CAPITOLUL NU LAM EDITAT.
Erik îşi ţinea bratul în jurul taliei mele si se uita nervos in fata,cand ma uit si eu îi vad pe Luke si Emma cu cate o galeata goala în mâna si tot lichidul ce cu câteva minute înaite era în galeata acubera pe noi.
-Ce naiba va apucat?Apa asta e rece ca ghiata...cei doi se uitau amuzati la noi apoi au început sa râda.
-Ce e cu trezirea asta asa de spectaculoasa?intreb eu iritata
-Pai am mai incercat să va trezim dar fara rost va spun.Asa si sa va anut ca Ryan,Sara, Maya si Caleb au plecat intr.o haita mai indepartata cu niste treaba...Si sa nu turbezi ei nu ti-au zis ca pleaca.
-Cine eo?Sa fac urat?nooooo...nu?nu?Adica ce e mare scofală AU PLECAT FARA SA MA ANUTE, NU?DE CE DRACU NU ATI ZIS?UH?
-Exact ce spuneam, hai acu faceti un dus si veniti jos ...dupa ce am facut rutina si Erik sa dus si el la baie ma înbracat cu o pereche se colanti din piele negri,o bluza cu decolteu in "V" mulata tot neagra, geaca de piele si botine cu un toc mic patrat si talpa groasa, parul brunet il fac cu placa ai il las pe spate si il astept pe Erik...usa de la baie se deschide si eae Erik doar cu un prosop lansând o priveliate de neuitat la abdomenul plin cu tatuaje, ma uit ca o proasta la abdomenul lui pana il aud spunad.
-Stiu, stiu draga mea sunt foate sexy dar imi pare rau nu dau autografe apine el avand un mers de piti cu capul in sus si ochi inchisi ear mana o flutura in sus si in jos, eu am izbucnit in ras dar nu pentru mult timp,am si simtit buzele sale dulci ce le presa pe ale mele int.un dans lent, imi pun mainile in parul lui ear el ma ridica de la sol si me.am înconjurat picioarele in jurul lui.Dar si momentul asta frumos a fost întrerupt de catre Luke.
-Am zis veniti jos dupa ce terminati nu sa va mozoliti.*spune amuzat de situaţie*
-Da tu nu sti sa bati la usa?*intreaba Erik vizibil enervat de situate ear eu cu Luke am inceput sa râdem.*
-Hai gata cu asta Hope hai jos si tu domnisorule inbracate.*se rasteste Luke la el*
Am plecat jos cu Luke si ne.am întâlnit cu Emma.Toti trei ne.am pus la masa si nu a durat mult si a veit si Erik si ne.am apucat sa mancam clatite cu cioco :))).
-Haideti la antrenamente.*spune Erik*
-Fratioare au venit "boboci".*Emma*
-EU ÎI ANTRENEZ!tip si cei treibau tresarit.
-Sigur?adica poti s afaci asta?
-nuuuuuuuuuuuu.spun ironica
-ok.
Eu mam dus la boboci si eam vadut in rând cam 29 de adolescenti de 16-17 ani.
-Buna, eu sumt Luna voastra si tot eu osa va antrenez
Nu termin nici bine de zis ca se aude o bubuitura din padure.Toti ne imtoarcem spere sursa zgomotului si nu imi venea sa cred, am trimis toti adolescenti la loc sigur si imediat langa mine a venit............SPER SA VA PLACA ....AM MUNCIT MULT LA EL ♥·♥·♥
CITEȘTI
Fica de alpha suprem
RandomIn aceasta carte voi scrie despre o fata numita Hope care locueste in Los Angeles cu mama si tatal ei.....ea pana la varsta de 16 ani nu stie ca e un varcolac...pana cand îi aude pe parinti ei vorbind