~~~~~~~~~~~~~~~Kural#6: Aşk katipleri dünyadaki hastalıklara yakalanmazlar, her koşulda yazılarına devam edebilirler.~~~~~~~~~~~~~~~~
Chanyeol gözlerini açtığında hayal göründüğünü düşünmüştü. Hayallerinde anca görebileceği bir melek, başında gözlerindeki endişeyle onu izliyordu.
"Beni çok korkuttun."
Chanyeol, hızla doğruldu. O kadar hızlıydı ki az kalsın elinde sıkı sıkıya tuttuğu defteri düşürüyordu.
"Ö-özür dilerim!" Suçluymuş gibi attığı bakış, kısa oğlanın sıktığı dişlerini yumuşatmasına yetmişti.
"Defterini aldığımda..."diye konuşmaya başlayan Baekhyun'u duyduğunda Chanyeol defterinin yerinde durduğuna emin oldu.
"...neden kötü oldun?"
"Çok özür dilerim Baekhyun-shi. Dediklerim tamamen doğruydu, ben bir aşk katibiyim. Bizler, yaşanan aşkları yazmakla sorumluyuz. Normalde... bizi kimse göremez."
Chanyeol'un sesindeki tereddüt Baekhyun'u germişti. Dudaklarını yalayarak ne diyeceğini düşündü ama onu yiyecekmiş gibi izleyen Chanyeol dikkatini dağıtıyordu.
"Ben görüyorum...Neden?"
"İnan bilmiyorum Baekhyun-shi. Ama her aşk hikayesinde iki kişi olur. Beni sana gönderdiklerinde... yalnızca sen vardın. Biz görülmeyiz ama beni gördün. Güzel olduğun kadar özelsin."
Baekhyun, hayran bakışları zor kaldırıyordu. Bir de davetsiz gelen iltifatlarla nefes alışverişinin stabil olması imkansızdı. Kızardı ve gözlerini kaçırdı.
"Bir aşk hikayem mi var? Ama yalnız? Defteri okuyabilir miyim?"
Chanyeol, bunun düşüncesiyle bütün kanının yüzünde toplandığını hissetti. "O-olmaz!"
Ani çıkışı Baekhyun'u şaşırtmıştı. "Neden ki?"
"Çünkü..." düşünme süresi uzarken Chanyeol gergin bakışını evde gezdiriyordu. Bir kanepeye uzanmıştı. Baekhyun'un evindeydi. Yüce Eros adına...
Bir sebep bulamadığını görünce iç çekti ve pes olmuş bir şekilde defteri açtı. "A-ama...gülmek yok."
Baekhyun ciddiyetle başını salladı ve şimdi düzgün bir şekilde oturan Chanyeol'un yanına sığıştı. Chanyeol defteri ona doğrulttu ve ilk sayfayı açtı.
Okumaya başlayan Baekhyun'un yanakları her cümleyle birlikte daha da ısınıyordu.
Yaklaşık on dakika sonra kısa oğlan hala başını kaldırmamıştı.
"B-baekhyun-shi? Bir şey demeyecek misin?" Chanyeol o kadar gergindi ki kalbinin patlayacağından korkuyordu.
Baekhyun, parmaklarıyla oynarken gözlerini itinayla yerde tuttu. Sonunda nefesini düzene soktu ve alçak bir sesle konuştu.
"Bunları...gerçekten sen mi yazdın?"
Chanyeol hızla onayladı. Alacağı tepkiyi çok merak ediyordu. Baekhyun'un dudaklarının köşeleri kıvrıldı. "Bu çok sevimli."
Chanyeol kıkırdadı.
"Sevimli olan sensin."
Baekhyun iç çekti ve sonunda başını kaldırdı. "Aşk katipleri hep bu kadar romantik mi olur?"
Bunu reddetmek için başını iki yana sallarken hapşırdı Chanyeol ve gözlerini dehşetle açtı. "BU DA NEYDİ?" diye bağırdı korkuyla.
"Yere düştüğünde soğuk aldın sanırım. Seni buraya getirmek de çok kolay olmadı." Baekhyun mırıldandı.
"Anlamıyorsun Baekhyun-shi, aşk katipleri hasta olmaz. En azından ben hiç hasta olanını görmedim."
"Chanyeol, seni kovmuş olmasınlar?"
Konuşur konuşmaz Chanyeol'un bakışlarını görüp hata yaptığını anladı Baekhyun. "Şaka yaptım, tamamıyla şaka!"
Başını üzgün bir şekilde eğdi uzun olan ve omuz silkti. "Haklı olabilirsin. Ben hiçbir işimi doğru düzgün yapamadım sanırım şimdiye dek. Bugün benim yüzümden okuluna da gitmedin değil mi?"
Baekhyun dudağını dişledi ve tereddütle Chanyeol'un saçına götürdü elini. Kibarca karıştırırken mırıldandı. "Üzülme Channie, zaten güzel dersler yoktu."
-
-
-
"Yeni şeyler neden yazılmıyor?" Yixing gözlerini koca kitaptan uzun oğlana çevirdi. Sabahtan beri gözlerini bir kitaba dikmek çok sıkıcıydı.
Kris zaten kitabı değil, kısa olanı izliyordu. Bakışlar birden kendisine dönünce hafifçe irkildi.
"Hiçbir fikrim yok ama yazılanlar durduğu sürece sıkıntı yok. Eros ile konuşmak istiyorum, Büyük Destan'a baktığımızı çaktırmadan Chanyeol'e yardım etmenin bir yolu olmalı."
Yixing dudak büktü ve beliren yazıları gösterdi heyecanla.
"Kalbindeki saf iyilikle beraber sokakta gördüğü, tanımadığı oğlanı evine getirmişti. Meleksi yanı yabancıya gülümserken kalbinde beliren endişe onu izleyen herkesin kalbini ısıtırdı. Yabancı uyandığında 'Beni çok korkuttun.' diye azarladı onu. Sesinin sert çıkması için çabalamış da olsa ilgi dolu bakışlarını gizleyemiyordu."
"Yabancı da kim?" Kris mırıldandığında Yixing omuz silkti. Neler döndüğü hakkında hiçbirinin en ufak fikri yoktu.
-
-
-
Chanyeol, Baekhyun ona çorba yapmaya gittiğinde olanları kısaca yazmaya çalışıyordu. Kendi adını verip vermemek arasında kalınca bunu yapmamaya karar verdi. Normal bir aşk katibi bir aşk hikayesinde olamazdı. Chanyeol, Baekhyun'un aşık olacağı kişiyi düşündüğünde kalbi acıdı ve bu hayatında ilk kez yaşadığı bir duyguydu.
Baekhyun elindeki tepsiyle salona girdiğinde defterini kapattı ve ufak oğlana kocaman gülümsedi.
A.N// Biliyorum çok zaman geçti ve bu bölüm çok çok kısa ama evde salonda yazıyorum ve klavye çok tıkırdıyo.................................belki diğer update buna devam ederim, hatalarımın kusuruna bakmayın T.T
manisadan sevgiler
ben hala tatil
chanbaek reel
~Ash
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Katibi~~Chanbaek~~
FanficOturduğu koltukta büzülmüş, gözyaşlarını engellemek istercesine göz kapaklarını kapatmış ve bunu başaramadığı için başını öne eğmiş ufak bir oğlan... Yanaklarından süzülen yaşlar, kucağına öylesine koyduğu kusursuz ellerini ıslatarak akarken bu yüre...