De eerste vakantiedagen zijn verstreken en Amelie heeft nog steeds ruzie met Olive.
Vorige vakantie stonden ze bijna elke dag voor elkaars deur.
Nu weet Amelie niet goed wat te doen.
Ze loopt enkele keren heen en weer door haar kamer, na 10 minuten ijsberen gaat ze achter haar laptop zitten en meldt zich aan op msn.
Op het scherm staat dat drie personen online zijn.
Jonathan, Jasna en....Olive.
Typisch dat Olive online is, net zoals in een slechte film.
Amelie twijfelt of ze zou sturen naar Olive.
Op dat moment krijgt ze een berichtje binnen.
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: oh de dramagirl is online
AMELIXXPRINSES ZEGT: zoek je ruzie Olive?
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: ik zoek niets, jij zou beter een bril uitzoeken want blijkbaar zie je niet dat ik geen boel zoek maar dat jij degene bent die ruzie maakt.
AMELIXXPRINSES ZEGT: Oh, ok ga jij dan mee, kan jij direct ook een brilletje uitzoeken, dan zie je dat je een b*tch bent.
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: ach laat het maar, ik wou je net kwetsen, koop maar geen bril, ik denk niet dat je het zal kunnen aanzien dat Jonthan duidlijk intresse in mij heeft, daarom is het beter zonder bril, dan kan je niets zien snapje?
AMELIEXXPRINSES: waarom in godsnaam denk je dat Jonathan je ziet zitten?
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: haha je denkt toch niet dat jij kans maakt...je bent....amelie.
AMELIXXPRINSES : watch me
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: ooh, heeft ons blind prinsesje zin in a game, je bent een loser Amelie, dat betekent verliezer
AMELIXXPRINSES ZEGT: ok wie jonathan kan krijgen
OLIVEXOLIJFJE ZEGT: deal
/////Olive is omenteel offline, u bericht wordt gestuurd wanneer deze persoon weer online is /////
JE LEEST
dramagirl
Teen FictionAmelie is een doodgewone scholier, waarschijnlijk net zoals jullie. Haar leven is heel normaal, eigelijk een beetje saai vindt ze zelf. Totdat ze in een tchatroom begint te tchatten met een jongen, mickxhero, die jongen (beweert) een fotograaf te z...