Mam trezit amortita si fara vreun chef de viata si mam dus jos unde o vad pe mama
-Scumpo manaci?
-Dar tata?
-El acum trebie sa vina ca se termina curand antrenamentele.
-ok...Imi eu un mar si ma duc afara unde il vad pe tata ce pleaca de langa niste adolescenti de 16-17 ani
-Ce faci scumpo?spune si ma pupa pe frunte
- Ma plimp:))spun zambind
-Bine,ne vede acasa...
Nu vad pe unde merg si dau de o fata...
-Ummm...scuze spune speriata
-Nu e vina mea spun si o ajut sa se ridi ce..
-Cum te numesti?
-Hope, tu?
-Emmi..
-Tu trebue sa fii fica lui beta :)
-Mda ear tu fica lui Alpha
-Daa spun razand
-Vii sa imi cunosti prieteni?
-Ummm..sigur
Mergeam cu Emmi prin haita panda dau de doi baieti si o fata..
-Buna eu sunt Sara....spune lata cu par roscat
-Hope, încântata
-Eu sunt Luke spune un baiat blond cu ochii albastri..
-Ear eu sung Ryan
-Buna..
-Nu ti se cunoaste pupila...spune sara
-Mda stiu ciudat..
-Deci Luke e sufletul meu pereche ear Ryan a Sarei
-Mmm..tare spun eu.
-Haideţi la vila cred ca Alpha cu Luna si mama si tata sau dus la consiliu si la lasat pe fratele meu sa aiba grija de haita apune Emmi
-Ok...haideţi cum spun am si plecat..ear cand am intrat in casa celalti sau su sa se plimbe ear eu mam pus pe canapea...
-Hope...spune o voce groasa parinti tai a spus ca trebue sa fii la 08:00 nu la 10:00
-Da ma rog cine esti..spun si ma intorc cu fata la el ear ochi nostri sau facut mov..
-A mea...
-Al meu...
-Tu esti..spune fericit si ma ea in brate ear eu ii raspund
-Stiu ca suna ciudat dar cum te numesti?
-Erik..
-Deci..
-Deci....ce?
-Acum esti a ufletul meu perche?
-Numai al tau spune si ma saruta..un sarut plin de dragoste si de fericire..dar nu a durat mult ca am fost opriti de usa ce sa trântit cand neam intors erau noi mei prieteni..
-Ămmm...Luke hai in camera...sa....ha ...ne culcam...da asa...spune Emmi si se uita la noi mirata eu eram rosie toata si mem ascuns capu in peptul lui Erik, fetele erau rusinate ca mine ear baieti radeau..
-Ne uitam la un film?a spus Ryan
-Sigur spunem toti la un loc..
-Ce ziceti de dragoste?spun fetele ear eu am sarit ca arsa de langa iubitul meu..
-NUUUUU...NU SI NU spun tare si le duc pe fete in bucatarie...gustar da asa ne trebue gustari spun repede si Baieti meau multumit.
-Tu alegi Hope ca neai scapata...spune Ryan
-Mmmm..de groaza?
-Daaa spun toti si pumem filmu ear cand aduc gustari fiecare se pune langa iubiti lor pe la jumatea filmului fetele tipau ear mie imi era somn si am am adormit.....de o data simt o intepatura uriasa in inima si ma ridic tipand..toti se uita la mine speriati....dar nui mai vad pe ei si imi vad pariti cu un fundal rosu ce spuneau..
-Scumpo ne pare rau pentru durerea ce o simti dar noi am fost blestemati de o vrajitoarea sa simtim ce aimti tu si invers acum se pare ca noi am murit ai grija de tine..TE IUBIM..apoi au plecat..un urlet de durerea pierderi părintilor sa auzit in toata haita eu plangeam ear Erik a venit langa mine..
-Par-par-parinti mei sumt mo-mo-morti..
-Cum???si leam povestit totul eu cu Erik am plecat i camera mea si avand in vedere ca e o camera simpla si spatioasa cu un pat de 4 persoane Erik va sta cu mine..ne facem dus (separat) si ne bagam in pat.....Dimineata cand ma scol nu il mai vad pe Erik si cred ca sa dus sa astreneze in locul lui tata....Dupa ce am lamurit toata treaba ca eu sunt Luna si Erik Alpha suprem ear Luke e Beta si al treila la comand Ryan....neam dus toti langa rau....stateam pe patura cu capul in poale la Erik ear fetele cu perechile lor stateau inbratisati..
-Mergem in club?spune Sara
-Nu mai merg acolo nici moarta..spun si imi ridic capul...
-Dar ai mai fost?intreba Sara
-Ooo da si nui nimic interesant chiar nimic.
-Nici eu nu merg spuse Emmi
-Pfff...mbine
De o data vine un gardian si imi spune..
-Luna va chiama cineva..
-Vin imedeat..
Cand ma duc sa vad cine ma chiama nu imi vine sa cred era.....Hei am venit din nou cu capitolul asta de data asta mai lung de 774 de cuvinte fara nota autorului. ..
CITEȘTI
Fica de alpha suprem
RandomIn aceasta carte voi scrie despre o fata numita Hope care locueste in Los Angeles cu mama si tatal ei.....ea pana la varsta de 16 ani nu stie ca e un varcolac...pana cand îi aude pe parinti ei vorbind