Hoofdstuk 4

43 9 7
                                    

~Eva pov~
"Where are Ashton and Esmée?" Vroeg ik. "I don't know" zegt Luke. "I'm going to have look their" zeg ik. "Okay" zeggen ze.

Ik loop de gang op en loop naar het eind, ik zie Esmée zoenen met Ashton, ik laat verschrikt het mapje dat ik vast had vallen. Ik weet niet hoor, maar Esmée vind, misschien wel vond Calum het leukst.

"Eva, ik kan het uitleggen!" Zegt Esmée geschrokken. "Nee hoeft niet!" Zeg ik in shock. Ik raap het mapje op en loop weer in snelle passen terug naar de kleedkamer van de jongens.

Onderweg kom ik Tyler tegen. "Ah I just need you, tell the boys that they have a week off, because I still need to arrange everything with Simon for cooperation" zegt hij. "Okay" zeg ik.

"You guys have a week off" zeg ik tegen de jongens. "Yeahh" zeggen ze, waardoor ik lach. "What?" Zeggen ze verontwaardigd. "The work is heavy!" Zeggen ze.
"We will go to the hotel?" Vraagt Luke. "Okay, let's go" zeg ik.

*aangekomen in het hotel*
"We will explore the hotel?" Vraag ik. "Okay" zeggen ze. "Esmée go with Calum and Ashton? Then I go with Luke and Michael" zeg ik. Esmée geeft me een scherpe blik. Ze heeft me nog wel wat uit te leggen hoor.

Na een tijdje komen we weer samen in de lobby. "Here is a swimming pool!" Zegt Ashton. "This week you are not our assistants but our friends!" Zegt Michael die een arm om me heen slaat.

"Okay, let's go swimming!!" Zeg ik. We gaan naar onze verdieping met de lift die aardig vol zit waardoor Luke en ik overblijven. Dus we wachten tot de lift weer komt.

Als de lift weer komt gaan we de lift in, dit keer is ie leeg. Het is even stil, we kijken elkaar aan, opeens zoent hij me, in de lift. Awkward, maar ik sta nu gewoon te zoenen met mijn idool, Aaaaaahhh!!

"I like you, will you be my girlfriend?" Vraagt hij. "Yes, I will be your girlfriend" zeg ik terwijl ik hem knuffel. Weet je wel hij is 1,93 m groot, ik ben 1,81 m dus eigenlijk ben ik best wel mini naast hem, maar whatever.

Als we eindelijk bij onze verdieping komen, lopen we hand in hand naar de kamer.

"So you do have some explaining to do" zegt Calum grijnzend. "We are a couple" zeg ik blozend. "It was about time" zegt Michael lachend.

"Hello boys!" Hoor ik een paar jongens stem zeggen. "Helloo!" Zegt Ashton. "I wanted to ask if you have time to work one afternoon on our song, can you tomorrow?" Vraagt Liam. Jaaahaa De Liam Payne staat hier met De Louis Tomlinson en De Harry Styles!!! Zooooo gaaaaaf.

"Girls, can you please just go away? We must Tyler and Simon reach even for our tour" zegt Harry vriendelijk. "Sure" zeggen Esmée en ik. We lopen de deur uit.

"Zo zo, je hebt me wel wat uit te leggen over die zoen met Ashton terwijl je Calum leuk vind, of hou je iets geheim voor me, je kan me alles vertellen hè, we zijn bff's, weet je wel die ene keer toen het uit was tussen mij e-" ratel ik in één keer door.

"Jaja tussen jouw en Tristan, toen had je het gelijk verteld en ik had beloofd om alles te vertellen, dat verhaal heb ik al 10000 keer gehoord!" Zegt Esmée geërgerd.

"Sorry, maar ik ben gewoon bezorgd!" Zeg ik verontwaardigd terwijl ik een arm om haar heen sla. "Nou kijk het zit zo...
__________________

Hallooowww, ik hoop
dat je het een leuk Hoofd-
stuk vond en uhh
Laterrrr
Xoxo Eva

Morgen update van Essie☺

We Are The Girls Of 5 Seconds of Summer««Dutch»»Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu