jonah is van mij

215 2 0
                                    

Het is pauze, de laatste pauze voor de paasvakantie!

Ik kijk er zo naar uit, ik haat school namelijk!

Naast mij loopt Olive, ze staart naar een ver punt dat ik niet kan zien vanaf hier.

Toen ik zes was moest ik eigelijk een bril, maar dat wou ik helemaal niet...

Ik vertelde dus niet dat ik een bril nodig had en verstopte de nota in mijn agenda voor mijn ouders.

Ik zag wel wazig dat het een groepje was. Waarschijnlijk dagdroomt ze weer eens.

Olive gaat automatisch op ons vaste bankje zitten. Het is het derde bankje van de vuilnisbak.

Daar hadden we de eerste speeltijd van het jaar doorgebracht. Sindsdien zitten we er altijd.

Olive kijkt weer naar het groepje, op dit bankje heb je namelijk een enorm goed uitzicht over de hele speelplaats.

Het groepje komt dichterbij, nu zie ik dat het Jonathan zijn groepje is.

Het groepje van Jonathan, zo noemt iedereen het. Net zoals zijn vrienden en vriendinnen zijn bezit zijn.

Het zou me eigelijk niet verwonderen als ze alles voor hem zouden doen, net zoals ze echt zijn bezit zijn,

Jonathan is namelijk de populairste jongen. En het mooiste meisje uit zijn vriendenkring, Jasna is het populairste meisje.

Iedereen verwacht natuurlijk dat die twee een stel gaan worden. Ze passen eigelijk totaal niet bij elkaar.

Hij heeft bruin haar dat een beetje krult, echt sexy! En zij heeft stijle blonde haren,zijn ogen zijn groen, met enkele bruine spikkels en die van haar hemelsblauw, maar ze zijn allebei mooi en populair, daarom zouden ze hét stel moeten zijn!Alle meiden willen Jonathan als vriendje en Jasna's vriendin zijn, of ze willen Jasna zelf zijn.

Voor de rest bestaat het groepje uit Amy, de beste vriendin van Jasna, Anthony, de beste vriend van Jonathan, en Vincent:

de player. Nog steeds staart Olive naar het groepje. Haar ogen staan recht op het groepje gericht en haar pupillen zijn groot. Olive heeft mooie ogen, Olive is mooi. Ze heeft donkerbruine haren en perfecte bruine ogen.

Olive is heel mager, zo breekbaar. Amelie wilt al heel lang haar lichaam, al vanaf het eerste moment dat ze Olive zag.

Haar schouderbladen scherp en hoekig, haar sleutelbenen duidlijk zichtbaar, haar mooi gebruinde benen slank en lang.

Het is duidlijk: Olive is mooier dan mij, véél mooier!

'Amelie...' aarzeld Olive die eindelijk weer op aarde is

'uhu?' antwoord ik kortaf

'Ik vind Jonathan echt leuk!' Olive kijkt verliefd..

'ja dat begrijp ik, je bent één van de duizend meisjes die jonah leuk vindt.

'Jonah?Jonah is voor de vrienden meid en dat ben jij niet...' Olive grijnst

'ja en dan?' nu werd ik pissig. Wat een rotopmerking...

'ok sorry, terug over hem' Olive begint over een ander onderwerp en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

'ik vind hem ook super! En knap! Ooh hij kijkt naar mij!' ik voelde dat ik bloosde.

'Haha, je denkt toch niet dat hij naar jou kijkt? Waarom mijn god zou hij naar jou kijken?, je haren...ok,maar je ogen, die zijn toch helemaal niet diep en je wimpers?Die zijn zo kort als mijn beenhaar,en ik heb mijn benen onlangs geschoren.

'Wat?hoor ik dit nu goed?' Amelie slikt, ze kan niet geloven wat haar vriendin zonet zei.

'Jonathan is van mij,en hij keek trouwens ook naar mij...' ik zag haat in Olive's ogen.

'Volgens mij keek hij naar mij' probeerde amelie zich te verdedigen.

'Wat?Ben je blind ofzo?' verhoogde Olive haar toon.

'Euh nee!' Amelie haatte ruzies, dus ook dit moment.

'Oh nee juist, je bent bijna blind! Olive had een gemene grijns op haar gezicht.

Die laatste opmerking was er over. Olive wist evengoed dat Amelie totaal geen vertezicht had.

En sindsdien begon de oorlog,

geen kleine, slachtoffers verzekerd,

WERELDOORLOG DRIE |||

dramagirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu