Cap. VII (Revedere)

34 4 0
                                    

Heyyy, cred ca va ganditi a cui revedere. Haideti sa vedem!

&^&^&^&^&^&^&^&^&^&^&^&^&^&

Dupa 2 ani in care toata lumea a inaintat in varsa si s-au schimbat cu  totul, nimeni nu se mai gandea la Tudor si la partea lui rea. Diana, si-a gasit perechea un tip pe nume Seby.
El are ochii caprui si este blond. Sunt impreuna deja de un an si sunt foarte fericiti impreuna. Toti sunt in al 3-lea an de facultate, in afara de Seby, el este in al 4-lea. Intr-o zi dupa ce toti au venit de la facultate s-au hotarat sa se distreze daca tot muncesc asa mult in fiecare zi.

Diana: Ce ziceti, mergem in club diseara?

Alexia: Stiu, ca vreti si voi la fel de mult ca mine in club dar #colectiv.

Iulia: O haide, s-a intamplat acum 2 ani si ceva. Putem sa mergem acum.

Alexia: Ok, ok, dar daca ia tavanul foc sa nu-mi ziceti ca nu v-am zis!

Iulia: Daca ar fi Tudor aici ori ti-ar da in cap, ori te-ar injura, si eu as merge pe ambele variante. :))))))

Zis si facut seara au mers toti in club, s-au distrat, au mai baut ce-i drept.
Diana dansa pe ringul de dans iar un tip ia dat un cot in cap, iar ea a cazut.

Baiatul: Esti ok? Imi pare foarte rau!

Diana: Da, sunt bine, nu e nimic grav.

Baiatul: Imi pari foarte cunoscuta.

Diana: Tudor?!?!?!?

Tudor: Diana?!?!?!?

Diana: Sfinte sisoie! Esti total schimbat!

Tudor: Okkkeeeyyy...

Tudor vede o gasca care se distra foarte bine si vede ca Diana merge la Seby si incep sa danseze. In momentul acela era atat de gelos inacat ar fi putut sa ii iasa Vodka pe nas. Dar a trecut peste asta si a inceput si el sa danseze cu partenera lui pe care o chema Andreea este blonda cu ochii albastrii. Iulia a mers la bar sa mai ceara ceva de baut.

Barman: Ce ati dori sa beti?

Iulia:  O apa! E foarte cald!

In timp ce isi astepta apa, Tudor a vazut-o si a mers la ea stiind ca este vechea lui prietena Iulia.

Tudor: Te distrezi??

Iulia: Ăăăăăă...da...ar trebuie sa te cunosc?

Tudor: Iulia sunt eu, Tudor!

Iulia: OMFG! Esti chiar tu??

Tudor: Da!!! M-am intalnit si cu Diana.

Iulia: Ciudat nu ne-a zis nimic.

Tudor: Cheama-i si pe ceilalti!

Iulia: Stai o secunda!

Barmanul: Apa dumneavoastra!

Iulia a mers sa ii cheme pe ceilalti, iar de atunci toti s-au distarat impreuna fara certuri fara nimic.

#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#

HEY, guys sper ca v-a placut, acest capitol. Kisses!! :-*
BYE!!! :-*




Life Is LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum