Dit is niet echt een faal maar ik ben getagd door iemand Candy-Queen en nu moet ik vragen beantwoorden of zo.. Oké. Ik wist niet waar ik het moest plaatsen of wat hier de bedoeling van is. Maar goed ik zal het doen en misschien zitten er leuke antwoorden bij.
1) Wat is je meest gebruikte emoji?
Die ene met tranen van het lachen.2)Ben je verliefd?
Ja.... KEEGAN ALLEN!!!!!! THOMAS BRODIE-SANGSTER!!!!!!! :)3) Haat je iemand zo erg dat je diegene dood wil hebben?
Ja... Alfhilde you know who I mean...4) Wie mis je het meest?
Ik denk dan toch Robert. Of Melissa... Of Lonneke... Alle drie dan maar.5) Wat is je hobby?
Euhm... lezen, schrijven, volleybal, schilderen, tekenen, piano spelen en nog wat meer.6) Heb je huisdieren?
Als spinnen en vogels in de tuin meetellen, ja.7) Wat was je idool toen je klein was?
By far K3! Ik was echt helemaal fan van K3. Maar toen ik een keer naar een concert van hen ging, durfde ik niet in het gangpad te dansen...8) Apple of Samsung?
Sowieso Samsung. Wij hebben geen enkel Apple product (op het fruit na) in huis. noavanreijmersdal123 remember? :)9) Wat vind jij het schattigste van het hele universum?
Nu moet ik gaan kiezen tussen Keegan Allen, Thomas Brodie-Sangster en een fret... Sorry maar dat is gewoon niet te beantwoorden.10) Heb je een bijnaampje? Zo ja, wat is die?
Oef... die heb ik wel wat ja... Sunshine, Zeepje, Sanniepanini, Sannie, San, Sannedepanne en Melissiepissie.11) Wat is je lievelingskleur?
Het is heel lang rood geweest maar nu komen paars en zwart ook erg in de buurt. Hmmm... zwaad dan maar? (Zw van zwart, aa van paars, d van rood)12) Wat is je favoriete ijssmaak?
Straciatella.13) Je bent alleen op een onbewoond eiland, je mag 3 dingen (alles mag, ook levende wezens) meenemen van huis, wat zou dat zijn?
Zakmes, mobiel en Noaaaa :)Dat was het. Ik ga geen mensen taggen... of misschien toch wel.. Nou goed. Iedereen die dit leest en deze "challenge" nog niet heeft gedaan mag het gaan doen (tag mij erin please :)) met de volgende 13 vragen:
1) Wie is je favoriete celebrity?
2) Hondenmens of kattenmens?
3) Als je één dag heel goed zou kunnen schilderen, wat zou je dan schilderen?
4) Als je een miljoen zou winnen, wat zou je er mee doen?
5) Wat is je lievelingsnummer?
6) Wat is/zijn je bijna(a)m(en)?
7) Wat is je lievelingsboek van de uitgegeven boeken?
8) Wat is je lievelingsboek op Wattpad?
9) Wie is je favoriete schrijver/schrijfster?
10) Wat is je favoriete winkel?
11) Wat is je lievelingsgetal?
12) Waar geloof je in?
13) Dora of Mega Mindy?
JE LEEST
De falende momenten (rant-boek)
HumorJe kent allemaal wel van die momenten waarop dingen anders gaan dan je had gedacht of bedoeld. Nou ik kan je vertellen bij mij en @lovemaaike17 gebeurd dat net ietsje te vaak naar mijn idee.. Dit boek staat vol met falende momenten van mij, Maaike e...