-Jennifer,scoala-te! se auzi vocea mamei de la parter.Am deschis usor ochii si m-am vazut in dormitorul meu,imbracata ca aseara.Incercand sa ma trezesc am dat cu mana de cartea aceea ciudata.Brusc mi-am amintit de seara trecuta,cand am mers in pod si am gasit pozele cu mama si cu tata si acesta carte la care ma holbam acum,dar nu mai imi aminteam cum am ajuns in pat.In fine....Mi-am facut un dus rapid si m-am imbracat cat am putut de repede pntru ca nu cumva mama sa banuiasca ceva.
-'Neata,cand ai venit?am intrebat-o eu asezandu-ma la masa si incepand sa mananc micul dejun.
-Am venit tarziu,tu deja adormise-si in camera ta.Nu am vrut sa te trezesti,spuse ea.Mai vroia sa adauge ceva insa un ciocanit in usa a intrerupt-o.
-Vorbim cand ma intorc,mami!i-am spus eu luandu-mi ghizdanul si sarutand-o pe obraz.Ea imi raspunse cu un "pa".Am deschis usa,iar pe veranda ma asteptau doua fete,ca de obicei.Una dintre ele era mai inalta avea un par castaniu roscat lung si niste ochi verzi inchisi ce se potriveau perfect cu pielea ei bronzata;pe cand a doua era umpic mai scunda cu un corp pentru care cu siguranta multe modele ar fi invidiato.Isi dadu din ochii verzi ca de smarald parul blond tuns scurt.Mai intai am tipat toate in acelasi timp si ne-am imbratisat strans.
-Cristina,wow,ce te-ai bronzat si tu Anne,imi place tunsoarea!!Nu stiti cat mi-ati llipsit.
-Si tu noua! au spus amandoua in acelasi timp.
-Of,as fi vrut mai multa vacanta...am auzit ca clasa a unspea este cea mai grea! spuse Anne imbufnandu-se.
-Asta ai spus si despre a zecea,si a noua,spuse Cris.
-De fapt,asta a spus si despre a intaia,am continuat eu.
In timp ce ne indreptam spre scoala fetele,ca in fiecare an ,au inceput interogatoriul despre cum mi-am petrecut vacanta de vara.Ele erau plecate toata vara in strainatate pe la rude sau prieteni,pe cand eu ramaneam aici in oraselul nostru linistit.Din pacate nu prea aveam mult de povestit.Fara sa ne dam seama am intrat pe poarta scolii.Acolo am inceput sa vorbim cu celelalte fete de la noi din clasa.
-Am auzit ca o sa avem un coleg nou.Ma intreb cine-o fi? spuse Amber
-Daca e tipul ala de ieri? spuse Jesica,prietena ei.Eu si Amber am vazut ieri o bunaciune,oh Doamne.
-Da-ne mai multe detali! ii ordona Anne.
In timp ce Jesica povestea despre acest baiat dragut si misterios usa colii se deschise,iar eu chiar vroiam sa prind locuri bune.Am strabatut holurile de una singura pana in fata clasei.Fara sa vreau am vazut-o pe directoare(diriginta nostra) vorbind cu un baiat care probabil era noul nostru coleg.Intradevar parea destul de dragut: era inalt,tricuoul lui alb scotandu-i in evidenta abdomenul lucrat.Isi trecu mana prin parul brunet tuns scurt in timp ce ochii lui negri o fixau pe directore.Nu am inteles foarte bine ce i-a spus ea dar il facu sa isi dezveleasca dinti albi intr-un zambet perfect completat de gropite.
-Ma duc sa iau catalogul domnule Johnson,spuse ea indereptandu-se spre mine.M-am indepartat repede de usa intredeschisa si am incercat sa par indiferenta.Dupa ce pleca am intrat in clasa incercand din rasputeri sa-l ignor pe tipul cel nou.Din instinct m-am dus catre banca in care stateam in fiecare an,neridicand privirea de teama ca nu cumva sa-l vad si sa ma blochez.Mi-am pus ghizdanul pe banca fara ca macar sa observ ceva schimbat la ea,de aceea am fost surprinsa cand am auzit o voce spunandu-mi:
-Ai grija! Am ridicat privirea nesigura si era el,cel de care ma feream,statea in banca mea,pe locul meu.
-Te..te poti duce in alta banca,te rog? l-am intrebat eu cu o voce timida si tremurata.
-As putea....dar nu vreau! imi raspunse el indiferent
-Dar,prietena mea iubeste bnca asta,si asta e cea mai buna banca! am spus incercand din nou.
In timp ce eu incercam sa-mi recuperez locul,sala de clasa deja se umpluse.Toate locurile erau ocupate mai putin bancile din spate,iar majoritatea fetelor ma priveau invidioase crezand ca eu flirtez cu nesuferitul acesta.Mi-am luat ghiozdanul si oftand m-am dus in ultimele banci,impreuna cu Crisu,singurele care mai ramasesera libere,chiar la timp pentru ca diriginta sa nu ma vada in picioare si sa imi tina o predica despre disciplina cum facea de obicei.Cum intra diriga isi incepu discursul pe care il folosea in fiecare an,si ca in afiecare an nimeni nu o asculta cu adevarat.
-Of,copii! Sper sa va merga bine anul asta si sa obtineti tot ce va doriti.Probabil ati auzit ca avem un coleg nou,el este Cedric Johnson.Sper sa va intelegeti! spuse ea aruncand i privire in clasa.Camd a ajuns la se incrunta.-Jennifer,de ce stai asa de in spate? Parca aveai probleme.Nu i-am raspuns ci i-am facut semn cu capul catre primele banci ocupate,ea paru sa inteleaga.
-Adam,te-ar deranja daca ai face schimb de locuri cu Jennifer? intreba diriga.Adam era un tip super dragut.Avea parul castaniu-inchis buclat care intodeauna ii intra in ochii lui caprui,buze pline si o dantura perfecta si desi era frumos nu se comporta ca un badaran cu fetele.Dimpotriva era foarte timid.Partea proasta era ca statea cu Cedric in banca.Am inceput amandoi sa ne strangem lucrurile si in cateva minute ne instalasem in "noile" banci.
-Nu se poate sa se mute si Cristina cu mine? am intrebat eu dupa ce m-am asezat.
-Nu.Vreau ca Cedric sa se acomodeze cu profesorii si stilul lor de predat cat mai repede.
-Stai linistita nu te mananc.Si un mic sfat: nu mai asculta pe la usi,intr-o zi s-ar putea sa afli ceva ce te va trimite in mormant,imi soptise la ureche cand diriga nu era atenta.Mi-am intors privirea incruntata catre el,dar parea atat de indiferent.
La sfarsitul orei,dupa ce toata lumea iesise din clasa diriga ne opri pe mine si pe Cedric.
-Din cate am inteles,Cedric,tu ai facut germana ca a doua limba nu? intreba ea.El dadu din cap afirmativ.-Atunci,Jennifer te va medita.
-De ce eu? am intrebat cantrariata.
-Pentru ca esti foarte buna la franceza si esti colaga lui de banca deci daca va avea o nelamurire va fi foarte usor de rezolvat.Am stabilit! spuse ea plecand din sala.
-Te astept la mine la ora 6,spuse el intinzandu-mi un bilet de hartie pe care probabil era scrisa adresa lui si pleca.
CITEȘTI
Dragoste printre vraji
Teen FictionSa cresti fara sa iti cunosti tatal este foarte frustrant,dar mai frustrant este sa afli ca unica ta mama iti ascunde un secret urias despre cine esti cu adevarat.Noroc ca nu esti singura in asta,imparti acesta nebunie cu prietenele tale bune ce sun...