Liebster Awards #1

8.9K 197 17
                                    

Zostałam nominowana do Liebster Awards jak już mogliście zauważyć. :)

Dziękuję bardzo za nominację! Nominowała mnie Gryffindor__Princess

A oto pytania:

1. Ulubiona postać z HP? Dlaczego?

Hmm... Trudne pytanie. Każda postać jest dla mnie w jakiś sposób wyjątkowa ale jeśli miałabym już wybierać to chyba byłaby nią Hermiona Granger. Wydaje mi się wzorem do naśladowania, chciałabym być taka jak ona.

2. Czemu piszesz na Wattpadzie? Co Cię do tego ciągnie?

Czemu piszę? Pisanie to moje hobby. Uwielbiam to robić, jest to jedyna rzecz która mi wychodzi i tym samym sprawia mi przyjemność. Co mnie do tego ciągnie? Uważam, że lepiej udostępniać swoje prace niż pisać je "do szuflady"... Ja osobiście nie potrafiłabym pisać tylko dla siebie. Chyba dlatego, że wszystkie komentarze, gwiazdki, wyświetlenia zawsze mnie dopingują. Jeśli widzę, że jednak mam jakąś grupkę odbiorców która czyta to, co napisałam widzę, że to ma sens. 

3.Ulubiona piosenka.

Kolejne trudne pytanie! Gryffindor__Princess jak możesz, haha! Sama nie wiem, nie potrafię wybrać. Większość piosenek które słucham ma dla mnie jakieś znaczenie dlatego nie potrafię wybrać. 

4. Który nauczyciel mógłby być twoim mentorem?

Remus Lupin. Uwielbiam go.

5. Masz jakieś zwierzątko domowe?

Tak, królika :)

6. Słońce czy deszcz?

Zdecydowanie deszcz! Uwielbiam wtedy siedzieć pod kocem z herbatą, czytając jakąś dobrą książkę lub przeglądając twittera. Przy takiej pogodzie często bierze mnie na różne przemyślenia... A po za tym, nienawidzę słońca, lata i w ogóle. 

7. Dzień czy noc?

Zdecydowanie noc. :) Zauważyłam, że rozdziały pisane nocą są...lepsze hahah.

To już koniec. Oczywiście musiałam się rozpisać przy niektórych pytaniach, gdybym tego nie zrobiła nie byłabym sobą, haha. No i oczywiście znowu to robię, okeej...

Jeszcze raz dziękuję za nominację :)

Ja nominuję:

MargoWaters

Meleriana

A o to moje pytania:

1. Ulubiona książka?

2. Ulubiony parring, i dlaczego?

3. Postać książkowa która najlepiej (waszym zdaniem) odzwierciedla waszą osobę/

4. Należycie do jakiegoś fandomu?

5. Ulubiony autor?

6. Czy jakaś książka/ff wywarła na was takie wrażenia, że nie mogliście się po niej pozbierać przez jakiś czas? Jeśli tak, to co to było?

7. Kim chcielibyście zostać w przyszłości?

Mam nadzieję, że pytania mi w miarę wyszły haha :) Zabieram się za pisanie rozdziału, papa!

eriwle

P.S. Przy okazji życzę wam szczęśliwego nowego roku! Spóźnione, ale prawdziwe:)

✔Dramione ~bez pamięci~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz