Öncelikle ‘Kötü Çocuk’ serisini yazan Büşra Küçük’e kucak dolusu sevgiler!O bizim biricik yazarımız.Onu çok seviyoruz.
Birçok kişi gibi ben de Wattpad’e Kötü Çocuk için üye oldum.Wattpad’i zaten tesadüf eseri bulmuştum ve Kötü Çocuk birden önüme çıktı.Yine birçok kişi gibi benim de ilk okuduğum hikaye Kötü Çocuk..Zaten ondan sonra Büşra’yı tanımaya başladım ve tüm hikayelerini okumaya başladım.İyi ki tanımışım.
Her hikayesi birbirinden güzel olan Büşra’nın bence en özel hikayesi ‘Kötü Çocuk’.Kötü Çocuk çok farklı.Nasıl anlatacağımı bilemiyorum.Sadece şunu söyleyebilirim.Bir ‘Kötü Çocuk’ bu kadar iyi yaratılabilirdi.Meriç ve Meriç’in karmaşık iç dünyasına girebilen Kayla’nın hikayesi bir anda sıkıcı hayatımda iyi olan birkaç şeye girdi.Nasıl desem.Büşra ‘Kötü Çocuk’ hikayesini öyle güzel yazıyordu ki bağımlısı olmamak imkansız gibi bir şeydi.
Kötü Çocuk’a geç başladım çünki o zamanlar üye değildim.Hatırlıyorum.İlk kitabı bitirmek için odamdan dışarı çıkmadığımı.Hiç pişman değilim.İyi ki okumuşum ve hala okuyorum.Ayrıca benim gibi bir çok Wattpad üyesi Büşra sayesinde kitaplarını sitede yayınlamaya başladı..Bu da Büşra’yı sevmek için bir neden.
Kötü Çocuk’a geri dönelim.Ama ondan sonra Uzun uzun Büşra hakkındaki görüşlerimi yazacağım.Kötü Çocuk’a artık kendimi öyle kaptırmıştım ki.Derslerde defterlerime farkında olmadan Kayla,Meriç vs. yazıyordum.Benim bilinçaltıma girdi bir kere Kötü Çocuk bir daha da çıkmaz!Unutamam.Unutmam!
Sonra arkadaşlarıma da anlatmaya başladım.Yani içimde tutamıyordum.Çok farklı bir şeydi benim için.İlk defa böyle bir şey okuyordum ve çok fazla sevmiştim.Ben hala bitirememişken bir baktım Final oldu.Ama nasıl içimde kaldı yorum yapamamak.Son bölümlere yapabilmişimdir sanırım.Kötü Çocuk hiç beklemediğim bir zamanda bitti.Yani çok alışmıştım okumaya.
Ondan sonra bana upuzun gelen bir aradan sonra 2. kitap başladı.O anki halimi tarif etmek istemiyorum.Büşra sayesinde bir gün Bakırköy’e gideceğim!Bazen aşırı mutlu oluyorum ve beyindeki fonksiyonlara bir şey oluyor.Sonra ani kalp krizleri falan.Büşra hep senin yüzünden!! :D
Kötü Çocuk 2 başladığından beri tüm bölümlere yorum yaptım.Abartısız tüm bölümlere.Diğer kitaba yorum yapamamamın acısını çıkartıyorum.Hatta bir de Kötü Çocuk için birkaç resim bile yaptım.Büşra’nın beğenmesi beni çok mutlu etti.Ama en önemlisi Kötü Çocuk için bir şey yaptım!
Sonra Büşra bir bölüm bana ithaf etti.Evde tepindim.Büşra.Bana.Kötü Çocuk Bölümünü.İthaf.Etti.
Kötü Çocuk’u anlatacak kelimelere sahip değilim.Ama ‘En Sevdiğim’ hikaye olduğunu söyleyebilirim.Karakterler bir başka zaten.Onları öyle benimsedim ki..Hepsini çok seviyorum.
Her bölümde Kötü Çocuk daha da iyi olmaya devam ediyor.Kötü Çocuk okumayan hala var mı gerçekten?
Bence Tüm Türkiye Wattpad üyeleri okuyor.Ki okuması lazım.Ben Kötü Çocuk sayesinde hayal gücümü genişlettim.Kötü Çocuk kadar iyisini görmedim.
Büşra’ya gelelim.Büşra’yı yerim ben.Okuyucularıyla öyle samimi bir ilişkisi var ki.Hiç soğuk bir yazar değil.Kardeşim de Büşra’yı çok seviyor zaten.İkimizde yeriz onu <3 Ondan sonra he bir de şu yersiz yere eleştirenler var ya.Onları ikimiz de sevmiyoruz.Nefret ediyoruz.Büşra’nın arkasında okuyucuları var.Kimse onu yersiz yere eleştiremez.Sinir oluyorum o kişilere.Bazılarının kıskançlıkları tavan yapıyor bazen.Kötü şeyler de diyorlar..Herneyse onları takan yok zaten.
Gerçekten ne söyleyebilir bilmiyorum.Kardeşim de benim gibi uzun yazı yazma özürlüsü olmasaydı upuzun bir yazı yazabilirdik.Evet kardeşimle birlikte okuyoruz.Hatta abim de okuyabilir yakında.Alilecek Kötü Çocuk fanı oluyormuşuz falan.Kardeşim de benimle aynı fikirde.(Yazı yazmaya üşeniyor salak).Ama gerçekten o da çok fazla beğeniyor ve dilimizden düşmüyor Kötü Çocuk.
Herneyse.Söylenecek başka bir şey kalmadı sanırım.Kayla’nın saflığını,Meriç’in umursamazlığını,Semih’in koruyucu tavırlarını yeriz ikimiz <3