-Perspectiva lui Criss-
Nu puteam sa nu ma opresc din zambit.De cand mi-am luat larevedere de la fete ma gandeam doar la el: la Adam.Au trecut atatia ani,atata timp in care nu am mai vorbit unul cu celalalt.Acum un an nu l-as fi bagat in seama sau nu l-as fi sunat nici moarta de frica sa nu ma fac de ras sau sa nu ma respinga.Am crezut atata timp ca lui nu ii pasa de mine.Azi am inteles ca m-am temut degeaba.El nu s-a schimbat.Este acelasi tip amuzant si spontan si desi nu mi-a spus nimic eu am simtit ca undeva in adancul lui i-am lipsit.Am recastigat un prieten.Cum sa nu zambesc.Melodia de apel a telefonului meu ma readuse cu picioarele pe pamant.Mi-am scotocit intreaga geanta incercand sa-il gasesc ...aveam noroc ca cel care ma suna era insistent.Dupa ce in sfarsit l-am inhatat am citit numarul apelant...nu il cunosteam dar cu toate astea am raspuns
-Alo? am intrebat eu cu o voce cat se poate de impunatoare.
-Buna,aaa,sunt Adam ! raspunse vocea de la celalalt capat al firui.
-Buna,ce faci?!am spus eu neputand sa imi stapanesc surasul.
-Te-am sunat sa te intreb...daca ..aa...ai planuri in seara asta?
-De fapt chiar nu am,ai mei sunt plecati pentru doua zile in afara orasului si nu am ce face pana vin ei.
-Aaa super,vrei sa ne vedem ?...ca intre amici desigur.
-Sigur,ne vedem la mine,pe la 7? Eventual adu niste pop-corn sa vedem un film.
-Perfect ne vedem la 7....pa!
O Doamne!!Am o intalnire cu Adam!Trebuie neaparat sa ajung acasa,sa scap de Tyler(fratele meu) si sa ma pregatesc.
-Perspectiva lui Adam-
-YES! am tipat ca disperatul inaltandu-mi mainile spre cer dupa ce am inchis telefonul.Dupa ce mi-am dat seama cat de penibil sunt am mai aruncat o privire in oglinda din fata mea.In coltul oglinzii era o poza cu mine si Criss in copilarie.Aveam 10 ani amandoi.Ea era o fetita cu parul roscat,cret si ciufulit,rosie la fata deoarece alergase prea mult si zambea din toata inim,in timp ce eu eram un pusti slabanog zu parul tuns gen castron si cu strungareata.Cat de mult ne-am schimbat amandoi.Ea acum avea un par lung frumos ce cadea ca intr-o cascada peste umerii ei firavi si se prelingea peste bustul ei atragator.Ochii ei verzi atat de atragatori dar in acelasi timp calzi si sinceri ma ravaseau,iar buzele ei pline si rosii ma inebuneau de dorinta.Eu pe de alta parte nu mai aratam deloc ca baietelul din poza,eram cu mult mai inalt,1.90,aveam parul buclat saten,ochi caprui si o dantuaperfecta multumita aparatului dentar pe care l-am purtat atatia ani,si fara sa ma laud sau ceva aratam destul de bine.Aveam un abdomen de invidiat cu patratele(nu desenate cu creionul) deoarece toata vara m-am antrenat cu tata pentru prinderea vrajitoarelor.Da stiu cum suna si ca o sa iceci ca sunt smintit,dar vorbesc serios.Acum cativa ani am aflat si eu de existenta fiintelor supranaturale,iar cele mai ingrozitoare dupa demoni sunt vrajitoarele.Ai mei ma antreneaza inca de atunci,dar azi nu avea sa imi stea gandul la scorpiile alea,ci o sa ma gandesc doar la Criss.Ca tot veni vorba era cam timpul.
-Perspectiva lui Criss-
Totul era pregatit: filmul era in DVD gaa sa inceapa,Tyler era in afara casei,floricelele erau in cuptorul cu microunde.Am auzit soneria si m-am dus in fuga sa deschid.In pragul usii era Adam,care era ud leoarca.
-Primesti un biet baiat plouat in casa ta?ma intreba el in spirit de gluma
-Sigur ca da,doar sunt o persoana minunata! am spus eu invitandu-l in casa.
-Vad ca ai ramas la fel de modesta...si ce film vedem?
-Pai initial am vrut sa ne uitam la un film de groaza,dar pana la urma m-am razgandit asa ca o sa ne uitam la "Ziua Z,apocalipsa"....e cu zomby.
-Uuuu atunci vin-o cu floricelele mai repede.
Ne-am asezat si am inceput sa ne uitam la film.Primele 10 minute chiar ne-am uitat la film,dupa aia am inceput sa vorbim despre ce am facut in ultimii ani,sa ne batem cu floricele,iar sa vorbim si tot asa.
-O Doamne,am uitat cat de bine ne simteam impreuna! am spus eu razand.
-Da,amintirile alea inca ma bantuie!
-Cat de rautacios esti! am spus eu razand dandu-i cu perna in fata.El s-a strambat
-Nu trebuia sa faci asta.Acum trebuie sa ma razbun
-Ooo! Mi-e frica.Dintr-o data se napusti asupra mea si incepu sa ma gadile.Il imploram sa termine printre rasete in timp ce ma zvarcoleam.Eram amandoi intinsi pe covor,iar el era deasupra mea.Nu ma mai gadila,pur si simplu se uita la mine cu ochii aia mari si caprui.Distanta dintre chipurile noastre se micsora intcet,incet,incat puteam sa-i simt respiratia.Piepturile noastre coborau si urcau accelerat.Cu privirea pironita in ochii mei isi lipi buzele de ale mele.Limba lui trecea suav peste buzele mele,incercand sa se strecoare printre ele.Am deschis gura permitandu-i sa continue sarutul.Cand limbile noastre se intalnira se intampla ceva foarte cidat.Am simtit in piept o durere incredibil de ascutita si.
*Viziune*
Am deschis ochii.
-Nu,te rog lasa-ma in pace! striga Jess plangand.Era murdara si statea in genunchi in fata lui Adam.El era in picioare tinand in mana o arma de lemn ce era indreptata spre Jess si fara nicio ezitare o impusca.Am inchis ochi nu voiam sa vad ce se intampla.
*Viziune*
Cand i-am deschis din nou eram iar in bratele lui Adam.
CITEȘTI
Dragoste printre vraji
Novela JuvenilSa cresti fara sa iti cunosti tatal este foarte frustrant,dar mai frustrant este sa afli ca unica ta mama iti ascunde un secret urias despre cine esti cu adevarat.Noroc ca nu esti singura in asta,imparti acesta nebunie cu prietenele tale bune ce sun...