Capirolul 5

28 3 2
                                    

-perspectiva lui Jennifer-

Ok,recunosc,sunt o ratata.Mi-e frica de intuneric,dar asta doar pentru ca acum mult timp,am avut un vis terifiant.Se facea ca eram singura in casa si era cat se poate de frig si de intuneric.O strigam intruna pe mama dar nu raspundea.In jurul meu auzeam respiratia grea a unei aratari cand m-am intors cu spatele o creatura hidoasa cu gheare lungi,mult mai mare decat mine,cu ochii iesiti din orbite,cu gura rosie si imensa stramba,cu fata arsa si coarne se apropia de mine

Dar cel mai rau e ca perversul naibii ma pipaia.De fiecare data cand e intuneric parca vad chipul acela desfigurat.

-Stai linistita.E doar o pana de curent,spuse Cedric care radea copios pe seama mea.

-Nu intelegi! am raspuns eu balbaindu-ma.

-Doar nu crezi ca te voi viola,sau ca vreun monstru va veni sa te manance.

Deja era prea tarziu.Vorbele lui treceau pe langa mine,tot ce auzeam erau tipete si acel gafait.Dintr-o data imaginea demonului acela imi aparu in fata.Nu mai suportam.Capul imi vajaia.Ma uitam in toate partile.Doua brate musculoase ma cuprinsera.Tot ce am putut sa fac a fost sa tip.

-perspectiva lui Cedric-

Tata mi-a spus ca e puternica dar nu a mentionat ca are si probleme psihice fata asta si ca eu trebuia sa i le rezolv.Ii simteam frica si aveam o placere perversa de a o savura,dar mi-am dat seama ca daca nu ma opresc curand o sa inebuneasca.Am luat-o de umeri cu ambele brate dar se pare ca am gresit.A inceput sa tipe,si sa ma loveasca.Totul scapase de sub control.Se porni un vant puternic care ridica toate lucrurile ca o tornada.Jenifer stralucea si se ridica si ea in sus.Ochii ei isi pierdura culoarea,erau albi ca si cum ar fi fost oarba,parul ei zbura in toate directiile.Se ridica intr-o sfera negra,ceea ce semnifica puterea ei,si rostea cu o voce distorsionata cuvintele unei vraji.In sfarsit isi activa darul si din cate vedeam avea cea mai intunecata magie pe care o vazusem.Chiar mai intunecata decat a mea.Chiar si eu eram speriat.Incetul cu incetul uraganul din casa mea se potolea,iar Jennifer secatuita de energie cazu lesinata in bratele mele.Am asezat-o gentil pe pat si i-am inlaturat suvitele rebele de pe fata.Chiar si inconstienta era frumoasa.

-Bravo micuto! i-am spus si intr-un moment de slabiciune am sarutat-o.Oare era posibil,m-am indragostit de ea.Nu nu-i adevarat.Tata va fi furios daca va afla....dar nu va afla

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste printre vrajiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum