Cap. XI (Rivalitati)

35 5 0
                                    

Hey, acest capitol va avea la baza actiune, cateva certuri si formarea multor rivalitati. Deci o sa va puna putin pe jar.

|||||||||||||||||||||||||||||||||

Dimineata dupa ziua cu examenele toata lumea era curioasa deoarece Iulia si Alexia, le pregatisera o surpriza. Fetele au aparut in fata lor cu zambetele pe buze.

Tudor: Care e supriza?

Iulia: Surpriza e in spatele nostru!

Fetele se dau la o parte iar Diana apare. Tudor sare pe ea fericit dupa care ceilalti li se alatura, mai putin Andreea.

Diana: Surpriza, este ca ma mut inapoi cu voi!!

Tudor: Yes!!! Ma bucur!! (Se iau in brate si nu isi mai dau drumul)

Andreea: Buna, Diana! Ma bucur sa te vad, la fel cum ma bucur de o constipatie!

Diana: Deci tu de asta esti constipata mereu cand ma vezi??

Tudor incearca sa salveze situatia.

Tudor: Diana, unde o sa stai? Daca vrei putem sa stam eu si Andreea in sufragerie, iar tu sa te intorci in camera ta.

Diana: Stai linistit,o sa dorm eu in sufragerie!

Iulia: Diana, Seby s-a mutat de cand v-ati despartit, ai putea sa stai in camera lui.

Tudor: Ne mutam noi in camera lui iar tu stai in vechea ta camera, caci esti mai obisnuita acolo.

Andreea: Dar...e camera noastra!

Tudor: Era camera Dianei trebuie sa i-o dam inapoi!

Andreea si Tudor merg sa isi mute toate lucrurile in fosta camera a lui Seby. Dupa ce termina, o cearta crancena are loc intre cei doi.

Andreea: De ce ai facut asta??

Tudor: Cum de ce?? Era camera ei! Acum i-am dat-o inapoi,lucru care trebuia facut cu mult inainte.

Andreea: Si de ce i-ai luat atat apararea cand eu vorbeam cu ea??

Tudor: Mi se parea ca exagerai! Mai ales la faza cu constipatia!

Andreea: Pai nu mai e iubita ta, nu mai are rost sa o aperi, nu mai e treaba ta sa ii iei apararea!

Tudor: Deci despre asta era vorba! Esti geloasa pe ea!

Andreea: Nu sunt geloasa pe ea! Doar ca...cateodata dai impresia ca pe ea o placi mai mult decat pe mine!

Tudor: E ridicol! (O ia de mana) Stii bine ca pe tine te-am iubit si te voi iubi mereu, Diana!

Andreea: Cum mi-ai spus?!?!?

Tudor: Am gresit, imi pare rau!

Andreea: Mi-ai zis Diana!

Tudor: Andreea faptele dovedesc ceea ce simt nu vorbele!

Andreea: Atunci dovedeste!

Tudor o saruta pe Andreea iar aceasta ii raspunde.

Tudor: Acum ma crezi??

Andreea: Nu putea-i sa imi explici mai bine!

Se mai saruta o data, fara sa ciocane fara nimic Diana intra in camera lor si ii prinde sarutandu-se. Tuseste fals pentru a da de inteles ca este in camera.

Andreea: Nu stii sa bati?!?!?

Diana: Imi pare rau, dar ti-ai uitat in camera geanta, Andreea.

Tudor: Merci, ca ai adus-o!

Andreea: Acum poti pleca!

Diana iese din camera iar dupa ea iese Andreea care o ia de gat si o pune la perete.

Andreea: Asculta si asculta bine! Oricat ai incerca nu o sa-l ai pe Tudor!
Ai inteles?!?!!?

Diana da din cap aproband, cand Tudor iese din camera si vede ce se intampla o ia repede pe Andreea si o baga in camera iar Diana ramane pe hol respirand agitata si speriata. Dupa ce se ridica se duce in camera Iuliei si a Alexiei sa le cheme sa le zica ce s-a intamplat. In tot acest timp Tudor si Andreea vorbesc.

Tudor: Ce a fost in capul tau?!?

Andreea: Imi pare rau m-am speriat, credeam ca vrea sa ne desparta...

Tudor o ia in brate.
Tudor: Linisteste-te!

Dupa aceasta intamplare Tudor le-a explicat tuturor si i-a cerut scuze Dianei, care si-a dat seama ca Andreea juca teatru.

Dimineata Andreea s-a trezit inaintea tuturor si le-a facut cafea in sensul ca ii pare rau. Doar in a Dianei pusese....otrava....

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stiu ce ganditi! "DE CE NE LASA IDIOATA ASTA IN SUSPANS??" :))))
Ne auzim in urmatorul capitol!
Kisses!!! :-*
BYE!!

Life Is LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum