Waarom in godsnaam heb ik die deal met Olive gemaakt?
Olive is zoveel mooier dan mij, natuurlijk zal zij winnen...
Mogen begint school weer en ik heb echt geen zin om alleen te lopen.
Ik ben benieuwd hoe Olive dit aanpakt, Olive kennend zal alles doen om te winnen.
Ik weet echt niet hoe ik, Amelie Marwine Jonathan kan krijgen, ik en namelijk geen Kate Moss ofzo.
Amelie piekert nog lang en valt dan in slaap...met een geweldig idee...
Amelie staat in de badkamer. Onder haar ogen hangen gigantische wallen.
Amelie heeft amper geslapen, ze wist maar niet hoe ze op kon vallen bij Jonathan.
Ze smeert haar gezicht in met crème doet wat mascara op en een beetje lipgloss.
Vandaag moet ze er goed uitzien. Ze trekt de deuren van haar klerenkast open en bestudeert elk kledingstuk.
Uiteindelijk kiest ze een skinny jeans met daarop een roze bloesje. Ze zag er goed uit.
Ze stijlde haar haren en doet haar roze ballarinas aan.
Ze gaf haar mam een kus, nam een appel en at die onderweg naar school op.
Steeds kwam ze dichter bij school, het is even stappen, normaal liep ze hier met Olive.
Ze kijkt rond zich heen ofdat Olive nergens te bespeuren is. Olive heeft zich vandaag waarschijnlijk ook opgetut.
Daar staat Jonathan en zijn groepje. Jasna staat iets verderop.
Ze staat bij de drankautomaat. Dit is het moment, nu moet het gebeuren, haar plan!
Ze stapt naar de automaat. Ze bestudeert alle drankjes.
'Hye.,' aarzelt Amelie.
'oh hallo' zegt Jasna zelfzeker, ze glimlacht gelukkig!
'Amelie is het niet?'
'ja, en jij bent Jasna toch?' vraag ik. Natuurlijk wist ik dat dat jasna was, iedereen weet wie Jasna is!
'ja! inderdaad!' lacht ze
'mmm cola lekker' zeg ik omdat ik niet goed weet wat te zzeggen.
'het is eigenlijk voor Vincent, ik lust geen cola' glimlacht ze nog steeds
'oh...' meer kan ik niet uitbeprengen.
'kom gerust straks bij ons zitten' zegt Jasna.
'Leuk, tot dan!' lach ik
'bye'
PLAN GESLAAGD!
JE LEEST
dramagirl
Teen FictionAmelie is een doodgewone scholier, waarschijnlijk net zoals jullie. Haar leven is heel normaal, eigelijk een beetje saai vindt ze zelf. Totdat ze in een tchatroom begint te tchatten met een jongen, mickxhero, die jongen (beweert) een fotograaf te z...