Capitolul 6

692 54 0
                                    

Am plecat toţi sa vedem cine a venit si eam vad pe Maya si Caleb stând rezemaţi de un o maşină neagra.
-Caleb?Maya?nu îmi vine sa cred!am tipat cand eam vazut...
-In persoană scumpo...a zis Maya amuzată.
-Reuniune de familie, ce emoţionant!spune Sara prefacanduse ca plângea.
¤¤¤
După ce au venit Caleb si Maya ne-am dus la culcare fiind 23:00 ca am mai vorbit o mulţime...
-De cand îi cunoşti?intreaba Erik
-Păi......sa fiu sinceră de de la 6 ani.
Sun si îmi eau pijamalele care consta dintr-un tricou larg negru simplu si o pereche de pantaloni scurti...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Fugeam,fugeam cat mau tinut picioarele nu stiam de ce fug nu stiam unde fug sau unde sunt nu stiam unde a plecat acea lume roz care imi zambea.....unde sunt?de cine fug?si unde ma duc?singurele intrebari si cele mai grele......De o data ma impedic si cad,cad dar nu mai ajung sa ma izbeac de pamant cad dar nu stiu unde...e totul negru doar micul punct ce se vedea aceia ear gura gauri unde am cazut.......
Auzeam o voce groasa..
-Ai grija de tine si prieteni tai nu fa greseala cum ai facut cu parinti tai..
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ma trezesc tipand si plangand era lumina afara si nu mai era nimeni in camera....ma duc repede jos si mu era nimeni nici o persona nimic..am strigat am cautat peate tot dar in schimb nimic...am esit afara toata haita era agitata si fugeau fiecare intr-o plarte...
-Luna!am auzit o voce..
-Da?...ce se se intampla?
-Am fost atacati si meau dat asat sa tio dau..
Era o scrisoare o desfac si raman muta imi venea aa tip si sa plang nu stiam ce sa fac....
CalebP.O.V
Am lasato pe Hope singura si noi restul am plecat pana la Maya acasa sa isi ea ceva nu avem mult de mers dar osa ne intoarcem azi pe la amiaza ca abia e 04:00 ...se au de un telefon sunad ca disperatul cine naiba ars melodia asta la telefon? Tu idiotule e telefonul ta!taci....de fapt ai dreptate, raspund la telefon..
-Alo?
-Alpha...am fost atacati si luna a primit o scrisoare si....
-Si ce?tip si Caleb opreste masina.

CAPITOLUL NU LAM EDITAT....

Stiu scurt chiar foarte scurt dar am cea mai incarcata perioada a vieti. .vineri am dat teza la geografie si lune ne-a aduso doamna diriginta ear maine dau la romana si joi la mate....:((((.

Fica de alpha supremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum