Belki Bir İhtimal

12 3 0
                                    

Okul çikisiydi,arkadaslarimla evin yolunu tutmuş giderken bir bayan geldi yanima,adimi sordu soledim sonra cebinden bi fotograf cikardi bana gosterdi, kadin agliyordu.Fotografta bir bebek resmi vardi neden gosterdigini bilmedigim için garip garip baktim kadina ,sona egildi gozlerime bakti ben korkmaya baslamistim ki arkadan bir ses geldi, bi adam sesiydi Berna diye sesleniyordu kadin kallkip arkasini donup bakinca anladim ki kadinin adi Berna'ydi...

Fakat benimle ne alakasi vardi.Bu kadin ,bu adamda kim oluyordu.Adam yanimiz geldi.İnce,tiz bir sesle demek Büşra sensin dedi.Bende evet dedim dayanamayip ardindan kim olduklaini sordum.Kadin biseyler demeye niyetlenmisti aslinda ama adam ona engel oldu nedense gitmeleri gerektigini soyleyerek kadini kolundan tutup goturdu.Ben ise arkalarindan merakli gozlerle izledim onlari arkadaslarim yanima geldiler,ilk basta kim olduklarini sordular,bende bilmiyorum ki dedim.Ardindan onlarin lüks elbiseler icerisinde lüks bir araca girdigini goren arkadaslarim "Büşra düşünsene kızım bide ailen çıkıyormuş.Hani oluyor ya bole filimlerde"....

Salak iste dedik gulduk gecirdik.Eve gittigimde aksam yemegini hazirlamak icin anneme yardim ederken konuyu acmak olanlari anlatmak istedim fakat zaten basima bisey geeceginden korkuyolar yalniz gidip gelmemi istemiyorlardi bide bunlari duyarlarsa baskilara daha fazla artacakti en iyisi susmak ama zaten o kadar da buyutulecek bise yoktu dimi söylemesemde olurdu.Aksam yemegini yerken babam gunumun nasil gectigini sordu irkildim bir anda tekrar kendi kendime dusundum soylesem mi acaba diye soylememeye karar verdim kekeleyerek korkudan dolayi olacak ki zorlanarak kurdum cümlemi "çok iyiydi baba her zamanki gibi degisen bise yoktu yani" dedim. Peki bakalim dedi ardindan uykumun geldigini soyleyerek odama gittim.Yatagima yattigimda dusundum acaba kimdi onlar, o fotograftaki bebek kimdi, neden bana bakarak agliyordu kadin, o adam neden kadinin anlatmasina engel oldu acaba? Daha nice sorular var aklimda ama neyseki bir sure sonra dalmisim uykuya....

Hala Bir Umudum Var AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin