Ma intorc si dau de unu cu gluga in cap si ochi rosii...
-Mai,mai,mai ce avem aici?mami si tati nu au mai putut sa te ascunda?
-Ce dracu zici si ce vrei?
-Pai eu vreau puterea ta...
-Ce putere? .......sti ce?laso balta acum te dai NAIBI DIN CALEA MEA SA MA DUC IN HAITA?
-Hahahahhahah ce comica asti din mana mea nu mai scapi vie...nu termina de zis si eu sar pe el dandul cu capu de o piatră si ramane inconstient. ...eu fug ca nebuna prin padure si de la departare aud paznici ce ma strigau eu nu mai puteam merge ma durea piciorul si........o nu vine dupa mine cand intorc capul mai vad unul ca celalalt doar ca asta trece la trdba si imi infinge ceva in spate....eu tip asa de tare de mau auzit paznici si au venit in graba dupa mine....acel om sau ce era a fugit i partea opusa si cand mau vazut paznici aveau o fata socata unu din ei mau luat in brate si a inceput sa fuga cu mine dar mie mi sa rupt firul si tot ce vedeam era negru...
------------------------------------------------
Mam trezit simtind un miros intepator de SPITAL. ..ma uitprin salon si o vad pe mama stand la fereastră...Imi dreg glasu si ea se intoarce la mine cu ochi mari si lacrima vine si ma ea in brate..
-In sfarsit te-ai trezit....ma duc sa chem doctorul.Fuge repede pwe usa si dupa cateva minute vine un barbat in halat alb....
-Cum te simti?
-Mbine..cat am dormit?
-Trei saptamani.
-Ceeeee?intreb socata si el pleaca.........Nu dupa mult timp ma externeaza...si plec cu mama si tata acasa fiind aproape de casa am mers un pic prin haita pana la vila.Odat ajunsi ma duc in camera mea si ma culc......Hei gargaunilor nu sm mai intrat de mult me watt si imi pare rau e 23:30 si nu mai am timp sa il fac mai lung, mâine promit ca scriu unul lung......
P.S:nu am editat capitolulCometeaza.....voteaza♥♡♥
CITEȘTI
Fica de alpha suprem
RandomIn aceasta carte voi scrie despre o fata numita Hope care locueste in Los Angeles cu mama si tatal ei.....ea pana la varsta de 16 ani nu stie ca e un varcolac...pana cand îi aude pe parinti ei vorbind