Capitolul 3

877 81 9
                                    

Dorm linistită visand la floricele si zile caldurase prin parc cu prieteni....dar ce zic aici?ca nu visez nici pe departe asa.....cred ca asta e cel mai groaznic cosmar....sunt fugarita de un violator care are un cutit si un polonic in mana si e pin de sange........si de o data aud usa izbinduse si o mana pe umarul meu....dar stai in vis nu am nici o mana pe mine....deci asta inseamna ca e in realitate..

-AAAAAAAAAAAAAAA!tip de ma aud toti vecini...ce zic eu vecini toata tara,ce toata tara tot globul pamantesc,banu gata ma auzit tot universu:))))))

Cand ma uit sa vad cine e....mai ca fac infarct...era doar mama

-De ce tipi in halula asta <Mama>

-Pai mami...e....o....comica intamplare <Eu>

-Hai ca nu conteaza trebue sa plecam....<Mama>

-ok<Eu>

Ma inbrac cu o pereche de pantaloni scurt si un tricu cu un cap de lup(la mdie e toata tinuta)
Cobor
Ma duc la masina si ma pun in spate, mama si tata in spate imi bag castile in urechii sa ascult muzica.

____________________________________

Am ajuns in sfarsit in haita dar spre mirarea mea e mult mai moderna de cat la,lupii....
Ma duc in Vila ce zic aici?e dita mai viloaie de 3 etaje...toaga lumea isi aplwac a capul ca la regi...e enervant pe bune acum..nu sunt regina Angliei ....

-Mama de ce e asa de mare casa? <Eu>

-Pentru ca aici mai sta beta cu familia lui,al treilea a comada si noi..

-What!<Eu>

Nu am mai zis nimic si am plecat prin padure...merg de ceva timp si la naiba ma urmareate cineva....se aude sin ce in ce mai aptoape si o eau la fuga cand intorc capul ma impedic de o radacina de copac si cad pe burta...ma intorc si nu imi vine sa cred vad pe cineva sau mai bine........

HEI!CE FACETI?SPER SA VA PLACA.....SCUZATI GRESELILE SI IMI PARE RAU CA NU AM MAI POSTAT DE MULT♥♡♥♡

Fica de alpha supremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum