3.bölüm

920 37 2
                                    

Ushanla görüşmek için görüşme odasında bekliyordum. Kapı açıldığında içeri taş varlık girdi.

Nezaketen ayağı kalkıp elimi uzattım. Elimi tuttu ve hafifçe sıktı.

"Okyanus"

"Beni zaten biliyorsun"diyip oturdu. Ben hiç beklemeden dosyaları çıkartıp masaya koydum.

"Mahkemen iki gün sonraymış büyük ihtimal çıkamassın"

Sinirli  sesi bütün odayı doldurdu.

"O zaman biz seni niye tuttuk"

"Sözümü kesmessen konuşacağım. Mahkemen iki gün sonraymış iki günde elime hiçbir delil geçemez en fazla iftira atan kişiyi bulabiliriz. Delil bulamayacağımız için geri girersin. Tahminen mahkemen iki hafta sonraya alınır ve bana herşeyi anlatırsan çıkarsın"

"Tamam kabul nereden başlıyoruz"ilk olarak isimlerle dolu olan kağıdı önüne çekip eline kalem verdim.

"Burada şüpelendiğin kişilerin isimlerini yuvarlak içine alıcaksın ve bende eve gidip çalışmalara başlayacağım."

5-10 dakika sonra dosyayı önüme itti.

"Bu kadar. Demir sana onlarla aramda ne olduklarını gerektiği kadar anlatacak"oturduğu yerden kalktı ve elini uzattı. Bende ayağa kalkıp elini sıktım.

"Görüşmek üzere Ushan bey" birşey demeden kafasını salladı ve görüşme odasından çıktı.

Dosyayı çantama attıktan sonra bende odadan çıktım.Demirin gönderdiği arabaya binip. İlk gün kaldığım eve gittim. Bu konuyu Demirle konuşmam lazımdı. Bu işi kabul ettiysem kendi evimde kalmaya devam edebileceğim anlamına geliyordu sonuçta deyil mi? Yanı ben öyle sanıyorum. İnşallah.

Araba durmuştu benim için açılan kapıdan inip eve doğru yürüdüm açık kapıdan içeri girip salonda oturan Demirin karşısına geçip oturdum.

"Birşey konuşabilir miyiz?"

"Tabi"

"Hani sen beni kaçırdın ve 'arkadaşımı ceza evinden çıkarıcaksın' dedin bende kabul ettim. Peki kabul ettmeme rağmen haylağa burdayım. Evde çalışmalara devam etsem. Sonuçta yine Ushan beyi ceza evinden çıkarmış olacağım."

Bana tek bir kelime dedi.

"Olmaz" ve sonra salondan çıktı.

...

Kaçıncı kahvemi içiyordum bilmiyorum. Ushan beyi ceza evinden çıkarak bilmek için çalışmalara erkenden başlamıştım.

Dosyalara öyle çok dalmıştıki kapının çaldığını bile yeni duymuştum.

"Gir"gelen Demir di

" Efendim"

"Geç oldu. Bence artık yatmalısın. Yarın kaldığın yerden devam edersin."

Saate baktım 3:00dı.

"Devam edebilirim. Şimdi bana bir tane daha kahve söyleyip odadan çıkar mısın?"

Kafasını sallayıp odadan çıktı ardından odaya başka bir adam elinde kahve ile geldi. Kahvemi bıraktıktan sonra çıktı ve ben çalışmaya devam ettim.

MAFYA'NIN AVUKATI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin