Hoofdstuk 7

28 6 3
                                    

Halloww meiden, ik (Eva) Ben er weer!! Waarschijnlijk hebben jullie al gelezen dat ik ziek ben, maar ik dacht: ik moet nu echt een update gaan doen, dus hier is ie!
_______________
P.o.v Eva
Ik maak de deur open en zie Esmée staan. "ESSIE IK WAS ZO BEZORGD!" Zeg ik als ik haar knuffel. "Dit doe je nooit meer!" Mopper ik als we naar binnen lopen. "Jaja" zegt ze.

"Hoe zit het nu tussen jullie?" Vraag ik als ik naar Calum en haar wijs. "Goed gemaakt en uitgepraat, mijn moeder gaat nu met de manager praten en met Ashton" zegt Esmée.

"Her mother also warned me to properly take care of Essie" zegt Calum lachend. "Haha, was te verwachten van Cindy!" Zeg ik lachend tegen Esmée.

"Girls, Ariana comes" zegt Michael. "Ariana Grande?" Vraag ik normaal, maar eigenlijk in mezelf geïrriteerd. "Yes!" Zegt hij. "She's my girlfriend" zegt hij. Ughh, ik haat Ariana Grande.

Na een tijdje gaat de deur open, ja hoor, daar staat Ariana Grande. "Hello boys!" Zegt ze. "Who's that?" Vraagt ze afkeurend als ze Esmée en mij zien staan.

"Our assistants" zeggen Calum en Luke om ons te verdedigen. "You mean, your girlfriends" zegt Ariana weer. "Yes that's right" zeggen Calum en Luke weer.

"Seriously?! Those girls" zegt ze afkeurend. "Oh my gosh! You can earn much better!" Zegt ze lachend. Die kwam hard aan. "Essie kom we gaan even" zeg ik, terwijl ik mijn tranen inhoud. Wat een bitch is dat!
"Wait!" Zeggen Calum en Luke.

P.o.v Luke
I yell: "Wtf are you saying Ariana Grande!". She says: "What! I think you can earn much better!".

P.o.v Eva
We zijn in de stad gekomen. "Wat een bitch is die Ariana Grande!" Zegt Esmée boos. "Jaaa, Goh komt er een achter!" Zeg ik droog.

Maar toch heb ik een gevoel, Ariana heeft gelijk. Luke kan beter krijgen dan mij. Ik ben zo'n onnozel meisje dat niks oplevert voor hem. Misschien is het beter dat ik weg ga, in ieder
geval niet meer met hem om ga...
_____________

Even een kort hoofdstukje, omdat ik me nog niet zo fantastisch fit voel. Volgende keer een langer hoofdstuk, I promise ;)
Xoxo Eva♡

We Are The Girls Of 5 Seconds of Summer««Dutch»»Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu