Kötü Çocuk İrem'den ♥

26.8K 424 110
                                    

İlk önce nasıl başlanır bilmiyorum.Gerçekten.Kötü Çocuk'un sadece bir hikaye olmadığını anlatmak için buradayım.

Kötü Çocuk Wattpad'te okuduğum  ilk hikayedir benim.Yani ilk göz ağrım. Wattpad'i bulduğum anda Kötü Çocuk'u okumaya başladım.Ancak daha  bir hesap bile açmamıştım.Okumaya başladığımda Kötü Çocuk 52.bölümdeydi.İlk başlarda Facebook'ta okuduğum gibi bir hikaye sandım.Yani kız babasndan nefret eder.Bir çocukla tanışır,babası o çocukla görüşmesini istemez.Falan.Falan.Dedim ya.Hiç beklediğim gibi olmadı.İlk ıkı bölüm sadece okudum ama sonra bağlandım.Üç gün beşer saatlik uyku,okul ve yemek molaları haricinde odamdan bir an bile çıkmadan okudum.

Telefonum Wattpad'i mobil şekline göre düzenlemişti.Yani ne Kayla'yı ne de Meriç'i görerek okudum.Üç gün içinde farkettim ki yazar neredeyse her gün yeni bölüm ekliyor.Çok sevindiğimi dün gibi hatırlıyorum.Her gece bölümün gelmesini bekledim.Beklerken uyuya kaldım.Sabah kalkıp "Bölüm acaba ben uyuduktan sonra mı gelir?"düşüncesi ile yeniden bakardım.

Kötü Çocuk aşkım Kayla ve Meriç'i hiç görmeden başladı.Ben hiçbirini görmeden okudum.

Sonunda Kötü Çocuk-1 final olduğunda ne kadar üzüldüm anlatamam.Fakat daha siteye üye olmaya üşenen biri olduğumdan elimden bir şey gelmemişti.

Bu yaz tatili başladığında sonunda üye oldum Wattpad'e.Kötü Çocuk-2 daha ortalıkta yokken yeniden okudum.Böylelikle Meriç'le tanıştım,aşık oldum.Kayla'nın masum ifadesi gözümün önünden gitmez oldu.

Çirkin sayesinde Büşra Küçük ile tanıştım ve her zaman dediğim gibi yazarımız insan değil melektir.Sonuçta her gün bölüm eklemek zor olsa gerek.

Büşra'yı tanıdıkça hikayelerini daha çok sevdim.Kötü Çocuk-2'yi gördüğümde, duyduğumda ya da her neyse çığlık bile atamadım.Öylece kaldım.Her bölüme yorum yapabileceğim gerçeği ile evde dans etmeye başlamıştım.

Kötü Çocuk-2'nin tanıtımdan sonraki ilk bölümü bana ithaf edilmişti.İşte bunu görünce çığlık attım.

Kötü Çocuk'u asla bırakmayacağım.Büşra'yı aslında hiç rahat bırakmıyorum.Mesajlarım,multimedia için yaptıklarımla falan hep başını ağrıtıyorum.Böyle olmayı seviyorum.Kötü Çocuk için bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor.

Kesinlikle okumayan insanlar çok şey kaybedecek.Asla unutmayacağım bir kitap oldu Kötü Çocuk.

Girişte nasıl başlanır bilmiyorsam finalin de nasıl bitirileceğini  bilmiyorum.Fakat bitirirken şunu söylemem her şeyi açıklar.

"KÖTÜ ÇOCUK ARTIK BENİM İÇİN SADECE BİR HİKAYE DEĞİL YAŞAM TARZI OLDU."

(Okuduğunuz için teşekkürler.)

Kötü Çocuk Fan KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin