Hey, a ramas totul in suspans de cand a plecat Tudor, nu-i asa?? Hai sa vedem cum trec prietenii lui peste asta.
/^/^/^^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/
In ziua urmatoare dupa toate intamplarile cu Tudor si Diana toti erau complet debusolati, nimeni nu se gandea ca cearta va ajunge intr-un punct atat de deplasat. Diana statea inchisa in camera si nu vroia sa vorbeasca cu nimeni, Iulia si Alexia incercau sa il contacteze dar el nu raspundea nici macar la mesaje, isi blocase contul de facebook, si a rupt orice legatura cu fostii lui prieteni... Antonia fiind un IT-st foarte priceput incerca sa gaseasca orice date de contact, dar timpul trecea si ea era tot mai convinsa ca nu o sa reuseasca sa dea de el... Iar baietii se gandeau cum pot sa ajunga la el, pana cand intr-o zi ei s-au gandit sa mearga in Franta sa isi caute prietenul.
Iulia: Alex, ce o sa faceti?? A trecut o singura zi iar Tudor a rupt orice legatura cu noi!
Alex: Linisteste-te! Trebuie sa stam calmi si sa ne facem un plan sa il gasim in Paris...
Iulia: Vin cu voi!
Alex: Iulia, trebuie sa stai aici cu fetele si sa vedeti daca nu se schimba ceva in sensul ca ii gasiti o retea de socializare si incercati sa il contactati.
Iulia: Tu esti constient ca a trecut doar o zi si el parca a disparut?!?!?
Alex: Iulia, ori si cat trebuie sa stai aici, fetele, si inspecial Diana au nevoie de tine!
Iulia: Ok, ok...o sa stau aici...
Dupa toata discutia asta baietii si-au luat masinile si au pornit inspre Paris. Fetele au ramas acasa si au incercat sa o faca pe Diana sa iasa din camera, dar totul a fost in zadar.
Antonia: Diana?
Diana: Lasa-ma in pace!
Antonia: Te rog deschide!
Diana: Va rog intelege-ti ca nu vreau mila!
Antonia: Daca tu crezi ca noi vrem sa te ajutam pentru ca ne e mila de tine inseamna ca nu ne cunosti deloc!
Antonia pleaca si le povesteste fetelor tot ce a vorbit cu Diana. Ele isi dau seama ca nu mai e nimic de facut asa ca isi reiau programul normal de stat si uitat la TV.
Urmatoarea zi Antonia primeste un telefon.
"Antonia: Alo?
Guest: Antonia, sunt Tudor!
Antonia: Tudor?!?!?!?
Tudor: Da, trebuie sa veniti urgent in Paris, Edy a facut accident si este grav ranit!"
Antonia scapa telefonul din mana si merge sa le povesteasca fetelor ce se intampla, dupa toate astea ele merg sus si o anunta si pe Diana care e de acord sa mearga cu ele chiar daca este trista. Fetele isi fac bagajele dupa care pornesc spre Paris. Ajung acolo, ii suna pe baieti, si ii intreaba unde sunt. Imediat dupa ce au ajuns in locul in care se aflau baietii si-au dat seama ca Tudor i-a mintit.Antonia: Edy, esti bine! (Ii sare in brate)
Edy: De ce nu as fii??!?!?
Antonia: Tudor m-a sunat si mi-a zis ca ai facut accident si esti ranit grav.
Alex: Deci de asta ati venit?!?!?!
Iulia: Da, slava Domnului ca sunteti toti bine!
Telefonul Dianei suna iar ea raspunde.
"Diana: Alo?
Guest: Buna Diana!
Diana: Tudor??!!?!?!
Guest: Nuuuu, Veta Biris!
Diana: Ce vrei gunoiule?
Tudor: Hey, mai usor cu limbaju ca ne suparam da??!?!?
Diana: Zi o data ce vrei?!?
Tudor: Eu v-as sfatui sa va uitati mai bine in jur poate o sa vedeti pe cineva cunoscut!"Diana inchide telefonul si spune tuturor sa se uite in jur si sa vada daca nu cumva vad pe cineva cunoscut.
Se uita cat se uita si il vad pe Tudor aruncand cu o bomba de pe o schela.Edy: Fugiti!!!!
Toti fug lasand-ul pe Edy in urma. Bomba explodeaza iar Edy sare pe o masina rupandu-si piciorul.
Tudor: Firar! Speram sa fie mai multe victime!
Antonia: Edy!!
Diana: Asta e deja personal, ma duc dupa el!
Iulia: Nu singura! Vin cu tine! Voi duceti-l pe Edy la spital!
Alex: Dar... (Iulia il saruta)
Iulia: Ai incredere!
Tudor: O da, da foarte emotionant!
Diana: Gata!!!!! (fuge inspre schela)
Iulia: Diana stai!! Schela va...
Nu isi temina propozitia ca schela da semnale ca vrea sa se prabuseasca.Alexia: O, nu...
Tudor: O, da!!
#$#$#$#$#$#$#$#$###$#$#$#$#$#$#$#
Sper ca nu va suparati pe mine ca va las in suspans. :-)
Imi pare rau daca sunt cateva greseli de tipar dar...viata! :))))
Kisses for all! :-* Miss you all!
Bye!!!
CITEȘTI
Life Is Life
AdventurePovestea aceasta are la baza experientele unor adolescenti care isi cauta drumurile in viata.