Vuurwerk

32 6 1
                                    

Aller eerst

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!

Ten tweede is dit een hoofdstuk zonder Maaike... Ahhhhhhhhhhhhh.. Ik weet het maar het is niet anders. Dit was samen met Hilde. Wij vieren samen altijd nieuwjaar. Dit jaar speelden we party en co de 20th century editie. Nou, de helft van de vragen wist ik niet, welke mijn ontplofte in 1915? Ja! Hoe moet ik dat weten? Daar zijn wij nog lang niet bij geschiedenis! (we zijn nog niet eens bij het jaar 0..) Maar goed, het was heel gezellig en af en toe liep er wat frustratie op tijdens liplezen of uitbeelden maar dat mocht de pret niet drukken. Toen was het eindelijk 0:00 en gingen de jongens vuurwerk afsteken. Hilde en ik stonden in het begin ook buiten maar na een tijdje gingen we naar binnen voor het raam kijken. Beneden was het raam veel te laag dus renden we naar de eerste verdieping. Bijna al het grote vuurwerk was al afgestoken en ze staken alleen maar grondbloemen af. We bleven kijken en opeens komt mijn vader aan met nog een doos. Dus Hilde en ik helemaal blij, is het raam nog te laag. "Snel naar zolder!" riep Hilde. Ik dacht  dat de trap omhoog gewoon om de hoek was dus ik rende heel hard door. Bleek het de trap naar beneden te zijn.. Ik veranderde van koers en liep naar zolder. Toen kwamen we erachter dat daar helemaal geen raam zat....



De falende momenten (rant-boek)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu