Dragoste printre vraji

226 3 0
                                    

Podul era acelasi dintodeauna: plin de panze de paianjen si intuneric,cele doua lucruri ce imi dau fiori.Poate asta e motivul pentru care mama imi interzice sa urc aici sau poate ca nu.Bajbaiam prin intuneric incercand sa gasesc intrerupatorul si sa luminez bezna ce imi acoperea ochii.Cand insfarsit l-am gasit am luminat intreaga camera.Cu lumina aprinsa nu parea chiar atat de infricosator.Podeaua era prafuita,semn ca nimeni nu a mai urcat aici de cand am venit ultima oara cand aveam 9 ani.Nu intelegeam de ce paseam incet incercand sa nu fac zgomot din moment ce nu era nimeni in casa,poate din obisnuinta.In jurul meu erau doar cutii de carton prafuite.Din curiozitate m-am apropiat de una dintre ele si am deschiso.Era plina cu fotografii.Am ridicat una dintre ele.In ea erau doi adolescenti:o fata si un baiat,ce pareau fericiti,ea era in carca lui,iar el o saruta pe obraz.Fara nicio ezitare am realizat ca fata aceasta este mama ceea ce ma facea sa ma intreb daca baiatul era tata.Nu l-am vazut niciodata pe tata decat in fotografia din portofelul mamei,el a murit cand eu eram foarte mica,iar de atunci mama nu mai este aceeasi,cel putin asta mi-a spus bunica.Am intors fotografia pe spate iar cuvintele: Sper ca fetita nostra sa aiba angelicul tau zambet,cu drag George! imi sarira in ochii.Acum nu mai era niciun dubiu ca cel din poza era tata.Incercand sa iau o alta poza am darmat cutia(e ceva normal pentru mine sa stric totul) dar am observat ca sub mormanul de poze si scrisori era o carte ciudata.Copertile de piele cenusii pareau zgariate si rupte.Un desen ciudat aurit imi atrase atentia.Nu semana cu nici-o carte pe care am citit-o.In momentul in care am atins-o becul se stinse,iar un fior rece ma invalui.Geamurile se deschisera dintr-o data,un vant puternic ridicand totul in jurul meu formand un vartej,iar o rasuflare rece si zgomotoasa imi atingea ceafa.

*Ceva se intampla.Stateam in pat incercand sa imi testez "darurile" cand un fior rece imi strabatu spinare.Mi-am luat un tricou pe mine si am coborat la subsol.Am intrat in camera si m-am dus in fata oglinzii asteptand ca El sa imi dea un semn.Dintr-o data refexia mea disparu,astfel desi stateam in fata oglinzii,nu ma puteam vedea.

-E timpul,fiul meu!Stii ce ai de facut!! spuse o voce ragusita ce venea din oglinda.

SPER CA VA PLACE POVESTEA MEA.ASTA ESTE DOAR INCEPUTUL,PE PARCURS VETI INTELEGE MAI MULTE.DACA AM GRESIT CEVA VA ROG CORECTATI-MA!ESTE PRIMA MEA POVESTE DE GENUL ASTA DECI NU PREA AM EXPERIENTA.

Dragoste printre vrajiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum