pana nu va stiu mai bine! 

Fetele merg si il iau in brate pe Andrei. 

Darius: Ce nu intelegeti? 

Alex: Nu va lasam sa treceti singure prin asta!

Iulia: O sa treaca!  

Fetele merg si ii iau in brate pe baieti, dupa care toate imbartisarile, se transforma intr-o imbratisare de grup, in care este tras si Andrei. 

Fetele: Andrei, azi ai fost ca un mic antidot! 

Andrei: Ma bucur ca am fost de folos!


#####################################################################################

Hey, deci acest capitol a fost emtionant, desi nu v-am dat deloc detalii despre Diana, dar va promit solemn ca data viitoare, Diana va fi subiectul principal!Ne auzim data viitoare!                                                 Kisses!!!! :-* 

BYE!!!!

                                                                                            












Life Is LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum