Hoofdstuk 2

57 10 0
                                    

~Eva pov~
Wat moeten we doen? "Uh what should we do??" Vraag ik maar om een gesprek te beginnen. "I don't know" zegt Michael schouderophalend.

"Beter kunnen we zeggen dat we helemaal niet hun assistent zijn" sist Esmée. "Je hebt gelijk" fluister ik terug. "Boys, we have to tell you something" zeg ik, ze kijken op van hun telefoon.
"We're not your assistant" zegt Esmée. "Oh, Who are you then?" Vraagt Calum. "We are taken away by the security guard" zeg ik schouderophalend.

"Hello boys" zeggen twee meiden die binnen komen. "I think they are your assistants" zegt Esmée. "Yes, we are the assistants of Five Seconds Of Summer" zegt een meisje met bruin haar.

"And I think it's better that we go" zeg ik. "It is better if you go!" Zegt het andere meisje met blond haar bitchy. We willen de deur uitlopen. "Wait!" Zegt Calum.

"My name is Susan" zegt het bitchy meisje met blond haar. "And I'm Nicky" zegt het meisje met bruin haar. "Okay, Susan, Go get the guard" zegt Luke. "Okay" zegt Susan.

Ze loopt weg en komt na een tijdje met een map in haar handen en de bewaker terug. "He's there" zegt Susan.

"Please just go get Tyler" zegt Luke tegen de bewaker. Dan loopt hij naar de jongens en zegt iets wat we niet verstaan.

"Guys what's up" Zegt Tyler, hun baas, Hij is nog maar 20 maar heeft goed talent in muziek waardoor hij er vroeg mee begon. "We want other assistants" zegt Luke.

"Why and Who?" Vraagt Tyler. "They are to bitchy!" Zegt Calum. Susan lijkt woest te worden, Nicky daarentegen blijft heel rustig.

"We want those girls as assistants" zegt Michael terwijl ze met z'n alle op Esmée en mij wijzen. "If they can do it, it's good though" zegt Tyler lachend. "Yeahhh" schreeuwen de jongens.

"2 hours before showtime!!" Schreeuwt een man. Michael en Ashton lopen naar de meiden toe, Michael trekt letterlijk het mapje uit de handen van Susan en Ashton vraagt het. Ze duwen allebei een map in onze handen. "Do you want it?" Vraagt Tyler. "Yes, it would be nice" zeggen Esmée en ik.

Ik maak het mapje open en zie waar ik allemaal voor moet zorgen, hoelaat wanneer en al die dingen. "Boys come! You have to pick your outfit!"

Ik geef Luke een Nirvana T-shirt, zwarte skinny jeans en zwarte sneakers.
Ashton krijgt een witte Crazy Mofos T-shirt, een spijkerbroek en All Star achtige sneakers.
Voor Calum een zwarte blouse, zwarte skinny jeans en zwarte Vans.

Michael koos zelf voor een geruite blouse en een spijkerbroek, zelf wou hij eerst rode sneakers aantrekken, maar ik heb hem mosgroene sneakers gegeven, geloof me, die rode waren afschuwelijk!

"1 hour before showtime" word weer geroepen, de stylist doet nu hun haar. "Guys Simon Cowell-" begint Tyler die binnen komt. "From One Direction?" Vraagt Luke. "Yes, he called me, he said he think you have talent or you seemed like something to work with the guys from One Direction" zegt Tyler. "Oh My God! Super!!" Gillen de jongens.

"I would pass it!" Zegt Tyler en loopt weer weg. De jongens beginnen te gillen en zitten een raar dansje te doen.

Na een halfuur moeten de jongens op, samen met Esmée zitten we backstage. "Zou mijn moeder het wat vinden dat ik assistent ben geworden van 5sos" vraag ik zenuwachtig, stel je voor dat het niet mag!

Esmée wil iets zeggen maar word onderbroken door mijn telefoon die afgaat, mijn moeder belt. Ik neem op.
~M=moeder, E=Eva~
E: Hai mam
M: heey hoe is het?
E: Uhm Mam, ik moet wat vertellen, ikbenzegmaarnuassistentvan5sos
M: Wat?
E: Ik ben assistent van 5sos mam, nu heb ik je toestemming nodig
M: Daarover, ik moet ook wat overleggen, Uh ja, ik moet 1 tot 2 jaar op zakenreis, dus ik vind het prima, vermaak je met je idolen!
E: Oh dat komt goed uit, mam, ik ga je wel missen
M: Ik jou ook liefje
E: Mam ik bel je zo nog wel, de jongens zijn klaar met hun concert
M: Zo, je hebt het nu wel al druk zeg, succes met de jongens
E: Dankje mam, hou van je doegg
M: doeidoei
~einde gesprek~

"OMG IK MAG ASSISTENT BLIJVEN" gil ik, ik ben zo blij!! Ik hoor een paar knallen, ik kijk achterom en zie...

____________________

Heeeeeey gurlsss, ik hoop dat het een leuk hoofdstuk is geworden!!
Xoxo Eva♡♡
P.s volgende update door Esmée☺

We Are The Girls Of 5 Seconds of Summer««Dutch»»Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu