Drágám!Nagyon régóta készülök erre, hogy leírjam neked mindezt, csak sosem volt hozzá elég bátorságom. A boldogság az, amikor rád mosolyog, nevet rajtad, megölel vagy beletúr a hajadba:)
Amikor belenézel a szemébe, s legbelül meghal egy részed, összeborzongsz.
Amikor azért kelsz fel egy nap hogy valakit felvidíts, valakinek boldoggá tedd az életét. Amikor mond neked egy kedves szót vagy ágyba hozza a reggelit. Amikor hajnalig beszélgettek a semmiről de te mégis azt mondod hogy megérte fent maradnod. Amikor szomorú vagy, úgy érzed összeomlottál, összetörtél legbelül és Ő ott van, megölel.. és a füledbe súgja hogy nem lesz semmi baj! Én mindig itt leszek neked. Amikor egész nap arra vágysz hogy az ajkaitok újra összeérjenek, s ez az ami előre visz.
Mellette szabadon szárnyalhatsz, mégis van egy biztos pont az életedben.
Esténként ő az utolsó gondolatod,reggelente az első, azt hiszem úgy lenne a legegyszerűbb leírni, hogy folyton csak ő jár a fejedben, hogy őt boldoggá tedd, megvigasztald ha sír, megnevettesd, szeresd. Mert csak akkor lehetsz boldog, ha ő is az. Ő a támaszod, mindent érte teszel. Ő a múltad, jelened, s a jövőd. Amikor nagyon magad alatt vagy, nincs kedved az élethez, kiszakad belőled minden jó, ő ott lesz, s visszahoz az életbe. Akár egész héten csak azt várod hogy talán csak egy röpke perccel is, de értelmet adjon a létednek. Ő a te szíved, védd meg őt, különben vele együtt halsz meg. Sok minden kavarog a fejemben, állandóan. Néha teljesen elmegy a kedvem az élettől, nem tudok magammal mit kezdeni, csak fekszek, s minden kín és fájdalom belém hasít, mégis képes vagyok túlélni, mert hiszek a jövőben, hogy egyszer minden úgy alakul ahogy szeretném. Hisz annyi jó dolog van a világon, persze néha akadnak hullámvölgyek, de ez csak természetes, ettől lesz a jó nagyon jó, s a rossz nagyon rossz, viszont az a kis nagyon jó, kárpótolja az összes nagyon rosszat. Nem tudom mit mondhatnék, első látásra beléd szerettem, az elbűvölő mosolyodba, a szemeid ragyogásába.
Nem bírlak elfelejteni, mégis ezt kell tennem, mert ha nem teszem, lehet elveszítelek, s azt nem élném túl. Szükségem van rád, hogy mellettem legyél, amikor minden fény kialszik, s nem marad más, csak a sötétség, kell egy kis fény a szívembe, te vagy a fény. Tudod féltem, hogy nem állok rád készen, de aztán ráeszméltem, hogy sosem fogok rád készen állni, egyszerűen lehetetlen készen állni életünk nagy szerelmére, talán reménykedtem, hogy megjön az önbizalmam, vagy biztosabb leszek magamban, s végre teszek is valamit az álmaim elérése érdekében. Az az igazság, hogy azt hittem tudom mit akarok az élettől, de valójában mindaddig nem is tudjuk mit is akarunk igazán, amíg szembe nem találkozunk vele. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar biztos leszek ebben, de azt szeretném, ha megtudnád.
Te legyél a feleségem, a gyermekeim anyja, veled akarom leélni az életem, mégis félek, úgy félek.
Most itthon ülök egy sötét szobában, próbálom megosztani valakivel a gondolataimat, miért kell elengedjelek? Hiszen szeretlek. Ki kéne kiabálnom az érzéseimet, hogy az egész világ megtudja, de mit érnék el vele, csak kiadnám magamból, talán segítene, de attól még az üresség, a hiányérzet ott marad, egy kitöltendő űr van bennem, amit csak egyetlen egy lány képes teljesen betölteni, hogy teljesen egész legyek, te vagy az a lány. Voltak tévhiteim a tökéletességről, egy időben magamat is annak hittem, nem hiába tartanak egoistának, de ez az űr ott van bennem, s akár hiszed akár nem, azért nem lehetek tökéletes,mert nem egyedül kell tökéletesnek lennem, veled együtt vagyok tökéletes. Ahj ez a sok kesze kuszaság, magamat sem tudom megfejteni, de ó te drága, két karoddal ölelj át, hogy lelkem megnyugodjon.
Olyan nehéz, hogy a fájdalom okozója a gyógyír a fájdalomra, ez kicsit irónikus.
Nem kéne fájdalmat éreznem, az a nap, az a bizonyos első nap, az egész életemet megváltoztatta.
Erősnek kell maradnom, de te valahogy meggyengítesz, felfeded az igazi énem, s ha ezt úgy teszed, hogy nem vagy velem, az olyan mintha belém szúrnál.
Ég bennem a tűz, van kiért küzdenem, van miért, szeretlek, őszintén, igazán, teljes szívemből!♥