Sabah annemin sesi ile uyandim.Kahvaltimi çoktan hazirlamisti yuzumu yikayip oturdum masaya tatildi bugun ama erken kalkmistim bugunde olsun daha iyiydi.Annemle bugun carsiya cikacaktik tamamlamam gereken bir kac eksik esyam vardi.Yasasin yeni esyalar....
Hazirlandik merkezde bulunan alisveris merkezine birakti babam bizi iceri adimimi atar atmaz kaldirdim kafami bide ne goreyim dunku kadin bu defa yaninda üç-dört yaşlarinda bir kiz var beni gormemesi icin hizli gectim oradan belki tekrar gorur benzettigi kisiyi tekrar hatirlatip aglatmak istemedim kolundan tuttum cektim annemi bi magazaya girdik alisverise basladigimizda unutmustum artik kadini buyuk bi zevkle denedim o kadar kiyafei ama yalnizca birini aldim daha dogrusu alabildik...
Annem artik gitmemiz gerektigini soledi ciktik oradan ama nedense cikasim gelmiyordu o kadin her kimse baglanmistim...Aradan yillar gecti artik liseye baslamistim bu sure zarfinda hic gormedim kadini ama taaa kii bu zamana kadar lisedeki ilk karne gunumdu derslerim diger senelere gore biraz dusmustu ama tesekkur almayi basarmistim ve benimle birlikte arkadaslarimda ayni durumdalardi bunu kutlamak icin bi kafeye girdik.Masaya oturdugumuzda gulup eglenioduk o sirada garsona bagiran bi hanimefendinin sesleri ile hep beraber dikkatimizi o yone verdik tanidik geliyordu bu kadin çikaracaktim bi yerlerden evet bulmustum o gunku kadindi o yalnizca yuzunde biraz yaslilik belirtileri olusmustu.Daha onra ne oldugunu anlamak icin giden arkadaslarimin pesine takildim kadin o sinirle bizide azarlamaya basladi taniycagini dusnmustum ama tanimamisti hizlica cekip gitti bizde masamiza geri donduk, olayi arkadasim Cemre'den ogrendim.. Kadin titiz biri diyordu Cemre , tanidigindan felan deil onyargilari ole sadece tabginds kil cikmis bu yuzdenmis butun kizginligi o ana kadar acidigim kadin artik bi nefret kazanmisti duygylarimda aman ya ben neden bu kaar umursuyordum bu kadini belkide bi uzuntusune sait oldugum icindir.. İstedigimiz yemekler gelmisti konu deismis olsa bile aklim hala o kadindaydi daha sonra tam kalkarken kadinin oturdugu masanin altinda bisey carpti gozume dogrulup aldim elime bu bana gosterdigi fotografti dusurmus olmaliydi.Peki kimdi bu çocuk?Fotografin arkasind bi yazi vardi okuyacagim sirada kizlar seslendi resmi cebime koydum kafe maceramiz bitmis carsiyi geziyordk aklim hem yazida hemde kadindaydi, durgunlugum herkez tarafindan farkedilmisti noldugunu sordular arkadaslarim onemli bise olmadigini belirterek eve gitmek istedigimi soylemistim zord olsa kurtuldum ellerinden,otobuse binip evin yolunu tutmuştum.....