Mockingjay part 2

33 6 6
                                    

Oké mensjes ik moet echt even iets vrolijks en grappigs schrijven anders ga ik echt wegkwijnen. Maar goed. Ik wil jullie meenemen naar.. euhm... eens even kijken wanneer richtte Janneke die groep op omdat we de klassenapp helemaal vol spamde over hoe geweldig "The Hunger Games" wel niet is. Aha! 21-11-2015! Maaike en ik gingen samen naar de plaatselijke bioscoop om Mockingjay part 2 te zien. Daar gaan we. Once upon a time..

De man
Nou we kwamen daar aan en hadden zo'n beetje de beste plaats. Het was eigenlijk best rustig. Er kwamen opeens een aantal mensen (even voor de duidelijkheid, in die bioscoop zijn er geen gereserveerde plaatsen) en gingen ergens zitten. Ze konden overal gaan zitten maar nee! Waarom zou je andere privacy gunnen! Twee nogal oud uitziende mensen kwamen PRECIES naast ons zitten! Gelukkig zat ik op de hoek maar volgens Maaike maakte de man allemaal rare geluiden. Ik ben zo blij dat ik daar niet zat want ik heb (volgens mijn ouders) scherpere oren en een scherpere neus dan de meeste mensen. Ook erger ik me heel snel aan geluid dat uit iemands mond komt zoals smakken en hard ademen. Brrr! Vreselijk! Ik heb geen idee hoe het voor die man dan zou eindigen....

De vliegende Gummybeertjes
 We hadden een zakje Gummybeertjes bij en ik moest ze steeds vast houden. Daar had ik geen zin meer in en legde het op mijn knie. Toen de mutilanten kwamen schrok ik me echt helemaal kapot en het zakje Gummybeertjes vloog door de bioscoopzaal...

De scheur in het dak
Ook hoorde ik tijdens de film een krakend geluid wat niet in de film hoorde.. Toen ik naar boven keek zag ik een enorme scheur in het plafond. Echt, ik wilde daar zo graag weg! Ik was zo bang dat dat dak in zou storten. Blijkbaar hoorde die scheur gewoon bij het motief van het plafond maar hoe moest ik dat nou weten?

"En bedankt."
Aan het eind van de film zei Maaike: "En bedankt." "Waarvoor?" vroeg ik. "Voor het troosten," antwoorde ze. "Wanneer?" vroeg ik weer. "Nou, eens even kijken. Toen Finnick dood ging, toen Prim ontplofte en toen Katniss een beker naar Boterbloem gooide!" zei ze. "O, graag gedaan," zei ik.

De ♥THG♥-*STARS*
Ik moet even Janneke bedanken. Bedankt Janneke! Door haar hebben Maaike, Noa en ik zoveel lol gehad in die groepsapp! Wow! Ik zou best wel een stukje van onze gesprekken laten lezen aan jullie. Nou nee, misschien toch niet.. Dat is echt te schamend. Maaike vond dat blijkbaar niet toen ze het liet lezen aan een speciaal iemand..... *vernietigende blik naar Maaike* Ik heb het je nog steeds niet vergeven!
Happy ever after!

De falende momenten (rant-boek)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu