Hoofdstuk 3

45 10 0
                                    

~Esmée pov~

We horen een paar knallen en dan valt de deur los.
"Hii, I'm so sorry to barge the door" Zegt Niall Horan. OMG Niall Horan! "OMG, you are Niall of One Direction!" zeg ik. Ik kan geen woorden meer uitbrengen en de anderen ook niet. "Niall what are you doing here?" vraagt Ashton. "Well, Tyler thought I told my manager had called?" "Yes," We knikken allemaal.
"Well for that I am so" zegt Niall. "Girls may I speak their equally in private. That is something private. Not intended mean "zegt hij. 'Good! Until that! ' zegt Eva. We zwaaien nog naar de jongens en Niall en lopen de deur uit. 'Wow, wie had verwacht dat wij assistentes van 5 Seconds of Summer zouden worden en ook nog Niall Horan zouden ontmoeten!' zeg ik tegen Eva. Jaah, dat is de wereld' zegt Eva. Ik lach. Na 5 minuten komt Niall weer naar buiten en zegt:" They are back from you". We lachen. Thank you," zeggen we. Hij loopt weg. We lopen de coulisse binnen." And what did he say? " vraag ik "He said that we would work together on a song 'zegt Calum. "One Direction ft. 5 Seconds of Summer!" zegt Luke. "That's crazy," lacht Eva. We lachen. "Guys, you really need now" zeg ik. Even later staan ze klaar op het podium. "Eigenlijk hadden we deze kaartjes helemaal niet nodig" zegt Eva. Ik schrik. "Ik zat net zo lekker in het liedje" zeg ik terwijl ik nep-boos kijk. "Haha, lekker voor je" zegt Eva. "Okay, nee we hadden de kaartjes niet nodig" lach ik. "Maar we hebben wel de mooiste baan ter wereld" zeg ik. "Assistente zijn?" vraagt Eef. (A/N onze bijnamen zijn Eef en Essiee) "En de leukste jongens van de wereld assisteren" zeg ik glimlachend. Ik kijk naar Calum op het podium. Eva weet dat ik hem leuk vindt. "Je kijkt toch niet weer naar hem" vraagt ze lachend. "Misschien" zeg ik verlegen. "Je vindt hem echt leuk hè" zegt Eva. "Ja, maar ik durf het niet te zeggen" Ik zucht. "Je kan....Ik dacht dat ik een idee had" zegt Eva lachend. We lachen. Ik kijk naar de jongens. Ik zie dat Calum naar me kijkt en een knipoog geeft. Ik bloos. Gelukkig ziet Eef dit niet. "Ik heb het!" zegt Eef. Ik schrik. "Nou vertel" zeg ik. Ze mag niet merken dat ik bloos en dat van Calum. "Je kan heel........." Ik luister niet. Ik kijk het podium op. "Luister je wel!" zegt Eva. "Jaa" lieg ik. Ik zie dat Ashton naar me kijkt en ook een knipoog geef. Ik lach en kijk snel de andere kant op. Calum zag dat Ashton dat deed en kijkt hem kwaad aan. "Asjeblieft doe niks" fluister ik in mezelf. "En dan...boem...hij vindt je leuk" Zegt Eva die haar verhaal afmaakt. "Dank je, voor het goede advies Eef" zeg ik en geef haar een knuffel. "Best Friends Forever" zegt ze. "Best Friends Forever" zeg ik. Even later komen de jongens, na twee uur, weer backstage.

"That was crazy guys" zeggen Eva en ik. "Yes," zeggen ze. Ze zijn helemaal bezweet. We lachen. "You have beautiful circles on your t-shirts" zegt Eva. "Yes, i agree" zegt Michael. Ik kijk naar Calum. Hij kijkt ook naar mij. Ik bloos. We lopen naar de kleedkamer. Ik loop achteraan met Calum. "Denk om wat ik zei" zegt Eef tegen me. "Jaa" zeg ik. "You were really good on stage" zeg ik. "Thank you" zegt hij blozend. Het is even stil. "How old are you" vraagt hij. "I'm 17 years old" zeg ik. "Okay" zegt hij. "Why?" vraag ik. "Ordinary" zegt hij. "Okay" zeg ik dan maar. "Did you know when you even though we were not yet our assistants" vraagt Calum. ''Yeah, youweremyfave" zeg ik zacht. "Was I your favorite?" vraagt hij. "Yes" zeg ik. "You are my favorite assistant" zegt hij. Ik bloos. "Thank you" zeg ik. Hij trekt me naar zich toe en kust me. OMG ik sta gewoon te zoenen met DE CALUM HOOD! Het voelt zo goed! "What is this" We schrikken. Tyler staat daar. "It is not what it seems!" zeg ik en ren weg. Ik ren naar buiten. Ik ga zitten op het trappetje en huil. "Waarom ik" huil ik. "Esmée?"

----------------

Hii,

Deze update heb ik gisteren al gedaan en publiceer het vandaag. Ik heb niks te vertellen verder! Oww sh*t! Mijn telefoon is bijna leeg en moet eten! Dat is onbelangrijk!

Volgende update Eva! OMG zo kunnen we wel doorgaan! Byee

Xoxo~Essiee

We Are The Girls Of 5 Seconds of Summer««Dutch»»Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu