~~~~~~Kural #8: Aşk katipleri tamamen tarafsız yazarlardır. Sadece gördüklerini yazarlar.Okuyanların fikirlerini etkileyecek eklemelerden uzak dururlar.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kris merak ediyordu, daha fazlası ya da daha azı değildi. Bu aşk hikayesinin nesi bu kadar önemli olabilirdi? Büyük bir aşk hikayesi olduğu bütün katipler arasında şimdiden dolaşmaya başlamıştı. Kimse ayrıntıları bilmiyordu. Ne yazık ki şu sihirli ayna cinsi şeyler yoktu onlarda. Dünyayı izleyip neler olduğunu görme şansı yoktu. Elinde tek bir yöntem vardı, tek bir yol.
Chanyeol'un tuttuğu defterle aynı anda güncellenen 'Büyük Destan'. Bütün aşk hikayeleri oraya geçirilirdi, bu otomatik olan bir şeydi. Dünyada neler döndüğünü anlayabilmesinin tek yolu da Chanyeol yazdıkça o yazıları Büyük Destan'dan okumaktı. Büyük Destan'ın içinde bulunduğu oda devasaydı ve her katip giremezdi. Katipler arasındaki rütbe sistemiyle bile alakalı değildi bu, koca kitap gizemli bir şekilde korunuyordu o kadar.
Kris derin bir nefes aldı, merakı içini kemirirken daha fazla dayanamayacağını anladı. 'Has Oda' adlı, Büyük Destan'ın bulunduğu odanın koruyucusu olan katiple bir anlaşma yapacaktı. Kim olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu ama merakı onu bütün korku ve endişelerden arındırmıştı.
Büyük adımlarla Gözcü Katip odasına doğru yol aldı ve kapının önünde derin bir nefes aldı. Bunu yapabilirdi. Yapmaması demek bütün hayatını matematiğe adayıp yeni bulunan beşinci işlemi hiç merak etmemesi demek gibiydi ve Kris ilgi alanına bu kadar ilgisiz kalamazdı.
Kapıyı çaldı ve içeriden gelen 'Gir' sesiyle kapıyı açtı.
İçeride oturan ufak oğlan önündeki kitaptan başını kaldırdı ve gamzelerini göstererek gülümsedi.
"Buyurun ne istemiştiniz?"
Kris sakarca ensesini kaşıdı. "Bay..." etrafta gözlerini gezdirdi ve masanın üzerindeki ismi okudu. "...Zhang, sizden bir ricam olacak."
-
-
-
"Elbette buna izin veremem!" Yixing kendisinden isteneni duyunca şok olmuştu. Kendisi bile o kitabın kapağını açmamıştı. Hem buna izin vermesi demek bütün güvenilirliğini çöpe atması demekti.
"Lütfen!" dedi Kris çaresizlikle. "Bilmem lazım. Siz merak etmiyor musunuz?"
Ve bu soru Yixing'e dudak ısırtmıştı.
-
-
-
"Otobüste ağlıyordu kısa boylu ama yüzündeki güzellikle dünyadaki her şeye diz çöktürebilecek oğlan. Vücudunu terk ettiği için bile kutsal olması gereken tuzlu su gözlerinden usulca akarken birkaç sessiz hıçkırık boş otobüs içinde çınlıyordu. Bu görüntü karşısında hiç kimse tepkisiz kalamazdı. Herkes, hayatları da dahil olmak üzere her şeylerini feda ederdi bu saf insandaki hüznü silebilmek için. Özenle yapılmış gibi duran parmaklarını ufak yuvarlaklar haline getirip gören insanların hayata tek bağı olabilecek kirpiklerindeki su damlalarını sildi. Burnunu hafifçe çekti ve gözlerini gecenin karanlığına dikerken milyonlarca insanın iç çekerek 'Ne vardı karanlıklarda değil de bende takılı kalsaydı bakışları' demesine neden olacak yoğunlukla süzdü etrafı.
Yaklaşık on dakika sonra inmek istediği durağa gelmiş olacak ki oturduğu yerden doğruldu. Sarılmak için mükemmel olan boyuyla ayakları yere tam anlamıyla yetişmiyordu. Biraz öne itti kendisini ve ayaklarının üzerinde durabildi. Kıyafetlerini düzeltti, sırtındaki çantayı hafifçe sarstı. Onun yorulduğunu görmektense bütün dünyayı sırtında taşırdı insan, yerden ayırmadığı gözlerinin kendisine bir kez olsun değmesi için hayatının geri kalanını feda ederdi.
Gecenin soğuğunu içeri alan otobüs kapısı açıldı ve onu görenlerin başka her şeyi unutacağı ufak beden adımını dışarı doğru attı. Soğuğun değdiği teni hafif irkilmişti. Soğuğa, havaya, güneşe isyan ederdi onun üşüdüğünü gören. 'Onu ısıtın!' derdi öfkeyle, 'Geri kalan dünya başının çaresine bakabilir.' Oğlan omuzları çökükçe ilerlerken, o olmayacaksa akmama gerek yok demiş gibi zaman, terk ettiği ortamda nefes sesi bile yoktu."
Kris ve Yixing birbirlerine şaşkınlıkla baktı. Chanyeol'un ilk gün için yazdıkları bunlardı muhtemelen ama burada doğru olmayan üç şey vardı. Yixing için biri katiplerin gözlemci olmaları gerektiğiydi. Objektif olmaları lazımdı.
Kris'in bildiği ikinci şey ise bunu yazan Chanyeol'un A kişi B'ye gitti tarzı cümlelerden ileri gidemediğiydi. İlginç şeyler oluyordu. Her şey ilginçleşiyordu.
Ve en belli olan şey üçüncüsüydü. Bütün katiplerin gittiklerinde hemen bakarak seçebilecekleri bir şeydi bu. Aşk iki kişi arasında olurdu ve iyi bir katip gider gitmez aşık olacak iki kişiyi ayırt edip onların hikayesini yazmaya başlamalıydı. Ya Chanyeol ikinci kişiyi görememişti-belki aramamıştı bile-, ya da ortamda ikinci bir kişi yoktu ki bu imkansızdı.
Ne olacağını bilmiyorlardı ama bunu kimseye söyleyemeyeceklerini biliyorlardı.
"Yarın aynı saatte geleceğim." dedi Kris ve Yixing başıyla onaylayınca hızla terk etti Has Odayı.
A.N// Şşşşt naber? Ben tatil jkhlkjfklsd
Peki fikirlerinizi yorumlarınızı falan bekliyorum
Chanbaek reel
KrAy yapasım var çünkü Betül'e hediye olarak yazdığım hikayeyi hala update etmedim ama bunu okur mu bilemiyorum ve diğerini de update edicem inş (Betül kendini biliyo, sevdiceğim sakin ol sdgdhkfjksdldfk)
Ash kaçar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Katibi~~Chanbaek~~
FanfictionOturduğu koltukta büzülmüş, gözyaşlarını engellemek istercesine göz kapaklarını kapatmış ve bunu başaramadığı için başını öne eğmiş ufak bir oğlan... Yanaklarından süzülen yaşlar, kucağına öylesine koyduğu kusursuz ellerini ıslatarak akarken bu yüre...